kan er iemand een legging doen voor die speciale vriendschap

Gestart door yuklom, juli 26, 2012, 16:43:26 PM

yuklom

hallo
sinds ongeveer een maand heb ik een heel speciale vriend leren kennen, het klikt ongelooflijk goed tussen ons en hij steunt me in alles wat ik doe, heeft ook heel veel respect voor me.
Nu vraag ik me af of dit bij een gewone bijzondere vriendschap zal blijven of dat dit kan uitgroeien tot meer.
Kan iemand hierover een legging doen voor mij?

dameblanche

een legging;

hij; kelken 3 op de kop
jij; de zon op de kop
waar het hem om gaat; de zwaarden 6 op de kop
waar het jou om gaat; de toeren op de kop

jullie gezamelijk doel;

hij houdt er van om het iedereen naar de zin te maken, hij staat graag voor mensen klaar, maar daarbij is hij wel een tikkeltje goedgeloving

jij; de zon op de kop....je voelt je niet gelukkig met je eigen situatie.....
je bent eigenlijk bang weer op het verkeerde paard te hebben gewed..
waar het hem om gaat; hijh praat er niet over, hij heeft wel bedoelingen maar praat er  niet over...
waar het jou om gaat; de toren op de kop, bevrijding uit jouw eigen situatie...
jullie gazemelijk doel; de staven 4....samen energie kunnen bundelen.....

maar lieverds..maak het een en ander een bespreekbaar tussen jullie beide...
ga eens als ridders om de ronde tafel zitten

yuklom

bedankt marianne
zoals altijd klopt jouw legging weer helemaal
ik heb inderdaad angst om de eerste stap te zetten, angst om verkeerde keuzes te maken, heb ik in het verleden zoals je weet heel veel gedaan.
Maar deze keer voelt anders
Hij praat inderdaad niet over zijn gevoelens maar laat het wel merken op allerlei manieren, zoekt me steeds op, spreekt regelmatig af, als hij iets zegt spreekt hij over wij en ons.
Heeft dit weekend mijn hele huis geschilderd , kookt voor mij. Kortom echt geen woorden maar daden.
Ik denk dat ik net nog dat kleine beetje bevestiging van zijn gevoelens voor mij mis om mijn angst te overwinnen.
Hij heeft in het recente verleden heel veel erge dingen meegemaakt, vandaar misschien zijn terughoudendheid, geen idee
Ik heb echt het gevoel dat het deze keer de juiste man is, denk dat ik mijn stoute schoenen ga aantrekken en de stap ga wagen.
Wat denk jij ? Goed idee of niet?

Astrozoid

Het is niet gebruikelijk een 'ja/nee' vraag te stellen binnen de tarot, maar indien je dit wilt kan ik wel een duo legging voor je doen (ik gebruik legacy of the devine). Daarbij trek ik drie kaarten voor de optie 'doen' en drie voor de optie 'niet doen'. Graag je toestemming hiervoor :)


Astrozoid

Hoi Yuklom; sorry, vakantie gehad, maar hierbij de legging:
De drie kaarten voor de optie 'Ja, een stap zetten' verschijnen op tafel de heer van Pentakels, de ridder van zwaarden en de vier staven. Twee krachtige persoonlijkheden bij elkaar dus. De man die je voor je hebt is betrouwbaar, maar ook een zakenman/meer materialistisch in gesteld. Stel je zelf voor dat jij de ridder van zwaarden bent... Je bent lerende en weet wat er nodig is om plannen waarheid te maken; 'cut the crap'. De staven vier symboliseert wel rijkdom en de pracht van de vier eenheid die je overal aantref. Aan de andere kant is op staven vier in mijn deck (legacy of the devine) ook de keerzijde te zien; zonder schoonheid geen lelijkheid en andersom. Al met al zie ik een daadwerkelijke relatie van jullie wel succesvol, maar voornamelijk op praktisch/materialistisch niveau. Is dat wat je zoekt?

De vriendschap behouden en géén stap zetten levert de volgende kaarten:
Gerechtigheid, De keizer en zwaarden 7
Dit zijn drie best eenzame kaarten, die tegelijkertijd wel meer verwijzen naar jou als persoon. Je gevoel voor rechtvaardigheid en 'ownership' over je eigen leven, maar ook het willen leven conform regels en wetmatigheden, scheppen orde in de chaos. Dat kan fijn zijn, maar zorgt ook voor weinig plezier en lol in het leven. De zwaarden zeven in de Legacy of the Devine, beeld een man uit, die als een dief in de nacht met vijf van de zeven zwaarden vertrekt. Het ziet er naar uit dat bij voortduren van de vriendschap in deze situatie, op den duur ten einde komt door het vasthouden aan 'de norm'. Een van jullie zal dan mogelijk besluiten het voor gezien te houden.

Besef je bij deze legging; dat jij zélf uiteindelijk de toekomst maakt. Kies je voor de vriendschap op zich, houd dan rekening met je patroon om vast te houden aan regels en een grote mate van rechtvaardigheidsgevoel. Het is niet zwart wit. Besluit je toch meer te willen van deze man, besef dan dat je hard zult moeten werken om ook de diepere lagen van het leven; gevoel, emotie, spiritualiteit, een rol van betekenis te laten spelen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en wens je in ieder geval alle geluk toe!

yuklom

bedankt Astrozoid
ik kan er wel herkenbarde dingen uithalen, hier heb ik wel iets aan.
het klopt dat vooral hij moeite heeft met emoties en gevoelens en momenteel meer bezig is met het materiële en praktische zaken.
Onze vriendschap is ondertussen nog hechter geworden en stilaan merk ik ook dat hij mij meer en meer ook opzoekt voor emotionele steun wat voor hem door omstandigheden heel moeilijk ligt. Het vertrouwen groeit nog steeds, ik kijk nog even de kat uit de boom voor ik een beslissing neem.

Astrozoid

Fijn dat je er iets aan hebt. :-) Ik hoor graag nog eens hoe het jullie verder is gegaan :)

yuklom

hoi
ondertussen alweer een paar maanden verder dus als het mogelijk zou zijn voor iemand om de situatie nog eens te bekijken.
Onze vriendschap is steeds dieper en dieper geworden ik kan echt met alles bij hem terecht en andersom.
Ik heb zijn karakter ondertussen ook heel goed leren kennen en heb echt het gevoel dat dit meer kan worden, het gevoel van dit is hem maar ik durf nog steeds de eerste stap niet te zetten.
Ik wacht eigenlijk tot hij die zet maar ook al is er af en toe wel veel toenadering te bespeuren , heeft hij dit nog niet echt gedaan.
Zou dit in de toekomst veranderen?
Hij zoekt stabiliteit, ik ook maar blijkbaar heeft hij niet door dat die recht voor zijn ogen te grijpen ligt
Wat kan ik doen om dit aan hem duidelijk te maken, ik durf het gewoonweg niet vlakaf te vragen of te zeggen.
We hebben dagelijks contact, brengen praktisch elk vrij moment met elkaar door, er hangt spanning in de lucht en toch geraak ik niet verder.

dameblanche

hallo yuclom,
je bent op dit moment onzeker, onzeker ook hoe het zich verder gaat ontwikkelen [pentakels 5 op dek op]
die onzekerheid begint zelfs een gemeen kantje te krijgen, omdat de ontwikkeling ook niet klopt met hoe je het had gehoopt [kelken 7]
wat daarbij blokkeert is  de schildknaap van staven, er is geen toenadering en hij heeft ook geen haast, het is ook je ongeduld hierin..
komende vanuit een hier hiep hoera stemming ofte wel hoop..gedachte, zit je nu in een gevoelsstukje waar je niet bij kunt, ook weet je het zelf niet meer, je kunt hierbij niet meer op je eigen gevoel teren..
nu moet je voor jezelf een gaan vaststellen wat je nu werkelijk wilt, waarbij je je  ook afgaat vragen waarom je zo lang in die situatie blijft hangen....
durf je zelf geen toennadering te zoeken, bang voor afgewezen te worden?
bang ddat het allemaal als een kaarthuisje in elkaar valt...
je bent bang dat het zo blijft kabbelen...dat het in lengte van dagen zo blijft doorgaan....
er zullen definitieve stappen ondernomen moeten gaan worden...
wie zet deze stap?
we leven in een tijd van emancipatie...dus .....

lfs marianne

yuklom

ja ik weet het we leven in een tijd van emancipatie
maar je hebt helemaal gelijk dat ik bang ben voor afwijzing ook al zegt mijn gevoel dat dit niet zal gebeuren, ik merk het aan kleine dingen, hoe hij me aankijkt en bezorgd is om mij, maar toch verdomd moeilijk om die stap te durven zetten. Hij van zijn kant is bang voor mislukking, heeft hij me al dikwijls gezegd. Hij komt uit een compleet andere cultuur en ziet hier rondom hem zoveel verkeerd lopende relaties dat hij bang is geworden dat het hem ook niet zal lukken.
Toch zal ik het moeten doen, zo kan het niet verder
Ik weet heel erg goed wat ik wil nu, ben eigenlijk de laatste jaren nog nooit zo zeker geweest van iets als van dit ik wacht steeds het goede moment af maar dit is moeilijk.
Had ik maar het kleinste beetje zekerheid dan zou ik het durven
We hebben de laatste tijd meer en meer vertrouwelijke gesprekken, dit zou een moment kunnen zijn om het eruit te gooien.
Dus springen in die afgrond met de ogen toe en hopen dat ik goed terecht kom zeker ?

dameblanche

zoals de dwaas, maar dan het kronkel paadje af, op weg naar ontdekking, een durfal die zich meestal zonder kleerscheuren overal uit kan redden............

yuklom

Het is er eindelijk op vooruit gegaan, hij heeft onverwacht toch de eerste stap genomen, oef dan moest ik het niet doen, toch merk ik nog steeds een vorm van terughoudendheid bij hem, hij is enorm gesloten als het over gevoelens gaat.
Ik weet nog altijd niet welke kant dit gaat opgaan, wil niks forceren dus laat ik het gewoon op me afkomen.
Het is voor mij allemaal zo verwarrend.
zit hier toekomst in?

yuklom

Kan iemand me helpen met een legging ivm deze nog steeds ingewikkelde situatie?
Ondertussen weer een paar maanden verder en veel gebeurd, na een voorzichtige periode van toenadering van zijn kant kwam er weer een periode van afstand met uiteindelijk een ruzie waardoor we het contact hebben verbroken.
Sinds vorige week terug contact en er werden een paar belangrijke dingen uitgepraat waardoor we nu weer de beste vrienden zijn.
Hij heeft gevraagd of hij bij mij in kan trekken en daar zou ik graag een legging over krijgen, moet ik dit doen of niet. Komt er een stabiele relatie in de toekomst of heeft hij andere bedoelingen? Kortom als ik besluit hem bij me in huis te nemen wat staat me dan te wachten, op praktisch gebied zou dit voor mij een verbetering zijn, gezelschap,hulp enz maar hoe moet het emotioneel?