Mijn dagkaarten

Gestart door martine, juni 24, 2012, 08:43:29 AM

Sweetie

Dank je wel Tinneke
De berg geraak je over omdat je daar steun in hebt gekregen en terug vertrouwen krijgt

Suzy

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

kruis,toren,boom

groetjes tinneken

suzy
ik geraak wel over de berg,en met het vertrouwen gaat het de ene dag al wat beter dan de andere dag ;)tinneken

Sweetie

Hallo lief Tinneke
kruis,toren,boom
lieve meid, opletten voor je gezondheid, dat je hier niet onderdoor gaat, je hart bloed, is zo eenzaam , maar je moet uit jezelf de veranderingen aanbrengen , doe iets waar je je goed bij voelt, ga eens shoppen , koop eens iets wat je al lang wou ,ofzo ...
Suzy

martine

goeiemorgen
kaartjes vandaag

boom,wolken,hart

groetjes tinneken

suzy,ik doe mijn best om er niet onderdoor te gaan en let wel op mijn geondheid hoor.
het was mij te slecht weer om te gaan schoppen en ben dan maar aan het koken geslagen (is mijn hobby) de diepvrieser aangevuld daarna op vrienden bezoek geweest,eens terug thuis was ik tevreden over mijn dagje,bedankt suzy :Dtinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

Daar ben ik blij om ! genoeg zoeken om je gedachten te verzetten hé
boom,wolken,hart
Moeilijkheden , je bent aan het strijden , voel je je wat slapjes vanddag ?
Je krijgt steun

Suzy

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

lelie,beer,ooievaar

groetjes tinneken

suzy,slapjes voelen,niet direct heb wel in de nm liggen luieren en dat heeft me goed gedaan groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke ,
lelie,beer,ooievaar
krijg je steun en bescherling aangeboden , dit brengt je in een andere fase terecht

Suzy

martine

goeiemorgen  kaartjes vandaag

slang,zeis,zon

groetjes tinneken

suzy,heb wel het gevoel dat ik in een andere face zit,een positieve face :D groetjes tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke

Oo ben jij je oude velletje aan het afwerpen, dit brent vooruitgang , je groeit hierin

Suzy

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

ruiker,muizen,slang

groetjes tinneken

suzy,ja suzy ik ben mijn oude velletje aan het afwerpen,ik wil verder groeien :D

Sweetie

Hoi Tinneke,
En aan de ene kant lukt het wel maar aan de andere kant mis je het oude velletje  :-X

Suzy

martine

goeiemorgen

kaartjes vandaag

vogels,ring,berg

groetjes tinneken

suzy,tuurlijk mis ik het oude velletje nog wel,heb het ook verschillende jaren gedragen maar de tijd is gekomen voor het nieuwe velletje :D tinneken

Sweetie

Hoi Tinneke,
vogels,ring,berg
Er hangt stress in een relatie die voor heel wat problemen zorgt .

Suzy

martine

goeiemorgen

mijn kaartjes voor vandaag

ooievaar,anker,hond
groetjes tinneken

suzy,er was idd wat stress moest gisteren naar het uz in gent voor mijn tanden die afgebroken waren,en die nu gemaakt zijn en het ziet er heel goed uit,nu kan ik weer voluit lachen en mijn tandjes laten zien zonder geneerd te zijn joepie ;D dus het stress voor niets ;D ;D bedankt suzy

Sweetie

Oh ik kan daar goed in komen !
Oja de ring ( gebid ) berg  ( moeilijkheden) en vogels ..de stress die daar aan hangt.



ooievaar,anker,hond
Verander je van werk waar je vertrouwen in krijgt en die voor meer centjes zorgt

Suzy