relatielegging

Gestart door twins, mei 26, 2012, 02:05:04 AM

twins

 Zou iemand voor mij een relatielegging willen doen ?
Ik heb nl een aantal maanden geleden een man leren kennen , die ik eigenlijk wel heel erg leuk vind.
ik heb hem dat ook verteld. hij vertelde mij toen dat de gevoelens niet wederzijds zijn.
Het rare is dat hoe hij doet en wat hij zegt niet overeen komen.
Hij doet dus dingen zoals langdurig in mijn ogen kijken , regelmatig aanraken en complimentjes maken.
We spreken ook regelmatig af , ik zie hem gemiddeld 1 keer per week en dan gaan we meestal wel wat leuks doen zoals uitgaan , uit eten , sauna e.d.  We hebben ook een aantal keer per week contact met elkaar en dat komt niet alleen van mijn kant af.
ik heb dit ook aan een vriendin van mij en een vriend van hem voorgelegd. En die zeggen beide dat hij zich verliefd gedraagt .  Maar zelf blijft hij volhouden dat hij geen relatie wil vanwege de pijn die volgt als het stukloopt.
Nou is mijn vraag dus of iemand een relatielegging kan doen met als vraag of dit uiteindelijk een echte liefdesrelatie gaat worden of dat hij zo'n angst heeft dat hij daar niet overheen komt ? En het dus allemaal heel vriendschappelijk blijft.

Alvast heel erg bedankt en mocht je nog meer informatie geven dan stuur ik je graag een pm .

Lieve groetjes Twins

dameblanche

#1
het is al info genoeg twins,
deze man speelt me je gevoelens, het aantrekken-afstotensysteem zet hij hierin werking...

deze heer heeft een moeilijke periode meegemaakt, maar graakt er zelf niet doorheen, hij blijft geblokkeerd, en dat doet hij zelf....
komende vanuit vastzitten, traagheid, niet kunnen loslaten...
is hij nu een en ander voor zichtzelf aan het bekijken, maar richt zich maar enkel op een klein stukje...
en blijft er ook aan vast zitten, omdat hij bang is dat hij zich te veel op de hals haalt....

hijzelf zit in een strijd verwikkelt die eigenlijk ernstiger is als hij zelf toegeeft,
hij is zichzelf niet...en vindt dat hij niet eerlijk behandt wordt...
het is een groieproces waar hij in zit, maar wat hij zelf blokkeert twin...

twins

Marianne bedankt voor je reactie.
Kan je zien of het uiteindelijk wat gaat worden of is hij te geblokkerd dat ik er beter vanaf kan zien.
Want het is ook nog zo  , des temeer ik hem zie , des te leuker ik hem ga vinden.

Bedankt als je dat nog voor mij wilt doen.

Groetjes reine

dameblanche

maar hij zit nog een een proces, het is iemand aan wie je weer te veel wil sleutelen, er komt dan op een gegeven moment weer een disbalans waabij je je teveel opoffert, en waardoor je zelf niet ik-gericht meer kunt werken....
het mag dan wle een uitdaging zijn, maar in de relatie-sfeer werkt het gewoonweg niet omdat we niet buiten onze ego,s om kunnen...

twins

Dank je wel Marianne , ik ga denk zelf het contact maar even stopzetten voorlopig , totdat ik wel met hem om kan gaan als een vriend .

Groetjes twins

dameblanche

is beter voor je twins, je kunt geen ijzer breken met je handen :-[