mijn dagkaarten en VHT

Gestart door heiltje, mei 20, 2012, 11:45:18 AM

heiltje

Op advies van Mariananne in het kort mijn verhaal en omdat ik volgens haar zelf mijn kaarten op dit moment niet moet/kan duiden, vraag ik jullie om duiding. Ik heb een jaar gewacht op een man en hem uiteindelijk ook gekregen: hij heeft begin dit jaar met hart en ziel en woord en daad voor mij gekozen. 3,5 maand heel gelukkig met elkaar, echt super. Binnen 2 weken is bij hem weer twijfel opgekomen of hij wel genoeg van me houdt, hij kan niet 100% voor mij gaan, hij is gaan twijfelen en weet niet hoe dat komt en had het zelf ook niet meer aan zien komen, zegt hij. Ik heb al die tijd vertrouwd op onze liefde en had daarin gelijk gekregen, maar nu weet ik het niet meer. Heb paar dagen geleden zelf knoop maar doorgehakt en relatie beeindigd. Moet dit doen, maar voelt zo slecht en heb toch nog in mijn achterhoofd dat als hij maar even tot rust komt en met zichzelf aan de slag gaat, we elkaar wel weer zullen vinden. Irreeel?
mijn dagkaarten:
2 klaveren: ik ga me weer beter voelen?
12 Vogels: mijn verdriet zal weer overgaan
19 de Toren: ben nog te kwetsbaar en te twijfelend

Driekaartlegging
V: 24 Hart: liefde is geweest?
H: 17 Ooievaar: nu moet ik gaan veranderen?
T: 28 de Heer: moet ik me meer "mannelijk" gaan gedragen? Minder alles maar snappen en gewoon standhouden, flink zijn en doorpakken? Of: in combinatie met 24 Hart: komt hij toch weer mijn hart versterken?

liefs Heiltje

dameblanche

#1
ha die heilke...ik was even naar je op zoek, maar ik zie je hier nu voorbij schieten...
klaveren is een wenskaart, maar ook licht aan het einde van de donkere tunnel proberen te zien...
het is welliswaar zwaar, maar uiteindelijk zal het niet zo zwaar wezen als het lijkt...
probeer verder te gaan ,je zult je echt over een tijdje veel beter voelen, vrijer voelen, niet meer in de wachtkamer te hoeven zitten, niet meer in dat ivoren torentje, je zult je echt vrijer gaan voelen...
tuurlijk voel je je nog kwetsbaar en wijfelend, je hbt aldoor een bepaald soort veiligheid gevoelt die je nu zelf hebt doorbroeken...
deze heer, lief en behulpzaam, maar geheel niet in de gaten heeft waar hij mee bezig is, die geen verantwoordelijkheden wil dragen zijn verplichtingen niet wil nakomen....
je wilt veranderen, dus probeer eerst je gedachten te veranderen....
probeer duidelijkheid te krijgen, probeer ook inzichten te verkrijgen waarom je zo ver bent meegegaan in dit spel????

in dit spel heb je je geheel opgeofferd, je hebt je vrijheid ook opgeofferd en steeds maar wachen opdat hij eindelijk een beslissing gaat nemen, je wachtte al een jaar, en hij beloofde iedere maand er aan te zullen gaan werken, steeds werd er het een en ander beloofd, maar steeds kwam er wat tussen...
als deze heer na een jaar nog niet weet wat hij wil, dan vind ik hem maar een sukkel, sorrie dat ik het hier zeg heilke...
ik snap dat je je rot voelt hierbij, er valt ook heel wat weg, heel wat tijd voor jezelf die steeds opgevuld werd, maar waar werdt de tijd door opgevuld heilke?
met wachten, met sms-jes, wat mis je nu het meest???