Graag een legging m.b.t werk...

Gestart door Silver925, mei 09, 2012, 22:36:14 PM

Silver925

Hoi hoi,

Graag zou ik een legging willen op het gebied van werk...

Je mag me ook per prive bericht beantwoorden.

Alvast vriendelijk bedankt,

Groetjes,

Silver
:D

Carla

Het is fijn wanneer leggingen zoveel mogelijk op het forum besproken worden, zodat ook anderen hier nog iets aan kunnen hebben.


Alain

hey silver,
Wat wil je dan precies weten?
xx

Silver925

Hi Alain...

Graag zou ik willen weten wat me op werk gebied de komende tijd staat te wachten...ik ben pas aan een nieuwe baan begonnen... :P


Alvast bedankt,

Groetjes,

Silver

dameblanche

Citaat van: Carla op mei 09, 2012, 23:08:35 PM
Het is fijn wanneer leggingen zoveel mogelijk op het forum besproken worden, zodat ook anderen hier nog iets aan kunnen hebben.

als ik hier nog een keer mag citeren, ik vind dat wel belangrijk ook wat carla hier aangeeft, dat mag ook naar voren gehaald worden..
het is hier niet voor niks een LEER- EN DEEL-SITE..
ook is het belangrijk als er feedback gegeven wordt net vanwege het leer- en deel genoegen....

Silver925

Hoi hoi,

Leuk jullie reacties...maar mijn vraag is nog niet beantwoord.... ;D

Eff voor de duidelijkheid...ik heb toch een bericht op het forum gepost...houdt toch gewoon in dat het dan ook hier bespreekbaar zal worden... :D

Ik heb alleen aangegeven dat men de mogelijkheid heeft indien men mijn vraag niet openbaar wil beantwoorden mij een pb kan sturen. ;)

Groetjes,

Silver


dameblanche

nee hoor silver925, dus silver met een hoog silver-gehalte, leuk gevonden...
edelmetaal...

nee tuurlijk willen we je vraag beantwoorden, was even een onderonsje geweest...

ik heb eens voor je gekeken via een 13 legging;

wat achter je ligt en wat je ook onder controlle hebt, is moeilijkheden om ook je mannetjes te staan op werken...
toch de sprong gewaagd, en deze problemen eens onder ogen/handen genomen en er ene kruis over getrokken.
wat is het voor een beroep...
vogels liggen er boven je, wijst op een verzorgend beroep, in een groot gebouw,
ook ambitie is gewenst waarbij je de teugels in handen zult moeten nemen...
verder kun je nog rekenen op een studie silver, maar voorals nog verloopt het voorlopig prima..
lfs marianne

Silver925

Hoi Marianne,

Bedankt voor je legging...

Natuurlijk zal ik ook mijn feedback geven... :D

Zit niet in een verzorgend beroep...kan ik hieruit opmaken dat ik van baan ga veranderen... ;D..want dan begrijp ik waar die studie vandaan zal komen...

Op de plek waar ik nu zit twijfel ik of er wel doorgroei mogelijkheden...of ook wel enige vorm van ambitie in zit voor mij.. :-\..

Groetjes,

Silver925...! ;D

Silver925

Is er nog iemand anders die een legging wil doen....? :)

rianna

Ik heb 3 kaartjes getrokken met de vraag over je werk en dit is wat ik er uit haal

1) Slang - Brief - Vissen - Maantje
2) Vissen - Ring - Lelie - Ooievaar
3) Muizen - Toren - Roede - Ooievaar
4) Wolken - Lelie - Heer - Heer
5) Kruis - Wegen - Tuin - Wolken
het duurde even eer je je draai vond maar je voelt je als een vis in het water  op het werk
dat kan je meer vastigheid of contract opleveren  iemand steunt je  met die veranderingen
je piekert nog wel  en staat in tweestrijd komt er een reorganisatie op het werk?
een hoger geplaatste heer  maakt je aan het twijfelen je gaat een weg op die je harmony schenkt
er lijkt een uitnodiging te leggen van vrienden die je niet zo leuk vind

al met al denk ik dat je speelt met de gedacht om van werk te veranderen  iemand wil je daar ook mee helpen maar je sta nog in tweestrijd je hebt het wel  naar de zin op je werk
liefs Rianna

Silver925

Hoi Rianna,

Bedankt voor je legging...

Yep, ik pieker en sta in tweestrijd...en ja er komt een reorganisatie aan...dus ik weet niet wat me nu te wachten staat..overleef ik de reorganisatie?..ligt hier de uitdaging die ik zoek?...

Maar er zit dus vastigheid in...en er is dus steun....dat klinkt al een stuk beter... :) Zo ook een weg op die harmony schenkt...sounds good!

De gedachte om van werk te veranderen is er ook..heb een andere aanbod gehad...maar ben er nog niet op ingegaan...dus daar staat ook iemand klaar om me te helpen...dat is ook mooi.. :D

Een uitnodiging van vrienden die ik niet zo leuk vind? ???

Groetjes,

Silver

rianna

ik denk  dat je je meer zorgen maak als nodig maar dat is mijn opinie hoor
zoals je ziet liggen de wolken links die verdwijnen langzaam aan
je bent een sterke vrouw  de maan en vissen zeggen een toekomst in werkzaamheden zo ook het anker en tuin geven de harmony op het werk aan
zekerheid durf ik je niet te geven maar denk dat  er een  goede tijd aan breek en je succes zal hebben in je werkzaamheden
blijf vertrouwen houden dan kan je de sleutel omdraaien dus nieuwe kansen 

1) Wolken - Beer - Anker - Tuin
2) Berg - Vosje - Toren - Hond
3) Anker - Sleutel - Ruiter - Sleutel
4) Maantje - Vissen - Vissen - Heer
5) Lelie - Maantje - Boek - Ster
liefs Rianna

Silver925

Hoi Rianna,

Hoog tijd dat de wolken verdwijnen...kan wel wat zonnestralen gebruiken... ;D

Dus toekomst, harmony & succes..zolang ik maar vertrouwen blijf houden..liggen er nieuwe kansen...Great! :D

Thank you!

Groetjes,

Silver


Silver925

Hi Rianna,

Nu ik meer duidelijkheid heb op het gebied van werk...zou ik je graag willen vragen om een kijkje te nemen op het gebied van Liefde...wat staat er me in 2012 te wachten... :D


Alvast bedankt,

Groetjes,

Silver


rianna

hoi Silver
ik heb 3 kaartjes getrokken omtrent de liefde in dit jaar

1) Roede - Ring - Huis - Huis
2) Kruis - Vrouw - Lijkkist - Ruiter
3) Vrouw - Ruiter - Ruiker - Schip
4) Lelie - Zeisen - Vogels - Ster
5) Huis - Wegen - Heer - Hond

ik denk dat je innerlijk zo graag een relatie wil maar dat iets je tegen houd
je zal eerst het oude goed af moeten sluiten eer je je prins op het witte paard tegen kom
er liggen wel gelukkige momenten in de toekomst
iemand die je steunt  en waar je gesprekken mee kan voeren die zinnig zijn
je zal dan ook innerlijk  meer vertrouwen krijgen in een heer die op je pad verschijnt
liefs Rianna