Dagkaarten Lenormand - Deel 6

Gestart door assie63, mei 01, 2012, 09:01:54 AM

arend

#240
@suzy: bedankt suzy, er zijn verschillende interessante wegen maar ik heb nog niet echt een idee welke ik best kan nemen, ik heb wel rust nodig voel ik zelf aan, misschien is het te vroeg om een knoop door te hakken je hebt interessant werk maar dan ook zo ver van huis, bij een van de 'wegen' is het mijn laatste dag om me aan te melden (HELP  :-\ ik zie vooral af tegen het lange stressy reizen als ik denk aan mijn 2 vorige verre jobs, ik wil toch zo graag eens iets dichterbij) maar ik heb nog andere wegen (pff ik word er zo een beetje alle kleuren van de regenboog door, mijn lichaam lijkt in een knoop te zitten) maar die zijn ook zo ver pfff zou ik nu niets vinden dat wat dichter t ja blijkbaar niet, maar ik laat nog niet direct in mijn kaarten kijken (op dat vlak dan) en informeer me naar alles qua inhoud, reistijden, voorwaarden etcetera, er is nog heel wat af te wegen qua wegen ;), 't ja ik moet ook niet wachten wellicht dat ik het geluk heb dat er iets passeert dat beter past
@rianna: bedankt, 't ja zou wel een mooi cadeau zijn hoor want die zorgen doen me ook geen deugd
@assie: inderdaad assie, ik ben op werkzoektocht en hopelijk kan ik zelf kiezen en krijg ik ook een kans waar ik mijn keuze leg, bedankt
@kreeft: veel succes, ik ben benieuwd
:-*

Alain

@ Assie, Suzy, Rianna
Thx, ik voel me goed, maar vriendschap met een vrouw die openbloeit na een gesprek :D, ik voel me goed, maar uitgaan met een vrouw :D, ik ben blij dat de positieve fase aanbreekt,  euh ik zal eens moeten verder kijken,...
xxx

Sweetie

@Sweety
de liefde
Een zonnige periode breekt aan en misschien een zekerheid in iets



sweetmami

Ahh rianna wat n lieve duiding dankjewel!
Suzy ook, klopt helemaal. Dikke  :-*  :-*

Alain

@sweetmami,
verlangen die je vast houd, verandering in de levensloop
XXX

sweetmami


kreeft

goeienavond,

jobbeurs is goed gegaan,
volgende afspraak 18 mei voor individueel gesprek met direkteur
dat wordt dus Het gesprek  :D

fijne avond iedereen  :-*
knuffels  :D

arend

Ik ben blij voor jou, geniet van uw avond, Kreeft en nu duimen we voor 18 mei  :-*

sweetmami

Wat goed! Al 1 voet tussen de deur... Super goed nieuws. Gefeliciteerd!  :-*

assie63

#249
@suzy
ok, ik zal het slotje open draaien en de wijde werled invaren, dank je wel, assie xx
@rianna
ja ik zet zeker een kruis over mijn verleden, ja ik moet de sleutel ook omdraaien en mijn geluk pakken en nooit meer loslaten, dank je wel, assie xx


Alain

Goed zo kreeft, ik zal duimen voor je.
veel succes.
XXX

kreeft

dank allemaal,
dikke knuffel,
duim ook voor jullie  ;)

:-* :-*

kreeft

goeiemorgen,

ruiker9-zeis10-anker35=hond18
mc/ruiker

ik krijg steun en meer stabiliteit

fijne dag iedereen  :-*

Sweetie

@Kreeft
ben heel blij voor je  en ik hoop voor de 18 dat er iets mag uitkomen

Sweetie

@Kreeft
een plotse verandering qua stabiliteit maar ervaren als een geschenk en je vertrouwen hierbij terug vinden

]