Ooievaar ??

Gestart door Webheksje, april 14, 2011, 14:16:33 PM

Webheksje

Hallo,

Ik ben nieuw. En ik heb nu al een vraagje, eigenlijk zoveel, maar deze ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar.

Ik heb een legging gedaan over - het zal niet zo zijn  ;D - de liefde. Een kleine leggin, ik begin net, sinds gisteren hahaha. Nou heb ik een 3 kaartlegging gedaan met PK en ring ernaast. Liefdesvraag dus, zovan ' hij en ik?' Ik heb niks momenteel met diegene.

1e kaart links: wolken
2e kaart boven : weg
3e kaart rechts: ooievaar

De 1e kaart heb ik als het verleden geinterpreteerd, de 2e als het heden en de 3e als de toekomst.

Maar nu mijn vraag, wat moet ik met de ooievaar?? Wat wil die zeggen mbt de liefde (in combinatie met de ring / toekomst)?? Ik kan hem niet plaatsen. Iemand anders wel?? En doe ik het , tot nu toe een beetje goed met leggen  :).

Thanx!!

dameblanche

in het verleden zijn er problemen geweest, obstakels geweest.
de weg in het heden geeft aan dat je een keuze hebt gemaakt om veranderingen[ooievaar] te kunnen doorvoeren, kortom je hebt de weg vrijgemaakt [door de blokades weg te werken] voor veranderingen.
liefs marianne :-*

Shazia1961

Citaat van: Webheksje op april 14, 2011, 14:16:33 PM
Hallo,

Ik ben nieuw. En ik heb nu al een vraagje, eigenlijk zoveel, maar deze ben ik toch wel erg nieuwsgierig naar.

Ik heb een legging gedaan over - het zal niet zo zijn  ;D - de liefde. Een kleine leggin, ik begin net, sinds gisteren hahaha. Nou heb ik een 3 kaartlegging gedaan met PK en ring ernaast. Liefdesvraag dus, zovan ' hij en ik?' Ik heb niks momenteel met diegene.

1e kaart links: wolken
2e kaart boven : weg
3e kaart rechts: ooievaar

De 1e kaart heb ik als het verleden geinterpreteerd, de 2e als het heden en de 3e als de toekomst.

Maar nu mijn vraag, wat moet ik met de ooievaar?? Wat wil die zeggen mbt de liefde (in combinatie met de ring / toekomst)?? Ik kan hem niet plaatsen. Iemand anders wel?? En doe ik het , tot nu toe een beetje goed met leggen  :).

Thanx!!
hallo Webheksje,

om ware vriendschap te ervaren heb je tijd nodig.
vermoedelijk ben je erg onzeker in jouw gevoelens ivm de liefde, mogelijk door een nare ervaring/verdriet in het verleden.
wrs heb je een moeilijke periode achter de rug ivm de liefde en ben je in het verleden "slachtoffer" geweest van een gemene intrige op liefdesgebied.
mogelijk komt de man uit het buitenland of heeft buitenlandse roots.
ik zie een bericht voor jou van een "bewonderaar".
zou mij niets verbazen als je een uitnodiging van een man krijgt voor een avondje uit.
ik zie toch wel een nieuwe romance voor jou na een groot verdriet ivm een vorige relatie,

groetjes Shazia