Uitkomst werk legging - wie kan mij uitleg geven?

Gestart door Fem, april 05, 2011, 18:17:20 PM

Fem

Hoi!!

Zojuist heb ik de Lenormandkaarten geschud op de nieuwe manier. Dat geeft al een stuk beter gevoel! Alleen toch snap ik het niet helemaal. Ik heb net een werklegging gedaan met 7 kaarten:
1 Anker 35
2 Zon 31
3 Klaveren 2
4 Muizen 23
5 Sterren 16
6 Ruiker 9
7 Ring 25

De hoofdkaart is negatief, omdat ik het op mijn werk niet meer naar mijn zin heb. Maar de rest is positief?? Hoe kan dat dan? Kan iemand mij helpen of wat uitleg geven?

Thanks alvast voor de moeite!!!

Liefs, Fem

dameblanche

het anker is het uitgangspunt, het staat voor houvast, maar ook voor stabiliteit, zonder stabiliteit kunnen we ons geen rustpunt vinden dus dit is toch op een of andere manier je wens[klaveren]
vroijkheid op je werk is hierin ook belangrijk, je wil niet alleen aanzien en bewondering, maar ook dat je fluitend naar je werk gaat en niet te veel negatieviteit ervan mee naar huis neemt.
de muizen geven hier het gemis ervan aan.
dit merk je aan je humeur, je bent er niet meer zo stralend als voorheen, ook dit wordt door de muizen aangegeven, dit wordt echter weer afgezwakt door de ruiker, dus zorg dat je voldoende afleiding hebt ernaast, goed kunt afschakelen dit is heel belangrijk voor je welzein en ook voor in het reine komen met jezelf.
de ring geeft de verbintenis die je met jezelf hebt.
liefs marianne

Shazia1961

Citaat van: Fem op april 05, 2011, 18:17:20 PM
Hoi!!

Zojuist heb ik de Lenormandkaarten geschud op de nieuwe manier. Dat geeft al een stuk beter gevoel! Alleen toch snap ik het niet helemaal. Ik heb net een werklegging gedaan met 7 kaarten:
1 Anker 35
2 Zon 31
3 Klaveren 2
4 Muizen 23
5 Sterren 16
6 Ruiker 9
7 Ring 25

De hoofdkaart is negatief, omdat ik het op mijn werk niet meer naar mijn zin heb. Maar de rest is positief?? Hoe kan dat dan? Kan iemand mij helpen of wat uitleg geven?

Thanks alvast voor de moeite!!!

Liefs, Fem
hallo Fem,

er breken betere tijden aan voor jou na ontevredenheid ivm de ontwikkelingen binnen jouw beroep/werk.
mogelijk ben jij jouw blik aan het verruimen ivm werk of zou je dat kunnen doen.
ergernissen van jouw kant zullen voorbijgaan.
werk jij soms in de gezondheidszorg?
er worden zaken afgehandeld in jouw voordeel vanwege werk.
een probleem wat met werk te maken heeft zal opgelost worden.
geluk na spanningen of problemen ivm werk.
er zal mogelijk een onverwachtse verandering voor jou komen door goed nieuws.
een nieuw begin na ontevredenheid ivm werk.
er komt een einde aan de problemen na tegenwerking of tegenslag.
ik zie ook een telefoontje wat je krijgt, wrs ivm een uitnodiging voor werk of goed nieuws ivm werk.
nieuw of ander werk wat er voor jou aankomt.

groetjes Shazia