mijn week- en dagkaarten

Gestart door kreeft, januari 01, 2013, 07:44:19 AM

kreeft

goeiemorgen,

zwaarden 4

da nodige rust nemen, Deze kaart laat ook zien dat het nodig is dat je je best gaat doen om verder te kijken dan je neus lang is. Er gebeuren dingen in je zelf of om je heen die niet zomaar duidelijk zijn. Let op nonverbale communicatie van anderen of de toon waarop bepaalde dingen worden gezegd. Luisteren en kijken is het advies.

symbolon

de engel,

je bent de weg kwijt, je beeld van de waarheid wordt vertroebeld door illusie, je verstopt je voor jezelf en houdt jezelf voor de gek, je probeert de problemen te onderdrukken en te ontlopen en gaat de werkelijkheid uit de weg, dat neemt niet weg dat je probeert je te omgeven met een schijn van heiligehid om zodoende geen keuze te hoeven maken je bent nog lang niet van je probleem af je zal er eerst doorheen moeten voordat je het in de hand krijgt,
:-\

grtj

Sweetie

Kreeftje,

Tijd om nu even alles te verlopen , war was je gebleven en waar wil je naartoe , denken en in alle rust naar de stem van u hart gaan luistern

Suus

kreeft

ja, suusje, naar mn eigen innerlijke stem luisteren  :D
ik ga zeker terug naar amsterdam  :D ;)

grtj

kreeft

#558
goeiemorgen,

de duivel
Zou het kunnen zijn dat het voelt alsof je vast zit en niet weet hoe je eruit moet komen?
Verander je gedachten naar de positieve kant.

grtj

symbolon,

meester en leerling,

er is een middelpunt tussen het leerlingzijn en het leraarschap, op dit punt ben je momenteel vastgelopen, je komt er niet toe om te leren en je hebt ook niet de moed om te onderwijzen,
dit niemandsland berooft je van je intellectuele energie en daardoor voel je je gevangen tussen 'wat eens was' en 'wat zal komen', je hebt nog geen verantwoordelijkheid genomen voor de kennis die je verworven hebt, momenteel is er geen sprake van geestelijke groei,

grtj

kreeft

goeimorgen,

staven 5

meer een gevecht in mezelf

grtj

Lief

Oei!

Probeer de voors en tegens naast elkaar te zetten meid. Misschien overzie je het 'gevecht' dan beter.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

mmm gevecht of ben je er nog niet uit Kreeftje...
Speel er mee, zet eens wat voor en nadelen  naast elkaar

Fijne zondag  :-*

kreeft

goeiemorgen,

weekkaart
de ster,
Deze kaart vertelt je dat je een nieuwe kans krijgt om te veranderen wat je wilt. Pak die kans en maak er gebruik van. Als je je doel duidelijk hebt ben je vanaf nu in staat om je omstandigheden te verbeteren. Houd alleen wel in de gaten of je doelen zuiver zijn en niet gebaseerd op angst, verdriet of haat.

kaartjes voor vandaag,

staven 5 met bekers 8 op kop

staven 5, zelfde als gistren, gevecht in mezelf,
bekers 8
Toch kan deze kaart ook naar boven komen als het werkelijk tijd is geworden om weg te gaan. Misschien ben je al te lang gebleven. Hoe kan je nu het verschil achterhalen tussen deze twee toch wel heel tegengestelde betekenissen? Kijk naar de figuur op de kaart. Kijk naar de lichaamshouding en hoe die op jou overkomt. Hoe krommer en meer voorover gebogen de figuur staat hoe zwaarder de situatie.

grtj

@vlinder, lief, de voor en nadelen afwegen, blijf ik dit werk verderdoen of toch niet?  :-\

moeilijke vraag  :-\

grtj

Lief

hoi Kreeftje,

Nog steeds in conclaaf met jezelf. Ik denk dat het tijd is voor een vertrek. Je hebt er lang genoeg gezeten.

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Kreeftje,

weekkaart
de ster,
Dat is wat anders dan de wolken
Je ondergaat iets nieuws of er komt iets nieuws in het verschiet , de ster zie ik altijd als wensjes ...
Een lichtje in het donker , een ideetje in moeilijkheden ...


staven 5 met bekers 8 op kop
je hebt de strijd aangenomen , je bent ervoor gegaan en nu zal je beloont worden , de overwinning is er doordat je het aangegaan bent , je laat een groot stuk achter , je laat los  ...

Suus :-*

kreeft

@lief, momenteel kijk ik een beetje de kat uit de boom, zit steeds met die strijd in mij, ja,  :-\

@suus, twee soorten kaarten, bij het ene is de weekkaart positief (de ster)
bij de LN hangen er wolken,
de ster is wensen, ja, rondkijken en nadenken over de mogelijkheden,
mss komt het letterlijk als een 'lichtpuntje ' in het donker, geheel onverwacht  ;)

afwachten maar,  :)

kreeft

goeiemorgen,

de duivel,
Zou het kunnen zijn dat het voelt alsof je vast zit en niet weet hoe je eruit moet komen?
Verander je gedachten naar de positieve kant.

grtj

weer eenzelfde kaart die terugkomt ?

Sweetie

Ja Kreeftje,

Ik heb ze ook al getrokken en weet je , er is hier dan 2 x iemand gekomen en net die dagen trok ik de duivel !  ::)

Losmaken van u patronen , de ketens afgooien waarvan je denkt kom ik laat dat nu eens los , ik bevrijd mezelf van bepaalde gedachten , de duivel verslaan

Suus
Oja de wolken .... is ook een man die van aanpakken weet !


kreeft

ja, suus, ik heb nochtans al vele knoppen omgedraaid , daarom dat ik de kaarten de laatste dagen niet zo goed snap  :-\

grtj

kreeft

goeiemorgen,

bekers 10 omgekeerd,

Pas op dat je dromen je leven niet zodanig gaan beïnvloeden dat je niet tevreden kunt zijn met wat je nu hebt. Als je het kleine niet eert hoe kan je daar klaar zijn voor het grotere geluk? Gun jezelf het allerbeste, maar wijs het mindere niet af. Soms gaat het in het leven er ook gewoon om dat je ook de kleinere dingen leert te waarderen en daar heel gelukkig van te worden.

grtj