dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Dank Suus :-* :-*,

Ik denk dat ik goed zit vandaag. Kaartjes zoals je beschrijft lijken op de perikelen van gisteren. Veranderingen moeten maar eens doorgevoerd worden inderdaad en stappen vooruit maken.

Morgen eens kijken of ik deze lijn door kan trekken.

fijne avond!

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

kaartjes voor 12 februari.

lelie-sleutel-brief=hond /mc=vogels
   brief-hart-ruiker
     beer-sleutel
        vogels

straks naar kijken. Best mooie kaartjes geloof ik :D

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hi Lief,

lelie-sleutel-brief=hond /mc=vogels
   brief-hart-ruiker
     beer-sleutel
        vogels

Bericht van een instantie waardoor er oplossingen zullen komen voor zaken welke je zorgen baarde.. Wellicht heeft het bericht ook te maken met het gezin, maar door de berichten die je ontvangt zal je je weer gelukkig kunnen gaan voelen. Financiele berichten mbt de oplossingen die je hebt gevonden brengen waarschijnlijk financiele voordelen mee waardoor de harmonie dan eindelijk hersteld kan worden.

Fijne dag ..

Liefs Thea  :-*

Lief

#138
Goedemorgen,

Dank Thea :-*

Zeer benieuwd naar instantie en financiën. Wel het idee dat er werk zit aan te komen.

Kaartjes voor 13 februari.

Brief-kind-maan=kruis /mc=ruiker
Huis-ruiker-maan
Kind-boom
Hond

Nieuws over werk, wat thuis vreugde brengt.?
Groei in een trouwe vriendschap?

Groetjes Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi Lief,

Brief-kind-maan=kruis /mc=ruiker
Huis-ruiker-maan
Kind-boom
Hond

Heb je al kinderen die aan het werk zijn? Er komt een bericht voor het kind, ivm iets dat beëindigd wordt op werkgebied (of anders een droom die aan diggelen ligt). Het zou wel iets positiefs teweeg brengen, misschien ligt het eerst moeilijk maar nadien brengt dat iets beters mee.
Een gezellige avond doorbrengen in het gezin.
Wil een kind graag een huisdier?

Liefs  :-*

Lief

hoihoi,

Ja kinderen aan het werk. Ben benieuwd. Benieuwd naar de avond. Jaaaa, een dochter die zeurt dat ze vissen wil hebben.....

Dank :-* :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 februari.

Klaver-toren-ooievaar=klaver /mc=ster
    Berg-kruis-toren
       Berg-toren
           Huis

Een telefoontje over een verandering wat succes op gaat leveren.
Einde aan problemen thuis.

Fijne Valentijn!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Mazzelles

Het is jou gegund! Genieten dus!

Eva_84

Klaver-toren-ooievaar=klaver /mc=ster
    Berg-kruis-toren
       Berg-toren
           Huis

Een instantie helpt jou om vooruit te geraken, een nieuw en gelukkig begin te creëren. Denk je ook over een verhuis? Problemen met een toren worden overwonnen. Echter thuis is het nog niet 100% in orde, ook hier een instantie die tussenkomt om eraan te werken.

Happy Valentine voor jou ook  :-* :-*

Lief

Dank Mazzelles en Eva,

Instantie vooruit zou met fotografie/werk te maken kunnen hebben. Geen verhuisplannen, of ik moet lotto winnen :D
Of wanneer relatie eindigt dan naar ander huis. Thuis zeker niet 100%. Gebeurd niks. Stil en kabbelt. Niks aan.

Fijne avond!

Liefs, Lief  :-* :)
Look for the answer inside your question...

Mazzelles

Praten, praten en praten. Helpt dat niet, dan ff laten voelen d.m.v. daden wat op verschillende respectvolle manieren kan. Daarna weer praten en als dat niet werkt ... dan heuu...  :-\

Lief

Look for the answer inside your question...

Mazzelles

Ja.. die begrijp ik maar al te goed... :-(
Mijn ervaring is dat op den duur dan de liefde in mij verzand en mijn energielevel daalt. Let dus goed op jezelf.
Ik ga niemand stimuleren te doen welke moeilijke beslissing ik onlangs heb genomen, die uiteindelijk de beste keuze is voor mezelf....

Lief

Goedemorgen,

Ik snap het Mazzelles.

Ik zit in een lastige fase. Weer vertrouwen en geluk vinden in een relatie die een deuk heeft opgelopen. Soms moeilijk. Belangrijkste is vooruit kijken en niet terug.

Fijn dat je inziet dat jouw beslissing de beste is voor jou. Vanuit hier kun je alleen maar weer vooruit kijken en werken. En weet dat je nooit weet wat voor leuks er allemaal nog op je pad komt.

Kaartjes voor 15 februari.

anker-hond-maan=kind /mc=lelie
  ooievaar-vos-ruiker
       zon-muizen
           hond

floeper ring=een contract/overeenkomst.

vertrouwen hebben dat wat qua werk in de kinderschoenen staat een succes gaat worden. Ik krijg hierbij hulp van een leermeester.
Ik zal beloond worden door dingen anders en slim aan te pakken.
Ik heb de energie en daadkracht alles van de grond te krijgen. Geen gepieker, ik kan er vertrouwen in hebben.

fijne dag!

groetjes, Lief :)


Look for the answer inside your question...

Mazzelles