dagkaartjes Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2014, 01:58:41 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 7 februari.

ooievaar-sleutel-ring=schip /mc=zeis
       vos-weg-heer
          kruis-hart
             hart

straks naar kijken.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

ooievaar-sleutel-ring=schip /mc=zeis
       vos-weg-heer
          kruis-hart
             hart

Hier ligt weer de ooievaar bij de ring, en de sleutel ertussen. Er komt een oplossing voor de relatie, en dat zou kunnen zijn om eens onverwacht weg te gaan met jullie tweetjes.
Je gaat een kruis moeten trekken over jouw wantrouwen of onzekerheid Lief, en de liefde of verliefdheid terug een plaatsje geven.
:-*

Sweetie

Liefje
ooievaar-sleutel-ring=schip /mc=zeis
       vos-weg-heer
          kruis-hart
             hart
Veranderingen willen doorvoeren maar waar zit je eigenlijk op te wachten meid ? waar heb jij zo'n wantrouwen over ? je doorbreekt de ring , je pakt het aan en hier heb je de keuzen , de sleutel ligt binnen bereik maar je twijfels aan je liefde voor de heer ? hij wil alles uitproberen , wil er hard aan werken maar jij houdt iets tegen

Suus  :-*

Lief

Goedemiddag,

Twijfels en wantrouwen inderdaad. Vraag me niet waar het vandaan komt....gevoel.....

kaartjes voor 8 februari.

wolken-kind-brief=zeis /mc=heer
toren-huis-ruiter
muizen-boom
heer

Iets met een heer een ziekenhuis. Nieuws wat mij aan het piekeren brengt.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

iets met de gezondheid van een heer,
iets gebroken? arm been?

ja, vertrouwen  ::) het volledig terugkrijgen is moeilijk hé,
een mens heeft gevoel  :)

grtj

Galileo

Bericht vanuit ziekenhuis i.v.m. gezondheidstoestand van een heer. Twijfels die er zijn, piekeren omtrent gezondheid van een man.


Lief

Dank Kreeft en Galileo,

Berichten die eraan zitten te komen denk ik. Het gaat niet goed met mijn vader. Nieren werken niet en ziekte van Kahler(beenmergkanker waarbij je spontaan botten gaat breken). Dinsdag is er een operatie voor het een en ander.

Kaartjes voor 9 februari.

tuin-weg-wolken=vogels /mc=tuin
   wolken-heer-hond
       vissen-zeis
           kist

straks naar kijken.

eerst zondags ontbijtje.

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje
Hoe gaat het met ons meid ?

tuin-weg-wolken=vogels /mc=tuin
   wolken-heer-hond
       vissen-zeis
           kist
beslissingen gaan nemen voor een oudere heer ( klaver heer ) de heer die moeilijkheden heeft en maakt zich druk over wat hij niet meer kan doen ( vogels - tuin ) , hij heeft het vertrouwen at verloren door een breuk , hij voelt zich emotioneel niet goed in zijn vel zitten

Suus  :-*

Lief

#128
Goedemorgen,

Dank Suus,

Ik denk mijn vader.

Zon-schip-boek=hart /mc=kind
Vissen-vrouw-vos
Brief-slang
Vissen

Iets met een goede koers. Met studie/contract?
Weet niet wat met de vrouw? Iets met wantrouwen.
Berichten die vernieuwingen brengen. Iets wat geld oplevert?

Fijne dag, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Moonskin

Hi Lief,

Zon-schip-boek=hart /mc=kind
Vissen-vrouw-vos
Brief-slang
Vissen

Positieve financiele ontwikkelingen mbt werk waarin je nieuwe inzichten of een nieuwe zakelijke overeenkomst kan verwachten. Een vrouwelijke collega heeft het oprecht goed met je voor, maar ook wanneer je iets tekend toch even goed doorlezen, misschien dat iemand informatie achterhoud, probeer goed om je heen te kijken wat er in je omgeving allemaal gaande is. Beschuldigingen over financiele zaken die je voor je voeten krijgt. Laat ze je niet klein krijgen en niet misleiden!

Fijne avond lief...

Knuf Thea

Lief

hoihoi,

Oww, financiele ontwikkelingen zou zo fijn zijn :D Fijn dat er mensen zijn die het goed met mij voor hebben. Ik zal de kleine lettertjes goed in de gaten houden...

fijne avond Moon en thx voor het duiden :-* :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,

Zon-schip-boek=hart /mc=kind
Vissen-vrouw-vos
Brief-slang
Vissen

Liefje  ... je hebt hele mooie kaarten , er staat een nieuwe start , nieuwe plannen op gebied van liefde ... positieve emoties en het anders gaan aanpakken , je moet meer uitzoeken , meer gaan ontdekken in jezelf .. jaag de vos weg Lief , hij staat aan jou kant en de slang komt dan tussen jullie te staan , doordat jij wantrouwig bent komen er spanningen , spanningen in gevoelens .. uit je , transformeer en wees wat positief gevoelig ..

Suus  :-*

Lief

Dank Suusje,

Ik moet inderdaad een nieuwe start maken. Cirkel doorbreken en uit de verwijtende sfeer komen. Zo zinloos.
Ik weet dat ik weer vertrouwen kan hebben. Het is meer een machteloze woede die ik beter moet handelen. Ik heb zoveel om voor te gaan dus moet mijzelf maar eens een schop onder de kont verkopen. De cirkel doorbreken en dankbaar zijn voor mijn heerlijke gezin.

Fijne avond!

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 11 februari.

huis-kist-roede=muizen /mc=brief
  vogels-toren-vissen
     zon-ooievaar
       vogels

Het einde van ruzies en gepieker in huiselijke kring. Een nieuw begin.
emotioneel telefoontje?
Positieve veranderingen door gesprekken.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
huis-kist-roede=muizen /mc=brief
  vogels-toren-vissen
     zon-ooievaar
       vogels

Er moet echt nodig gecommuniceerd worden thuis , het lijkt of jij je aan alles ergert meid ! , strijd en opgesloten gevoel , je mist en hebt precies de verkeerde gevoelens .. laat je emoties zien , uit je ..zeg wat er op het hart ligt en dan kunnen de veranderingen gaan plaats vinden , er komt ook een telefoon gesprek of een mail binnen die een verandering zal brengen , dit zal je weer een goed gevoel geven en dan kan er zelfs gepraat worden van een reisje .... doe de vogels eens alle eer aan meid  :-X

Suus