Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

ja believe, ik heb kraai al gevolgt, bewonderendwaardig.... :o
ook leeuwin met haar scherpe inzichten hoor, maar aan haar wordt al van alle kanten getrokken.....
de maan, een vrouwelijke kant, je mystieke kant, je innerlijke kant, maar ook je roekeloos gedrag, je stemmingswisselingen, probeer op een absolute, rationele wijze te regeren hierover als een keizer.....

dameblanche

mijn vangst:
staven 10-staven 9 en het oordeel op de kop
staven 10 mijn situatie, ik moet de staven proberen van me af te gaan werpen, niet voorme maar achter me, hierin zal ik allert moeten blijven, mezelf in de verdediging werpen, geen uitvluchten meer, anders blijf ik in het graf staan...RESOLUUT.......... :P

kristina1975

Goedemorgen lieve Marianne  :-*
Gisteren merkte ik mijn eigen enorme vrolijkheid terwijl ik de dag ervoor echt op was.
Weet je wat mooie is of eigenlijk hoe makkelijk t is voor mij goed te voelen. Mijn stemming optimaal te houden;
Gewoon uiten wat ik voel en mijn intuïtie volgen geeft me zoveel en wanneer ik het niet doe dan raak ik op :(

Ik zal dus meer en gelijk mijn gevoel uiten naar wie dan ook ipv in me te proppen. Wel als een Keizer dus niet schreeuwend en ook niet roekeloos. Ik ben ook om de boodschappen van de kaarten begonnen om een dagkaart te trekken. Iedere dag een boodschap waar op te letten, leerpunt :)

Xxx

kristina1975

Citaat van: marianne op september 30, 2011, 08:30:56 AM
geen uitvluchten meer, anders blijf ik in het graf staan...RESOLUUT.......... :P

Inderdaad niet meer vluchten Lieve Marianne en niet in het graf blijven staan. Jij vindt namelijk buiten dat graf veel en veel leuker en warmer. Ongeacht wat mensen om ons heen doen moeten we ons relaxed houden, we kunnen ons blijven opfokken of ergens in het donker schuilen terwijl degenen doorgaan. Eruit en adem halen. Gisteren is mij geleerd om een paar keer per dag een paar minuten aan je ademhaling te concentreren je rustiger wordt en je lichaam en je hart zich herstelt. Ogen dicht en nergens aan denken en rustig diep ademen op t moment dat je je ogen open hebt ben je al uit het graf. Jij schitterende lieve M! Xxx

dameblanche

#79
ja believe, meditatie brengt je enige rust in het hoofd, dat draait nl 24 uurs diensten... en de ademhaling is het enige regelmatige waar je je goed op kunt concentreren, daar begint het mee...
een tijd geleden, ik zat ook diep, ben ik een trui gaan breien, gewoon recht toe recht aan, maar het hiepl me enorm, ik hrb die trui afgekregen, maar hem nooit aangehad...maakt niks uit, ik werdt wel rustig in mijn hoofd ervan, het regelmatig getik van de pennen was heerlijk en ik kon me op een doel concentreren die langzaam groeide tot een eindresultaat...... :-*
overgens morgen is het links en rechts openhuis......ik ga maar weer eens een poging wagen om toch het huis verkocht te gaan krijgen en ik dan eindelijk eens het verhaal met mijn ex kan gaan afsluiten...............mijn staven naar achteren kunnen werpen.... :D

Varen

@marianne doet jou makelaar ook aan erfpacht via de Nederlandsche Grondbank (DNG)???

We hebben onze woning kunnen verkopen via DNG, DNG houdt de grond en verkoopt de woning door met erfpacht.

Zo koste onze woning geen 185.000,- maar 150.000,- voor de nieuwe bewoners. Wij kregen de volle mep voor onze woning en de nieuwe bewoners kunnen de woning voor minder aanschaffen. Echter zit er voor de nieuwe bewoners een extra maandelijkse component bij in de vorm van erfpacht.

De erfpacht loopt na 10 jaar af en de bewoners kunnen dan kiezen om de grond terug te kopen.


dameblanche

heel hartelijk bedankt kraai voor je tip, ik ga er meteen achteraan morgen.
mijn ex bewoont het pand, maar laat het allemaal verpauperen.
dus verlies is gegarandeerd.
nu heb ik er via een advocaat iets aan kunnen veranderen, maardit grapje koste me een slordige 300 euro, het eneige wat ik er aan verdient heb is dat ik deze verordering om het pand beter te onderhouden dit als buffer kan gewbruiken, het gevolg is als er kopers komen ik dde zaak van boven tot onder kan gaan poetsen.......en achterstallig onderhoud alsnog kan repareren laten, uiteraart betaalt hij wel de rekening, maar draait hierbij elk dubbeltje om.
om het alsnog in harmonie te kunnen afhandelen wordt dus bijna onmogelijk gemaakt.......vandaar dat ik mijn staven naar achtere ;)n wil werpen....
maar ik spreek de makelaar morgen  :-*...mooi toch weer een lichtpuntje thanks

kristina1975

Marianne succes morgen ik hoop dat jij zo snel mogelijk van het huis af komt!

Xxx

hatsjepsoet

Ik wil even Kraai complimenteren voor wat hij gisterenochtend heeft geschreven n.a.v. mijn bericht dat ik zwaarden 3 als dagkaart had: "Kraai voelt dat de dag voor jou een aangename verrassing in petto heeft, jij denkt aan zwaarden 3 met je gedachten maar deze dag brengt jou iets anders dan wat je zelf denkt."
Het bizarre is dat het echt helemaal is uitgekomen. Echt heel bizar. Hoe krijg je het voor elkaar? Was het ook gebaseerd op de kaart of niet?

Groetjes, H.

kristina1975

Waarover ik alert moet zijn
De Kracht....Zal ik mijn kracht nodig hebben om ergens door heen te komen? Ik heb liever dat ik mijn kracht in positiefs, vruchtbaars en groei zet. Ik zal in ieder geval weer mijn gevoelens laten spreken wanneer mijn gevoel een rol speelt
Deze kaart is ook de Karma, de lot.. Mijn lot is vol met liefde, warmte, gezondheid, energie, gezelligheid met mijn prins en mijn naasten en vanaf nu voor meer dan 100%  :D


Hoe ik me moet gedragen vandaag
De Geliefden....Keuzessss, ik wil graag voor mijn hart gaan hoor echter dan moet de keuze ook echt komen. Hij heeft mij namelijk behoorlijk geraakt. Dat is altijd zo wanneer ik met iemand iets intiems doe.


Wat wilt u mij zeggen voor vandaag
De Toren....ALWEER.........de verandering....het inzicht......continue :-[

Ik moet alert blijven dat ik mijn hart blijf volgen en dat sommige gebeurtenissen, oorzak en gevolg en dus gewoon gebeuren dus accepteren wel nog steeds naar je gevoel luisteren...

Mijn gevoel zegt uit het oog uit het hart toch wel ergens erg diep waaruit hij mij niet helemaal weg krijgt wel behoorlijk weg!!! :'(

Slaap lekker allen, goedemorgen alvast en of gefeliciteerd en of succes voor vandaag!
XXX

kristina1975

01, 2011, 02:45:03 ==> Posting geeft 19 de Zon aan, dan wens ik een zonnige actie steun gebaar in de liefdesgebied.  ;D
:-* :-* :-*

Citaat van: Believe75 op oktober 01, 2011, 02:45:03 AM
Waarover ik alert moet zijn
De Kracht

Hoe ik me moet gedragen vandaag
De Geliefden

Wat wilt u mij zeggen voor vandaag
De Toren....ALWEER


dameblanche

#86
Citaat van: Believe75 op september 30, 2011, 17:22:10 PM
Marianne succes morgen ik hoop dat jij zo snel mogelijk van het huis af komt!

Xxx
hihi ik steek het in de fik.... : nee grapje natuurlijk, maar hier ff een note op je legging:
kracht-geliefden-toren
het doel is om weer in je kracht te willen gaan komen, hierbij moet je echter een duidelijke keuze gaan amken in hoe je je leventje verder wil gaan opbouwen, de fundamenten moeten hernieuwd, verstevigd gaan worden beleve, anders kun je niks stevigs op bouwen gaan ....de toeren laat weten dat je het oude moet afbreken voor je het niwue kunt opbouwen, hier bij jou gaat het vooral om het verstevigen van je fundament, m.b.v een coach zou daar een goed begin mee gemaakt kunnen worden :-*

dameblanche

koning van staven-matigheid-koning van zwaarden
brr wat laten deze 2 koningen zien vandaag, koningen verschijnen niet voor niks, ik zal dus beslist iets moeten gaan doen aan mijn persoonlijkheid, ik zal me zelfverzekerder wilskrachtiger moeten opstellen in bepaalde zaken om de macht van de koning der zwaarden te verkrijgen, ik zal een beter evenwicht moeten zien te verkrijgen bij een zaak waarbij ik mijn emoties niet de voorrang moet geven... :-\

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 01, 2011, 08:21:34 AM
koning van staven-matigheid-koning van zwaarden
brr wat laten deze 2 koningen zien vandaag, koningen verschijnen niet voor niks, ik zal dus beslist iets moeten gaan doen aan mijn persoonlijkheid, ik zal me zelfverzekerder wilskrachtiger moeten opstellen in bepaalde zaken om de macht van de koning der zwaarden te verkrijgen, ik zal een beter evenwicht moeten zien te verkrijgen bij een zaak waarbij ik mijn emoties niet de voorrang moet geven... :-\

Go go go woman! Zelfverzekerder en wilskrachtiger zijn....laat de Koning(in) in e de baas zijn en niet je emoties. Jij kunt het en ik werk ook aan mezelf totdat ik mijn fundament goed is!!! Ik merk namelijk enorm dat ik weer een terugval heb ook al tegelijk sterker word. Trouwen je huis gewoon verkopen hoor in de fik steken doen we de oude troep nadat het huis is verkocht  :D
:-* :-* :-*

dameblanche

er is toch welgetelt 1 persoon op af gekomen, de rest zat waarschijnlijk aan het strand.....maar ja een is beter dan geen, nietwaar...we blijven hoe dan ook positief....... :-*