Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

pentakels 9 noem ik altijd de gelukskaart, uit onverwachte hoek kan iets van geluk naar je toekomne, eigenlijk streef je daar ook steeds naar, het idee dat je onvverwachts de loto zou winnen is altijd wel een beetje in je achterhoofd blijven zitten, de pentakels 2 is dat je steeds maar weer in de weer bent de eindjes aan mekaar bent aan het knopen, er moet steeds op geld gelt worden, gematigheid spreekt natuurlijk voor zich.......geen geldsmijterij....geniet met mate...steeds maar weer.......pffffff
trouwens wat zei de dokter???
hoe gaat het met je gezondheid ondertussen???

dameblanche

Citaat van: Believe75 op oktober 22, 2011, 00:31:35 AM
ik heb toch maar 3 kaarten getrokken, alle drie via een andere pagina en gekke is de zwaarden page getrokken terwijl de titel schildknaap van staven was.... ik keek nogmaals en zag dat het zeker om een zwaarden schildknaap ging.

ik laat me niet van de veld afslaan ik zal mijn verleden gebruiken voor mijn toekomst en kelken 3 .... :D een van de mooiste vrolijkste harmonie volle kaart :D :D :D

xxx
schildknaapjes staan vaak voor veranderingen, de page van zwaarden wijst je erop dat je in een situatie tercht zal komen waarbij je een beslissing zal moeten gaan nemen, de 3 is een optimistich getal, idd wordt hje er vrolijk van en wijst naar een nieuw project... :-*

dameblanche

eehh heb je de zebro tarot pagina al eens bekeken believe, daar kun je ook kaartjes trekken....
vandaag ;
pent. 6 als doelstelling
mijn taken; ridder der zwaarden
en mijn kansen;brrr... zwaarden 10
het geven en nemen zal ik in balans moeten brengen in een bepaalde zaak, ik denk naar mijn ex toe in de verkoop van mijn huis...ik zal doelbewust mijn wijsheid moeten gaan inzetten, wil ik net geruineert uit de strijd komen..... :-[

kristina1975

#198
ik heb toch even snel mijn kaarten getrokken  ;D

hehe Marianne dank je voor je uitleg...ik dacht zij blijft hangen bij de lenormand en gelukkig kwam je ook hier langs :D Ik vind 3 ook een mooie getal en bekers 3 ook  ;D
Ik heb vandaag door een gezegde met ongeveer
...begin wie jij wilt zijn nu en niet morgen ook niet dan en dan maar nu... ;D
Ik heb dat gedaan vandaag, de schildknap 8)

Mijn kaarten zijn voor vandaag
Staven 7 via Zebo ;)
ik moet nu wel op mijn innerlijke kracht kunnen bouwen ???

De Geliefden via Catharinaweb
Alweer een keuze...
misschien door mijn afspraak morgenavond...wrijving....

De Koning van Staven via maantjeslicht.nl
Prima om anders te zijn en toch geduld is wat ik moet leren...

Ik denk de kaarten mij inderdaad over mijn afspraak morgen proberen te zeggen dat ik moet doen wat ik goed acht en wel met begrip voor anderen en met geduld....even kijken wie allemaal bij zijn betrokken...

xxxxxxxxxxxxx

dameblanche

staven 7 geven een klein succes na hard werken, je stelt je zo positief mogelijk op bij projecten, maar behaald slechts eeen klein succes, je zult in de verdediging moeten gaan,
de geliefden; je besluit een andere weg te gaan volgen... om via de koning van staven een betere zit te gaan verkrijgen

hatsjepsoet

Dag dames,

Hebben jullie dat nou ook, dat hoe meer sites er zijn om kaarten te trekken hoe meer je het gaat doen?
Ik in ieder geval wel en dat vind ik natuurlijk leuk anders deed ik het niet maar soms denk ik wel dat het misschien beter is om me te beperken tot 1 of twee "trekkingen". Het wordt anders zoveel en misschien ook niet meer gefocust op een ding.

Liefs, H.

Jane26

Hoi dames,

Kom me eenmalig bij de tarot dagkaartjes laten zien;

heb de pentakels 9 getrokken  :)  wat betekent dit?


XXX!

dameblanche

eenmalig jane????????????

pejtakels 9 ik heb m vanmorgen ook getrokken.....maar dan omgekeerd, pentakels 9 is een gelukskaart er kan onverwacht geluk uiit een hoek komen vandaag....of miscchien morgen....

Jane26

Ja, ik weet echt helemaal niets over tarot kaarten, maar omdat ik vanmorgen met online leggingen aan het rommelen was..

:-*

hatsjepsoet

Join the club, ik snap er na jaren ook nog steeds niet veel van. Laat me eerder adviseren dan dat ik advies kan geven.
Ik vind Pentakels 9 wel een mooie kaart trouwens. Het ziet er inderdaad als een gelukskaart uit. Zij kijkt erg blij. Pentakels is zo een aards element dus waarschijnlijk is het in die hoek, het geluk? Weten jullie dat, dmes?

Groetjes., H. 

Jane26

Hmm.. heerlijk zo'n kaart.. Keek net op internetbankieren en er stond iets van 300 euro meer op dan ik had verwacht. Dat zal vast mn pentakelkadootje zijn dacht ik zo  ;D


Jane gaat nieuwe laarsjes kopen ;D! Fijne dag iedereen!

:-*


hatsjepsoet

Veel plezier met je laarsjes, hi hi  ;D

Carla

Citaat van: hatsjepsoet op oktober 23, 2011, 11:12:10 AM
[..] maar soms denk ik wel dat het misschien beter is om me te beperken tot 1 of twee "trekkingen". Het wordt anders zoveel en misschien ook niet meer gefocust op een ding.

Ik denk dat je het wel serieus moet nemen, wil je een serieus antwoord ontvangen, dat je de tijd moet nemen om getrokken kaarten te laten bezinken en tot je te nemen. Wanneer je vaak en/of overal kaartjes trekt neem je naar mijn idee niet echt de tijd. Zelf voel ik daarom altijd bijna een zekere schroom bij het trekken van kaarten, en zal er als ik er echt niet mee uit de voeten kan hoogstens 1 hulpkaart bijtrekken.

hatsjepsoet

Hé Carla,

Wat bedoel je met schroom voelen bij het trekken van kaartjes? Wanneer je er veel trekt op een dag of heb je dat zo wie zo bij het trekken van een dagkaart?
En die hulpkaart, dat is dan bij dezelfde site?

Groetjes, H.

Carla

Hoi H,

Schroom is een verkeerd woord denk ik nu, maar ik weet zo gauw geen goeie.. een combi van respect en aandacht geven, zoiets. Openstellen voor wat de kaart(en) me te vertellen heeft(hebben).

Ja, ik trek ze altijd op deze site. Ik vraag me ook weleens af wat de reden is dat sommige van jullie steeds naar verschillende sites gaan als het wel om dezelfde kaarten gaat..  ???