Topic voor Zigeuner Waarzegkaarten - Deel 2

Gestart door kreeft, mei 01, 2012, 09:25:32 AM

Eveningstar

Aha... gaat ons Suzy voor de verandering een uitstapje maken met hare echtgenoot?

Dat zou de meest voor de hand liggende verklaring zijn :) .

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi Suzy
er lijken veranderingen tot stand te komen omdat je zelfstandigheid toeneemt je maakt een innerlijke reis om alles goed op een rijtje te zetten
liefs Rianna

rianna

#212

hoi kreeft
je geluk hangt een beetje op het randje  roept iemand uit je familie jouw terecht? en voel je daarom berooft van je stabiliteit
een bericht geeft het einde aan  van iets
je verlangt naar het geluk
liefs Rianna

Eveningstar

@Rianna
Zou je iets beter op een andere manier bekijken? Want zoals het zich nu voordoet, ervaar je het als een ongeluk (iets, dat niet hoefde te gebeuren) en was dat niet hetgene je verlangde.
Uiteindelijk draait het allemaal om liefde... :) .

Liefs,
Eveningstar

sweetmami

Ha eef! Je zat er weer bovenop! Thx xx

Stabiliteit verplaatsing verandering

Xx

rianna

hoi eveningstar bedoel je bij mijn eigen kaartjes
maar ongeluk zeg toch dat er iets is wat niet helemaal lekker verloopt?

Eveningstar

Goede morgen iedereen,

Mijn Zigeunerkaarten voor 18-5-2012 en in de volgende volgorde gelegd: 2-1-3:
 
Armoede + Weduwnaar + Dood = Vijand / MC = Diefstal

En met deze kaarten zetten we onze morgen in :). Hallelujah!
Één vna mijn kinderen zit momenteel zonder inkomen / werk en gaat voor een nieuw begin. (Is aan het solliciteren.) Hierbij heeft hij af te rekenen met "concurrentie" en ja dat is dan opkomen voor je zelf en de kaas niet van je boterham laten halen ;) .

Liefs,
Eveningstar

rianna

hoi Sweety

Stabiliteit+Verplaatsing+Verandering=Geluk / mc=Geluk
je voelt de stabiliteit in je leven door dat je neit meer heen en weer word geslingerd emotioneel  door die verandering voel je je gelukkig
liefs Rianan

Eveningstar

@Rianna
ja zeker wel, maar bij het neerpennen, voelde dit voor mij zo aan, dat het in jouw ogen het eigenlijk niet hoefde te gebeuren.
Begrijp je wat ik bedoel?

Liefs,
Eveningstar

rianna


hoi eveningstar
er zijn wat beperkingen dat zeker  maar hij staat niet alleen die heer  er komt een eind aan iets wat wil zeggen dat er ook ergens iets opnieuw kan beginnen
het lijkt of niet alles even eerlijk is gegaan
het lijkt of zijn positie ondermijnd is
liefs rianna

rianna

ja hoor Eveningstar
ik snap het wel en eigenlijk  zijn het ook geen dagkaartjes denk zeker dat ze langer als een dag beslaan misschien wel weken
en ongeluk ja wat is ongeluk he  als ik me teen stoot is het ook een ongelukkig voorval
maar verlies ik de  lotto ja dan voel ik me ook niet echt blij dus het is nog al breed gezien een ongeluk hihihi
bednakt  voor je visie want kijk dat is de bedoeling  niet om gelijk te krijgen mar om te leren hoe je het ook kan bezien
leifs Rianna

Eveningstar

@Sweetmami

Dank je wel voor de bevestiging :) .

Jouw kaarten opnieuw...
Hé heel gek misschien... maar het lijkt alsof je eerst een "deuk" in je stabiliteit hoort te ervaren, om je dan opnieuw stabiel te voelen... of om dan opnieuw naar een stabiler gevoel te kunnen overstappen.
Alleszins brengt een verandering in het / je systeem je naar een hoger geluk.
Je kiest opnieuw voor geluk :) .

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna
maar natuurlijk! Ik stel zulke vragen ook hoor. En ik had nu niet het gevoel eerlijk gezegd, dat je dit deed om beter te weten; wel om meer te weten :). Zoals je zelf al aangeeft.

Samen staan we sterk hé en wat de kaarten betreft... een koppel ogen meer, kan ons op heel andere ideeën en invalshoeken brengen ;) .

Knuffel (want die lijkt je wel eens deugd te kunnen doen.)

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Rianna

Hé Rianna, wat mijn kaarten betreft en jouw visie... dat klopt helemaal. De manier waarop je de zin formuleert, past deze volledig in zijn beleving.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

@Eveningstar
Dat is pas voor morgen we hebben ons uitstapje verplaats naar morgen met mijn echtgenoot jaja

dank je Eveningstar  :)

@Rianna
ja dat zou best kunnen Rianna ik wil vanalles doen maar moet nog een overzicht maken hoe ik het ga doen

Bedankt Rianna :)