ja of neen en actie

Gestart door Blue Birds, april 01, 2023, 10:20:58 AM

Blue Birds

Mijn zus heeft gevoelens voor iemand van haar werk. Ze twijfeld of die persoon hetzelfde voelt. Wegens het speels is Maar onschuldig kan zijn. En is bang om gekwetst te zijn. Ze vroeg of ik eens dit hier wilde posten om inzicht te krijgen.
Want zelf doet ze geen tarot en ik ben er maar één beetje mee vertrouwd.

Kaartjes zijn als volgt op de vraag zijn de gevoelens wederzijds ( voelt hij het in zijn hart ook voor haar )

de strijdwagen, koningin van zwaarden, koning van bekers, aas van zwaarden en 2 van staven

En indien ja, de actie hij mogelijk zal ondernemen naar haar hier rondom
Keizer en de dwaas????

Ik zie als ik correct ben tegenstrijd? Zou het kunnen dat ja hij het voelt voor haar maar dit innerlijk van de weg wilt duwen? 2 van staven is naar toekomst gericht kijkende. hmmm naast aas van zwaarden zou er in de nabije toekomst een phelderend gesprek hierover tussen de 2 gebeuren?



actie van zijn kant indien ja gevoelens
Keizer en de dwaas.  ::)totaaaaaal geen idee wat deze combinatie als actie zou zijn. Keizer is zelfzeker, moedig, gedurfd enzovoort, en de dwaas handeld als een sprong durveÌ€wagen? 

Anja

Beste Blue Birds,

Als ik dit allemaal zo eens lees, dan denk ik dat deze man een behoorlijk pittige tante nodig heeft als het op vaste relaties aankomt. Ik moet je eerlijk bekennen dat het op mij wat verwarrend overkomt om op slechts één vraag zoveel kaarten te leggen.
Ik vraag mij af (maar of ik het juist heb dat is aan je zus) of een ander legpatroon beter is.

Bijvoorbeeld: die man van haar werk voelt zich tot jouw zus:

-Hoe emotioneel aangetrokken:-
-Hoe intellectueel aangetrokken:-
-Hoe seksueel aangetrokken:-
-Waar het hem om gaat:-
-De afloop van hun twee:-

Trek voor iedere vraag een aparte tarotkaart!

Ikzelf denk dat dit beter is maar nogmaals: het is aan je zus. Mocht je nog om andere relatieleggingen verlegen zitten, dan presenteer ik je graag nog een of meer legpatronen.


Succes!!

ANJA

Blue Birds

Emotioneel
de maan

intellectueel
aas van munten

seksueel
de keizer

afloop van hun 2

daar vielen 2 kaarten onmiddelijk eruit de toren en 10 van bekers de toren kwam er wel omgekeerd uit?


Zelf lees ik geen omgedraaide kaarten jij wel?

Blue Birds

Vergeten de vraag waar het hem om gaat

Koningin bekers en 9 van bekers vlogen eruit

Anja

Dank je voor je legging Blue Birds,

De Maan:
Voor nu zie ik van zijn kant in hoofdzaak gevoelens van aardigheid voor haar. Misschien aardiger dan de rest van haar collega's, dat kan ik natuurlijk niet met zekerheid zeggen. Ik sluit ook niet uit dat hij haar enigszins bijzonder vindt, zonder dat daar aantrekkingskracht bij komt. Maar....De Maan geeft ook langzame veranderingen aan. Dat kan een langzame verandering  van het karakter zijn maar ook van gevoelens.

Aas van Pentakels
Geeft aan dat zij voor hem in ieder geval een kans is om gelukkig(er) te zijn. Maar (zeer) voorlopig wil hij daaraan nog niet toegeven. Het langzame van De Maan geeft dit voor mij nog eens extra aan.

De Keizer
Hij is iemand die zeer zeker trouw verlangt van haar!

Je hebt voor de vraag waar het hem om gaat geen kaart getrokken. Ik kan je dus geen zuiver antwoord geven omdat ik zo niet te weten kom of en zo ja in welke mate jouw zus aan zijn verwachtingen zal voldoen.

De Toren en de Bekers 10;
Dit geeft voor mij aan dat hij het voorlopig bij het oude zal houden. Deze kaartcombinatie geeft mij het gevoel dat hij gebonden is. Klopt dat?
Mijn boodschap voor jouw zus: ze zal zeer veel geduld met hem moeten hebben en ook zeer goed naar zichzelf en vooral naar zijn signalen moet luisteren. Ze zal na enige tijd de boodschappen van zijn signalen begrijpen. Ze zal dan ook veel meer op de hoogte zijn van zijn omstandigheden en veel beter weten hoe hij is.
Belangrijk: deze man moet ze vooral niet pushen! 

Anja

Waar het hem om gaat:

Om zijn zekerheden en wat hij ervoor terugkrijgt als hij die opgeeft! Hij denkt hier nu zo af en toe eens aan maar is beslist nog niet toe aan vooral drastische beslissingen.

Blue Birds

Dankje voor je inzicht Anja.

Gebonden? O neen, daar heeft ze niets over verteld of weet ze misschien niet. Verloren zaak dus. Ik hoop ze dan weg van verblijft want dan zal hij al zeker niet vóór haar gaan en enkel als pleziertje zien.  :-\ Alvast Dank!

Anja

Zoals ik al schreef Blue Birds:

De komende periode is er voor haar eentje van afwachten, van geduld dus. Heeft ze dat of heeft ze dat niet??
Verder zou ik, als ik haar was, nog maar eens even rustig verder kijken. Mocht er dan iemand anders op haar pad komen waar ze ook gevoel voor krijgt: dan gewoon daarvoor gaan.
Gebeurt dat niet, mocht haar collega dan gebonden zijn en vrij komen: dan is haar collega 'het'.

Het zal gaan zoals het moet gaan!