financieel

Gestart door Blue Birds, maart 26, 2023, 11:01:42 AM

Blue Birds

Een legging voor een alleenstaande werkende man die vraagt wat die financieel kan verwachten.

Rad van fortuin 8 van staven en 9 van munten.
Ik denk de persoon binnenkort zeer goed nieuws kan/mag verwachten over zijn financian.ðŸ¤"ðŸ™, Ik trok nog een verklarings kaart over vanwaar het geld zal hem toestromen ( is het werk of door familie...)


Keizerin en aas van bekers ::) Hmmm
Een oudere vrouw? Ik heb geen flauw idee. Zijn moeder dan?


Anja

Het Rad van Fortuin geeft mij een indruk van bankzaken. Goed zakelijk en/of financieel nieuws van de bank?

De Staven 8, wordt hierop een feestje gevierd en/of wil deze man voor zichzelf beginnen, een kroeg of anderszins een zaak?

De Munten 9 zegt mij dat zijn plannen ondersteund worden door een welwillende vrouw. Als jij De Keizerin als extra kaart voor hem hebt getrokken dan kan dit heel goed op zijn moeder slaan of een vrouw die mogelijk een moederlijk figuur voor hem kan zijn.

Rare vraag misschien maar valt deze man in de regel voor wat moederlijke types? Heeft hij misschien in lichte mate een moedercomplex?

Ik krijg in ieder geval een indruk van een zeer vermogend iemand.

Als ik de som van Het Rad van Fortuin/Staven 8 en de Munten 9 bij elkaar optel, dan kom ik op 27 (9) uit!

De 9 staat in verband met De Kluizenaar en indirect ook met de Munten 9. Hij en die vrouw zullen zeer goed financieel en zakelijk advies (gaan) inwinnen. Bovendien staat het getal 27 in verband met de Aas van Staven!
Wat een zeer ondernemende geest aangeeft en ook zeer gunstige financiële en zakelijke perspectieven. Tel ik daar het getal van De Keizerin bij op, dan kom ik op 30 (Staven 4) uit, wat zeker in dit geval goede familiebanden aangeeft maar ook zeer goede zakenrelaties.


ANJA

Blue Birds

Hey Anja

Wat zal die blij zijn als ik jou visie vertel. Moedercomplex geen idee ze hebben niet zo een superband. Hij is een man van in de 40 dus geen idee over het vallen op moedertjes. Hij is enkel op de werkvloer onlangs gesteund door een stagiair die soort coaching doet maar da's een volslanke toffe dame van 34. Horen vallen ze lesbisch is maar.... voor de rest geen idee of meer wetende over de zaak.

Hij zal alvast blij zijn dat het hem financieel voor de wind zal gaan. Ik wens ieder zijn happyness toe.

Anja

Hoi Blue Birds,

Jij weer bedankt voor je feedback!

Als ik jou zo eens lees, dan denk ik dat het hier om een moederlijk, in ieder geval verzorgend/sociaal type vrouw gaat die hem ondersteunt of gaat ondersteunen. Wie weet die vrouw van 34 jaar??

Want heel straf: Staven 8 is gelinkt aan het getal 34!! Wie weet gaat zij hem zakelijk en/of financieel gezien wel ondersteunen in zijn onderneming.
Je hebt horen vallen dat ze lesbisch is maar is dit ook werkelijk zo? Kan heel goed zijn hoor maar wees hier niet eerder zeker van dan dat je dit persoonlijk uit haar mond hebt gehoord. Want misschien heeft iemand zoiets over haar gedacht, dit uitgesproken en heeft een ander dit als waarheid in de wereld gebracht. En al is dit zo, wat dan nog?

Laat die man maar alles lezen hoor 8) Ik ben benieuwd naar zijn reactie c. q. wat hij hier meer over te vertellen heeft!!


Groetjes van ANJA