dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

Audrey

Nee, lieve Mieke, dat is niet wat ik bedoelde.
Ik bedoelde het bezig zijn, al dan niet in gedachten, met het willen opstarten van een eigen bedrijfje. Dus eigen baas zijn.

Over je controle. Misschien je door je partner, een goede vriendin etc. laten vergezellen naar die controle? Dat kan de drempel al een stuk lager maken, vooral als je er zo tegenop ziet.

Het komt goed, Mieke.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

neen ik ben niet bezig hoor voor een eigen bedrijfje hoor ,allee en bedankt voor de moed die jij me wenst en ik neem mijn man mee hoor salutjes  :-*
MIEKE

mieke

hallo vandaag mijn kaarten
anker-weg-maan= huis
zon-hond-kind
kind-zon
kist
kan iemand wat helpen ,dank u wel alvast grt mieke ::)
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Een poging:

Innerlijk een keuze maken waardoor je rust voelt en hoopvol gestemd bent.
Optimisme ervaren door eigen initiatief en het tonen van openheid.
Een nieuw inzicht keert een situatie om; je kijkt er anders tegenaan.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

halllo audrey hartelijk bedankt hoor warme grt mieke :-*
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke mutse

anker-weg-maan= huis
zon-hond-kind
kind-zon
kist

Heb je twijfels over een kind , er is iets emotioneels gaande, het kind is blij , het kind zal iets nieuws starten ivm werk ..

Suus

mieke

hallo suzy!
ja mijn zoon heeft ander werk aangevraagd maar ja ze zijn met velen die een aanvraag gedaan hebben dus nog even wachten voor het resultaat misschiens is hij erbij , dank je hoor suzy voor de reactie grt mieke  :-*
MIEKE

mieke

hallo allemaal vandaag mijn kaarten
kruis-ooievaar-schip=tuin:kist
ooievaar-tuin-muizen
ruiter-slang
kist
ik geraak er weer niet door hoor krijg ik wat hulp ::)grt mieke
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Er even op uit of bezoek ontvangen, maar een klein probleempje lijkt zich daarbij even voor te doen.
Beetje gepieker over een verplaatsing, reis.
Praten over iets dat al een tijdje gaande is.

Hartelijke gr.,
Audrey

mieke

hallo audrey
we praten inderdaad over een geplande reis en of alles wel goed zal verlopen ,en vannamidag moeten we ergens op bezoek dus dank u wel hoor voor de goede duiding veel liefs mieke  :-*
MIEKE

Sweetie

Hoi Mieke


kruis-ooievaar-schip=tuin:kist
ooievaar-tuin-muizen
ruiter-slang
kist
Er wwordt iets afgehandelt en daar vloeien veranderingen uit in de omgeving , er wordt wat gepieker en het voelt als een gemis
Er loopt iets ten einde , die wordt aangekondigt via een bericht van een dame ( communicatie )

Suzy

mieke

hallo suzy !ben benieuwd wat dat kan zijn zal me suf piekeren  ???iin ieder geval bedankt hoor geraakte er zelf weer niet uit  ;D vriendelijke grt mieke
MIEKE

mieke

hallo allemaal kaarten voor vandaag
berg-hart-slang/zon
ruiker-zon-muizen
huis-hond
weg alvast bedankt  :-*
MIEKE

Sweetie

Hallo Mieke Mutse,

berg-hart-slang = ster / zon
ruiker-zon-muizen
huis-hond
weg

Er staat iets in de weg maar dat zal overwonnen worden , wel wat energie verlies maar toch komt er iets in orde , liefdevolle toestanden en geluk met het ventje die wat zorgen heeft , op pad gaan vandaag

Suzy

mieke

hallo suzy !
tja er staat wat in de weg die opgelost ga geraken ,denk niet dat ik weet wat,maar op pad ga ik zeker vandaag en wel met mijn ventje ,denk een kleedje kopen haha ventje betaald mooi meegenomen nu nog het gepaste vinden en mijn dag is goed ,dank u wel suzy voor het duiden grt mieke  :P
MIEKE