dagkaarten

Gestart door mieke, februari 05, 2013, 09:32:25 AM

Moonskin

Hoi Mieke,

U kunt uitkijken naar nieuws over iets wat zal uitgroeien tot een Sterke en schitterende gelegenheid. Er komen mooie gelukkige tijden aan.
Je hebt wat moeilijkheden/spanningen mbt een heer.
Je zult een belangrijke beslissing maken waardoor je weer verder kunt op een nieuw ingeslagen pad.

Hoop dat je er wat mee kan Mieke.

Een hele fijne dag.

Liefs Thea  :-*

mieke

#136
hallo moonskin :)ben blij dat er iemand meekijkt
enorm bedankt hoor! en ik kijk verlangend uit wat het ook mag wezen  :-*warme grt mieke
MIEKE

Audrey

Beste Mieke,

Een dame die wikt en weeg.
Een probleem met/voor een oudere heer of sombere gedachtes die je hebt m.b.t. een oudere heer.
Besluiteloosheid.

Hartelijke groet,
Audrey

mieke

hallo Audrey
ja dat is immers waar hoor! heel erg bedankt voor het duiden van mijn kaartjes warme grt mieke :-*
MIEKE

Audrey

Goedeavond Mieke,

Geen kaartjes voor vandaag?
Nog bedankt voor je feedback, en niet blijven wikken en wegen hoor, meid. ;)

Hartelijke groet,
Audrey

mieke

hallo lieve duiders ;D
toren-vissen-tuin=ruiter
ooievaar-hond-berg
anker-schip
klavers               alvast bedankt voor iemand die mij wat uitleg verschaft grt mieke
MIEKE

Moonskin

Hoi lieve Mieke,

Krijg je misschien nog wat geld van de belastingdienst?? Je krijgt hier een positief bericht over.
Veranderingen mbt trouw/vertrouwen gaan moeizaam, zijn moeilijk. Je bent iets teleurgesteld.
Je wordt een beetje heen en weer geslingerd qua gevoelens, maar gelukkige tijden komen je kant op.

Al met al geen vervelende kaartjes.. Luister naar je gevoel lieve Mieke, je intuitie geeft vaak het antwoord al durft met er vaak niet naar te handelen.. Tenminste dat is bij mij vaak het geval!  ;D

Fijne avond..

Liefs Thea

mieke

hallo thea
eerst en vooral bedankt voor het duiden van mijn kaarten want alleen kom ik er niet zo goed uit ,maar ik verwacht geen belasting som maar ja wie weet ,ik ben wel in iets heel teleur gesteld dat is frappant maar ja ik ga mij niet laten gaan hoor mijn warme grt aan jou en je bent een goede duidster of hoe zeg je dat ? :-*     
MIEKE

mieke

hallo lieve duiders kan iemand wat helpen :-*
hart-weg-tuin=lelie
zeis-ster-vosje
boek-lelie
tuin           warme grt mieke :P
MIEKE

Moonskin

Hoi Mieke,

Je zult een knoop door hakken een keuzen maken in de liefde welke niet alleen jou keuze zal zijn, maar je zal gesteund worden en weer vooruit kunnen.
Iets dat word afgekapt maar brengt je wel geluk, maar blijf op je hoede.
Door nieuwe inzichten zul je het geluk ervaren welke gedeeld word met de omgeving.

LIefs Thea  :-*

mieke

hallo lieve thea :-*
ik bedank jou voor mijn kaarten te duiden ik kwam er weer niet alleen uit ,maar ik denk dat het nog allemaal nieuw is die moet uitkomen maar ja tijd heeft raad  ???warme grt mieke  :-*
MIEKE