Dagkaarten bespreken en begrijpen - Deel 3

Gestart door kristina1975, februari 01, 2012, 00:23:04 AM

rianna

Citaat van: marianne op februari 02, 2012, 09:12:39 AM
Citaat van: rianna op februari 02, 2012, 07:50:30 AM
goedemorgen allemaal
vandaag trok ik
schildknaap van Kelken
De gehangene
en pentakels 4
na alle offers die er gebracht zijn bereid te delen  en  los te laten
liefs Rianna

schildknapen is de hoop op veranderingen, hoop op een nieuwe situatie, de gehangene is de kaart van het loslaten, het lot laten regeren, het lot beslist, afwachten zonder er iets voor terug te verwachten....
de pentakels 4 wijst je op het feit dat je net te veel vasthoudt.....
vergelijk het met zand in je hand, je wil het behouden, dus daarom knijp je je hand flink samen, je hebt zo het ideee dat je het xzand kunt vasthouden, maar wat gebeurd er???
juist, het zand loopt er harder uit..... :-\ :-\
hoi Marianne
vandaag weinig veranderingen ben  naar de arts geweest voor  klachten  en mijn bloedsuiker is te hoog dus ik hoopte inderdaad dat die gezakt zou zijn maar helaas
morgen tussentijds controle prikken  kijken wat daar uit kom
afwachten maar
verder heerlijk dagje  met het mannetje geen enge dingen hihihih
dank je wel
liefs Rianna

Palomino

Hallo allemaal,

Vandaag trok ik de volgende kaarten:

*Centrumkaart: Staven 10 (omgekeerd)
*Kruiskaart      :Zwaarden 7


Ik gooi de Staven - de sigaretten -  achter mij neer. Ik heb het op dit moment zwaar, en zou het liefst een staaf=peuk pakken, aansteken en oproken. Ik doe het niet. En ook niet stiekem, want wie neem ik in de maling...?!

Liefs Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

hatsjepsoet

Goed van je, Palomino. Sterkte daar mee. Mooi zoals je je dagkaart weet je linken aan het stoppen met roken.

Liefs, H

assie63

Citaat van: marianne op februari 02, 2012, 09:09:01 AM
Citaat van: assie63 op februari 02, 2012, 07:07:09 AM
goedemorgen allemaal

vandaag

kelken vrouw staven 6 magier

naar mijn intuitie luisteren zorgt voor triomf, ik neem de verantwoording voor mijn leven

ik ga starten vanuit de takenkaart de staven 6....samenspel, samen staan we sterk, maar ook het samengaan van zowel de elementen van de magier t.w. energie, lucht water en aarde leidt tot de beste resultaten van de kelken vrouw, de kelken vrouw is een heel mooie kaart, een vrouw die zeer intuitief is, waarschijnlijk paranormale vermogens heeft, hartelijk e nzeer begaafd, weinig werkt met verstand, die gevoel de voorang geeft, maar die ook enigzins beinvloedbaar is, en dat is een kwestie van te weinig aarding..
mooi beschreven, maar ben ik dan de kelken vrouw?, of wil ik dat graag wezen? of ben ik te weinig geaard, dank voor duiding, assie xx

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag


kelken 9- penakels 3-kelken 2

blij zijn met wat ik heb door samenwerking

hatsjepsoet

Goedemorgen,

Vanochtend Bokalen 10 en het Kind. Mooie kaarten, gelukkige tijden komen me tegemoet.

Liefs, H

kristina1975

Hi H,
Natuurlijk mooie tijden komen er aan, jij gaat  ze kaken. De kaarten zeggen je dat, wat mis je in je eigen huis? En heb je hulp? Vraag je hulp aan je naasten?
Xxx
Citaat van: hatsjepsoet op februari 03, 2012, 07:16:16 AM
Goedemorgen,

Vanochtend Bokalen 10 en het Kind. Mooie kaarten, gelukkige tijden komen me tegemoet.

Liefs, H

kristina1975

Ik heb ook zeer mooie kaarten :)
Staven 6 en De Ruiker

Marianne,
Ik zal de wantrouwen opzij schuiven voortaan, xxx

rianna

Goedemorgen forumvriendjes :)
vanmorgen trok ik
Zwaarden 3 en van lenormand 16 = de ster
het lijkt of mijn verdriet  aangepakt word met succes
liefs Rianna



dameblanche

goeie morgen rianna,
de zwaarden 3 de pijn het verdriet, ziek zijn, dit is allemaal terug te voeren naar je te hoge bloedspiegel....

je klein voelen, je machteloos ervaren en dit wensen te keren, door het zoete buiten je te gaan zoeken, de goedkeuring van anderen om je zelf goed te voelen...wie zoet is krijgt lekkers.....
je tracht alles te willen regelen, alles te willen grijpen met een innerlijk angstig en agressief gevoel...je overtuigingen waarop je het leven hebt gebouwd, dat er toch iets moois voor je weggelegd zal zijn, maar je zult er zelf naar moeten grijpen, je overtuiging dat je niets kado krijgen zult....
je offert je op, je stelt je geluk afhankelijk van maar een kleine gemeenschap rianne, zo wordt je leven een gevangenis...
kom tot liefde in jezelf rianne, laat alles en iedereen los...stop met alles te willen en in de greep te willen houden..dit duidt op jouw angsten om het leven en jezelf te vertrouwen.....
laat je niet leven, wees zelf de dirigent van je eigen programma.... :-* :-* :-*

dameblanche

Citaat van: Palomino op februari 02, 2012, 18:31:23 PM
Hallo allemaal,

Vandaag trok ik de volgende kaarten:

*Centrumkaart: Staven 10 (omgekeerd)
*Kruiskaart      :Zwaarden 7


Ik gooi de Staven - de sigaretten -  achter mij neer. Ik heb het op dit moment zwaar, en zou het liefst een staaf=peuk pakken, aansteken en oproken. Ik doe het niet. En ook niet stiekem, want wie neem ik in de maling...?!

Liefs Palo

goed gezien palo

het rookgordijn......
weet je nog palo, het doorzichtige gordijn achter de hoge preisters...
je leeft verscholen achter een rookdamp, je innerlijke tweestrijd, je zelf als ik naar de voorgrond verschuiven of verschollen willen blijven....
je hebt het gevoel niet echt bij jezelf te kunnen achter een uiterlijke schijn van onzekerheid achter een rookgordijn....je bent bang voor een gedeelte van jezelf, je durft je intuitie, je energieen je gevoelens niet te vertrouwen...je houdt je schuil.....

het heeft geen zin je sigaret weg te gooien of te stoppen met roken wanner je niet naar de diepere oorzaak waarom je rookt op gaat lossen.
het gevoel te veel hooi op de vork te hebben genomen, steeds maar weer tussenoplossingen te hebben gevonden zodat je weer eventjes verder kon...
je ondervindt te veel weerstand, maar die weerstand schep je zelf....laat twijfel achter paloooooooo!!!!
geef jezelf de ruimte, geef je luchtwegen de ruimte.....

dameblanche

#58
Citaat van: assie63 op februari 03, 2012, 07:05:04 AM
goedemorgen allemaal

vandaag


kelken 9- penakels 3-kelken 2

blij zijn met wat ik heb door samenwerking

de kelken dame is je doel, je situatie, de staven is de hulpkaart of te wel je takenkaart en de magier geeft je een kans op...
maar vandaag weer nieuwe kansen assie63....toch blijf ik het misleidend vinden assie, net alsof je al 63 jaar bent ;D
de kelken 9 de gelukskaart..maar er ontbreekt nog een enkele beker voor het totale geluk aan je te kunnen binden en die ene bekers is de kaart de kelken 2 de romance.....de kans op een nieuwe romance wordt door de pentakels 3 vergroot....
maar je vraagt je ook af of het wel de juiste tijd is voor dit 'grote werk'........

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op februari 03, 2012, 07:16:16 AM
Goedemorgen,

Vanochtend Bokalen 10 en het Kind. Mooie kaarten, gelukkige tijden komen me tegemoet.

Liefs, H
je wilt weten wat je ideaal is, je hebt de behoefte om te voeln wat je hartje harder kan laten  kloppen....juist door open te staan voor het nieuwe ::)