Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

Vlinder

Hoi lieve Eve,

De keizerin, is helemaal in haar element aarde, zij verenigd de vrouwelijke elementen in ons,
verzamel de verschillende inzichten en kansen ook al zijn het tegenstellingenven maak er iets nieuws van.
Ook dat is geboorte.
Mooi!

:-*

Eveningstar

Hoi Suzymaat!

Die ontmoeting... ja een heel goed gesprek mee gehad en alles ok. Het gesprek was onaangekondigd.
Ja, mmm... en meestal weet ik idd wat ik wil ;) :)

Merci hé, Maat.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Hoi lieve Vlinder!

Ooooo ja en wat voor een geboorte!!! zalig weer verder te kunnen!

Ik heb gisteren me heel goed geaard... en dan trek ik vandaag die Keizerin!!!

Mooi, want een geboorte is eveneens iets aards ;) .

Merci!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#198
Goede morgen!

Iets heel moois en bijzonder... ik trek al dagen een dagkaart en 2 kaarten ter verduidelijking van de dagkaart... Elke dag schud ik de kaarten en trek er één uit de hoop, dan leg ik het kleine stapeltje aan de kant en draai ik die om, zodat ik de onderste kaart kan zien... nu... elke dag opnieuw verschijnt dan de Ster! En elke dag schud ik de kaarten! Ook de onderste kaart wordt mee geschud!
Heel bijzonder!

Mijn kaartjes voor 6-7-2012:
Zwaard Vier + De Maan + Bekers Zes = Zwaard Vier / MC = Zwaard Vrouw

Ja... rust geboden... daar ben ik me van bewust! En doe ik ook momenteel! :) De Maan... vind ik heel aantrekkelijk en bezorgt me geen angsten... integendeel... maar ik zal toch even uitkijken voor het donker ;). Maar als je rust neemt, mag je gerust je ogen even sluiten en dan... is het donker... . Bovendien ... zo mijmerend naar het verleden kijken... leuke herinneringen ophalen... dat kan ook wel eens leuk zijn en pret opleveren. :)

Liefs,
Eveningstar


Sweetie

Hallo Zieltje

Nadenken en je ff terugtrekken en de angst verlaten, je wil geven en ontvangen maar eerst rust inlassen

Ze zijn moeilijk maatje


Suzy

Sweetie

Is inderdaad bijzonder

Je sterretje waakt over jou

Liefs
Suus

dameblanche

huh eveningstar, daar kan ik gene chocola van maken..tz13?? tbo4???

waar ik wel chocola van kan maken is..
de maan, die het innerlijk naar boven haalt, dat weeliswaar onder ee nzwaar betonnen deksel is gestopt, maar toch ondanks zorgvulidg afdekken wel eens opborrelt, de zwaarden gevn aan dat je gedachten mag gaan ordenen....
met ene kijk op het verleden....
ervaringen uit het verleden zijn welliswaar geen garantie voor de toekoms, maar worden wel meegenomen

Eveningstar

Hoi Marianne!

De chocola is opgelost. Ik heb er zelf chocolademelk van gemaakt en opgdronken. Hihihihihi!

Marianne, een vraagske... wat bedoel je met : de maan, die het innerlijk naar boven haalt, dat weeliswaar onder ee nzwaar betonnen deksel is gestopt ?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#203
De maan in het midden Eve,
zij is het belangrijkste, en relateerd aan  onze diepe gevoelens en verlangens
die komen af toe naar buiten borrelen, in dromen of in onverwachte situatie,s ook die horen bij ons.
Die mag je ook delen zo nu en dan,  de bekers 6,je hoeft niet alleen maar sterk te zijn, en de 4 zwaarden geeft je de mogelijkheid deze  gevoelens te laten komen als je in rust bent.

En de ster, Ja Eve jij bent een sterretje voor velen, heerlijk :D

Liefs Vlinder

Eveningstar

Hoi Vlinder!

Die Ster... mmm... liefs van je... dank je wel, om me even hiervoor wakker te maken... was ik toch eerlijk gezegd weer even vergeten of me er niet bewust van ;) .

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

#205
Eve, wat is je persoons kaart, (Alleen als je wilt natuurlijk )


;D

Eveningstar

Vlinder,

de kaart vliegt naar je toe  ;)

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

o maar denk dat ik ook weet

Eveningstar

Laat maar in een pb naar me toe vliegen... ben benieuwd of jij dat weet. ;)

Liefs,
Eveningstar

Vlinder