Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

Sweetie

Tot maandag Zieltje


Ist al maandag  :D
hihi
Voorzichtig é

Liefs
Suus

dameblanche

ja eve, doe e best, lekker weer energie opladen, we houden ons al vast voor maandag...
kus mar

Eveningstar

Ja, ja, t'is nu maandag en here we go again :) .

Mijn votes for today are........ (kaartjes voor 2-7-2012) --> 2-1-3:
Bekers Vijf + De Gehangene + Bekers Negen = Bekers Twee / MC = Munten Aas

En ik heb een droom over geld gehad... ;) .

Het afsluiten van het oude en het aankondigen van het nieuwe... dit staat allemaal in de krant... van Fabeltjeskrant ;) :) !
Het vasthouden aan oude patronen voor de huidige situatie, is niet meer nodig... ook dat staat in de krant... de Fabeltjeskrant ;) :) .
Het mogen en vooral kunnen genieten van de periode nu, staat allemaal in de krant... van Fabeltjeskrant!  ;) :).

http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Fabeltjeskrant = voor diegene, die de Fabeltjeskrant niet kent. Als kind zaten we gekluisterd aan de TV, om de Fabeltjeskrant te volgen. :) .

Liefs,
Eveningstar

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Wat is dit allemaale Zieltje

het eind van iets (relatie ) je last rust in en daar kom je tevreden uit , onvoorwaardelijke liefde en geven en nemen en nieuwe mogeljkheden ontdekken

Suus


Sweetie

ja ja naar Fabeltjes land ... waar is de tijd
en tita tovenaar en calimero  :D

Eveningstar


dameblanche

haha eve heeft een goed weekend gehad, weet je waar wij zoet mee werden gehouden?
http://youtu.be/8ccNd9BnstU


bekrs 5 omgaan met teleurstellingen......het op je af laten komen, een situatie gana creeeren waarbi jej ej overgeeft aan het lot zelf...en ook awaarbi jej niks terug verwacht....
op dat punt te kunnen zijn.....
dan lijkt alles wat erna komt mooi meegenomen....

kristina1975

Eveningstar, kan jij uitleggen hoe jij of wat jij met die cijfers doet?  ???

Eveningstar

Ja, ja, Marianne,

Pipo de Clown a MamaLou... ook die hoorde erbij. Bij ons Kapitein Zeppos en Fabian van Fallada, Johan en de Alverman, ...ook.

Leuke tijd... fijne TV-momenten en spannend ook :) .

De kaarten... vandaag ... tot op heden geen teleurstellingen opgelopen... oef ;) , maar ik geloof ook wel, dat het te maken heeft met mijn instelling... Als je verwachtingen hebt, loop je makkelijk teleurstellingen op en ik stel(de) geen verwachtingen.

Een situatie creëren... dat kan ik me wel voorstellen.

Mercikes.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Believe,

bedoel je "Mijn votes for today are........ (kaartjes voor 2-7-2012) --> 2-1-3:" ?

Of welke cijfers bedoel je, Believe?

Liefs, Eveningstar

kristina1975

Ja wat jij hieronder zegt :)

Eveningstar

#176
Ik geef op deze manier de volgorde aan van kaarten trekken. Ik trek dus in dit geval eerst de slang als de dagkaart en trek dan 2 "hulpkaarten" voor de dagkaart. Ze verduidelijken voor mij de dagkaart. De nadruk wordt daardoor anders gelegd.

Bij jullie lees ik de kaarten van links naar rechts, terwijl ik ze voor me zelf dus anders lees, omdat ik ze anders getrokken heb.

Snappie?

Liefs,
Eveningstar

kristina1975

ooo zooooo  :D dank je!


Eveningstar

Dank je wel, Marianne. :)

Liefs,
Eveningstar