Mijn dagkaarten

Gestart door Eveningstar, mei 16, 2012, 23:27:49 PM

dameblanche

als men zijn/haar levenslessen heeft geleerd, want daar staat het rad voor, dan kan men uit het rad stappen en verder gaan in de navolging van de grote arcana...
je hebt de eerste 7 kaarten om uiterlijkheden te ontwikkelen..sttbiliteit en veiligheid, V8,s, om je heen te kunnen scheppen, velen komen niet verder dan de zegewagen...
maar het is ook niet nodig om verder te komen...maar de gravers onder ons willen de zoektocht naar zelfkennis openen en worstelen zich door kracht, kluizenaar, rad, gerechtigheid, gehangene,dood en matigdheid, naar de grote reis....
de duivel, de toren, de ster,de maan, de zon, het oordeel en tot slot de wereld....

Eveningstar

Aha capiche, Marianne!

Merci voor je uitleg  :D .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

#107
Eveningske 

Je neemt u baggage af al wat lastig is om dragen gooi je af en daar ga je in vooruit ... u bent de meester je luisterd en vergeeft maar waakzaam blijven

Suzy

Vlinder

Hallo Eveningstar,

Staven Tien + Rad v Fortuin + Munten Heer

Staven 10, je voel  het als een zware klus, het rad kan alle kanten op.
De koning heeft zijn zaken voor elkaar, is fortuinlijk, maar kan ook te veel van het leven genieten.
Je zult dus op moeten blijven letten en vooral je kansen pakken.

Fijne dag Star
:-*

Eveningstar

@Suzy

Hihihihi!
Dat is nu eens echt waar. Alle balast fwieieieieiet.... ribbedebie!!! Die gooi ik overboord :) . Heerlijk, want tijdens de rit weegt alles veel minder en op het einde van de rit... joepie los!

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

#110
Hi Vlinder!

Alert blijven... tuurlijk! Dit is evident. Maar genieten à volonté... ook :) . Idd er mag ook gehandeld worden. Balans hé, Vlinder! Mits dat jij mooi in de lucht kan blijven vliegen, heb ik een sterk vermoeden, dat jij dit zeer goed kunt. Anders smak je ook neer op de grond hé... .
En dus hou ik je raad voor ogen :) ;) .

Thanks!

Liefs,
Eveningstar

heleen

wat wordt het vandaag, lekker hard werken, of heerlijk op je troon zitten?
Laat het rad maar draaien Eveningstar!

heleen

Eveningstar

De afgelopen dagen gedaan wat ik kon... nu rustdag :).
Wel verdiend :).


Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Goede midddag,

Mijn kaartjes voor 21-6-2012 --> 2-1-3:
Zwaard Aas + Het Oordeel + Munten Zeven = Bekers Vier /  MC = De Kracht

Ik bedenk me vandaag waar ik van verlost wil worden... een frisse wind laten blazen... hierbij gebruik ik de kracht van de Zwaarden Aas en hou ik de Bekers 4 in het oog. Ik maak een inventaris op.
Actie ondernemen, is de boodschap ;) .

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Eveningske

overwinning en vernieuwing iets groeit en je verzorgt het met liefde en overtuiging, je laat je door niemand tegenwerken maar werkt vastberaden door

Suus

dameblanche

een windje laten misschien eve...
terug kijken op het verleden, en met een tevreden gezicht en een goed gevoel, waardig afscheid hiervan ook kunnen nemen...

Vlinder

terug kijken en mee nemen wat je nog kan gebruiken de rest loslaten en verder gaan.
Klinkt makkelijker dan het is, maar je wilt het wel dat is heel belangrijk Eve...

go for it Girl...

Vlinder

Eveningstar

@Suzy

Ik kan dit plaatsen, maar niet specifiek voor gisteren... . Maar het is zeker te plaatsen!

Mercikes!

Liefs,
Eveningstar


Eveningstar

@Marianne

Hahaha ben helemaal niet winderig! En mocht dat komen, dan zijn daar middeltjes voor hé.

Geen verleden gezien of tegengekomen gisteren. Zeker niet in de zin, die je aanhaalt.
Ik heb een hele fijne dag gehad met zalige momenten van genot. Dus heel zeker in het NU.

Dank je wel.

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

@Vlinder

ik was gisteren per uitzondering helemaal alleen thuis en heb hiervan genoten. Heb o.a. leuke muziek opgezet en uit de borst meegezongen. Echt wel een dag van leven in het NU.

Mercikes!

Liefs,
Eveningstar