Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Eva_84

Goeiemiddag!
ring-huis-schip=maan /mc=schip
  vrouw-slang-anker
      kruis-wolken
         wolken

Een overeenkomst of contract waar je van thuis uit kan aan werken, een verandering op werkvlak.
De relatie lijkt zich te stabiliseren maar je denkt dat er toch nog wat oneerlijkheid achterzit. Het is onduidelijk voor jou of er echt een moeilijke periode kan worden afgesloten.

groetjes  :)

Lief

Brrr, ik hoop het niet....

meer oneerlijkheid ga ik niet meer trekken.....

Contract en werk zou enorm welkom zijn!!

Dank Eva :-*

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

een overeenkomst waar je vooruitgang maakt,
onduidelijkheden, of er een kruis wordt getrokken over een rivale,
maar het zijn maar wolken, die kunnen dus vlug
verdwijnen

grtj

Sweetie

Liefje,
ster-ooievaar-boek=muizen /mc=schip
     sleutel-slang-kind
          huis-tuin
             hart
Er staan veranderingen klaar om aangepakt te worden , de sleutel ligt binnen bereik maar je kan er nog niet aan , hetgeen wat je kwijt bent/ was zal terug keren en er wordt nieuw leven  in geblazen , ik zie ook het gepieker om studie verder te zetten

ring-huis-schip=maan /mc=schip
  vrouw-slang-anker
      kruis-wolken
         wolken
Familie banden , er wordt aan gewerkt, gaat gepaard met emoties , het anders gaan aanpakken , de gevoelige kwesties aanpakken om op lange termijn de vruchten af te werpen , het weegt zwaar maar het moet aangepakt worden , laat de kans om te vernieuwen , gooi alle rommel af , wat niet van toepassing is ook niet over klagen als je vooruit wil komen , dit is voor jou een lastige taak maar de storm zal gaan liggen als je daarmee afgerekend hebt

Suus  :-*


Lief

Dank Kreeft en Suus :-*

Kreeft@ Rivale is in dit geval een 'vriendin' die mijn eega wel uitnodigde voor een borrel met haar man en mij niet. Ik heb me er boos over gemaakt, maar eigenlijk is dat heel suf. Het is een vage vriendschap waarbij we elkaar hooguit 2 keer per jaar treffen en als je vraagt heeft deze vriendschap ooit iets toegevoegd....nee.
Ik maak me dus druk om niks.
Hopen maar dat de wolken snel wegblazen. Dat moet lukken met de storm van de afgelopen dagen....

Overeenkomst zou toch eens fijn zijn!

Suus@ Ik hoop dat ik snel de sleutel op kan pakken. Inderdaad gepieker over mijn studie. Gisteren was inleverdag voor mijn eerste blok. Ik heb dus geen foto in kunnen leveren. Kan mij er nog niet toe zetten.

Ik probeer zoveel mogelijk rommel af te gooien. Praat ook niet meer over dingen wat niet van toepassing is. Ik wil gewoon verder, weliswaar op een andere manier dan voorheen....

Dank voor de wijze lessen weer.

Kaartjes voor 6 december.

ster-vissen-hond=maan mc=vogels
   vos-ster-vos
    lelie-lelie
       hart

Ik huiver alweer wanneer ik een vos tussen mijn kaarten vind. Nu zelfs dubbel :-\

Vernieuwingen en geluk in ondernemen. Ik ga mijn plekje vinden qua werk en voel me daar goed bij.
Veel kunnen bereiken op werkgebied, maar voorzichtig zijn met wie ik vertrouw?
Ik krijg veel hulp en steun van iemand die zich over mij wil ontfermen...

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

ster-vissen-hond=maan mc=vogels
   vos-ster-vos
    lelie-lelie
       hart

Kansen die zich vermeerderen op vlak van werk door de steun van een vriend waar je hierover hebt mee gepraat. Je hebt er niet echt vertrouwen in dat je genoeg zal verdienen, maar je zal dat wantrouwen moeten loslaten en gewoon de sprong in het diepe wagen. Dubbele lelie, dus steun genoeg, misschien komt deze wel vanuit een onverwachte hoek..
:-*

kreeft

ster-vissen-hond=maan mc=vogels
   vos-ster-vos
    lelie-lelie
       hart

klaarheid krijgen in iets, (hond-vos) iemand die je eerst vertrouwde, maar nu niet meer?
wat opwinding daarrond
steun krijgen van iemand die je nauw ah hart ligt

grtj  :)


Lief

Dank Eva en Kreeftje :-* :-*,

Ik denk dat ik wel steun krijg in mijn opleiding en werk.

kaartjes voor 7 december.

toren-vos-kind=zeis /mc=anker
sleutel-brief-muizen
hart-vos
klaver

vanavond nog even naar kijken.
verwarrende kaart volgens mij.

fijne avond!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief ,
toren-vos-kind=zeis /mc=anker
sleutel-brief-muizen
hart-vos
klaver
Contact met een gebouw , daar krijg je een bericht van , je staat even te kijken want je weet niet echt wat je overkomt , het bericht zou over een kind gaan die waarschijnlijk iets heeft uitgestoken , je rilt bij de gedachten en moet het dan ook los laten

Suus

Lief

Owjee ??? Keep my fingers crossed.

Kaartjes voor 8 december.

wolken-tuin-ooievaar=slang /mc=ring
   boek-ruiter-hart
       brief-ring
         ster

uitnodiging van mensen waar ik niet op zit te wachten. Vernieuwingen in de liefde op komst.
Berichten over studie? Of geheimen die mij aan het hart gaan?
Een overeenkomst? Zeer gelukkig huwelijk?

Pfff, geen idee werkelijk :-\

fijne zondag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
wolken-tuin-ooievaar=slang /mc=ring
   boek-ruiter-hart
       brief-ring
         ster
onduidelijkheden die je eens onderzoekt , het gat je niet echt en wil verder zien dan je neusje lang is , er komt een bijeenkomst die veranderingen aanbieden en die je hart oplaaien , een b-vernieuwing in contacten , ook een document die onderweg is , zou een overeenkomst moeten zijn waarbij je een nieuwe start kan nemen , kan nog tijdje duren ( slang )

Suus

Lief

Dank Suus :-*

Eens even kijken welke onduidelijkheden ik onderzoek? Ow, vast mijn vraag van vandaag hoe onze relatie erbij staat. Ik wil daar inderdaad wat meer duidelijkheid in hebben.
De bijeenkomst die veranderingen aanbiedt en mijn hart doen oplaaien, daar tast ik nog even in het duister.

Vernieuwingen in contacten ook. Eens bij mij klaar is vrijwel klaar. Een document wat onderweg is klink aantrekkelijk. Ik zal geduld moeten hebben met de slang in de kaart begrijp ik.

fijne avond lieve Suus :-* :)

Look for the answer inside your question...

Lief

#987
Goedemorgen,

Kaartjes voor 9 december.

heer-tuin-klaver=vos /mc=wolken
  vogels-weg-ster
    vissen-klaver
         kruis

Eerste 4 weet ik niet.

Na wat speurwerk in de Lenormanduitleg kom ik op het volgende.

Familiegeluk voor de heer(heer-tuin) Hij wenst dat het wantrouwen voorbij gaat en hij wil daar graag helderheid/bevestiging in(klaver-vos-wolken)
Een voorstel op financieel gebied wat vernieuwingen brengt. Sentimenteel geluk omdat een periode eindelijk kan worden afgesloten.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Liefje,
heer-tuin-klaver=vos /mc=wolken
  vogels-weg-ster
    vissen-klaver
         kruis
De heer vind het gezellig om eens uit te gaan , hij voelt zich goed , enkel is dit het vennijn die achter de deur loert , iets met geld .. zou hij een gokje durven wagen ?

Suus :-*

Lief

Hoi Suus,

Dat vind de heer zeker. Sterker nog. Is op dit moment uit, naar de wok. Op kosten van de baas :D

Sinds hij een klein weekje multivitaminen slikt voelt hij zich een stuk beter! Geld is altijd wel een issue. Ben ook hard bezig baantje te zoeken. Ik wil gewoon financiele armslag om meer rust te brengen. Een gokje wagen is hem vreemd. Gaat altijd op dubbeldwars zeker. Zou leuk zijn als hij eens uit de band springt.....

Dank Suus :-* :)

Al duidelijkheid op werk?

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...