Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 10:28:04 AM

Moonskin

Hoi hoi Lief,

Door je ambitie en professionaliteit zul je de juiste keuzes maken en zullen positieve financiele beslissingen genomen worden.
Positieve en gelukkige berichten komen je kant op.
Frustraties in een relatie welke op zijn einde loopt.

Ik hoop dat je ontzettend veel plezier en geluk in je werk zult krijgen Lief...

Fijne zondag.

Liefs Thea  :-*

Lief

Hoihoi Moon,

Ik kan alles wel plaatsen. Alleen de relatie niet zo. Het zou het botsen kunnen zijn tussen mijn vader en mijzelf. Hij is ziek en zal niet heel lang nog op deze aardbol rondlopen.

Dank voor de duiding :-*

Kaartjes voor 16 september.

lelie-kist-wolken=kist /mc=boek
    klaver-vos-vos
       ster-heer
          kist

werkelijk geen flauw idee :-\

belline kaartje:

Kaart 18: De Sterren


Beroep: Er zijn beroepsomstandigheden op komst en je kan deze berichten binnenkort verwachten. Deze verandering zal vrijheid en succes met zich meebrengen. Financieel: Er komt een evolutie op gang in je financiƫle kwesties. Deze zullen positief uitdraaien voor je en de zorgen verdwijnen.

Fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hey Lief,

Wat erg van je vader, veel sterkte!

Ivm je kaartjes: Je maakt je zorgen ivm een oudere man (je vader veronderstel ik dan), en wilt graag dingen uitpraten voor het te laat is. Iemand gunt je je geluk niet. Positieve veranderingen bij een heer (misschien op werkvlak, zoals je Sterren-kaart van Belline?)

Veel liefs

Lief

Dank Eva,

Vandaag bij mijn vader in het ziekenhuis geweest. Was best gezellig. Hij doet mee met experiment met medicatie. Heeft toch niks meer te verliezen.
Qua praten is het moeilijk. Een groot dwars kind wat om zich heen slaat. Is altijd al zo geweest en maakt omgang en gevoelens wel eens moeilijk.

Hmm, misgunnen.  Iemand van de foto opleiding misschien?
Qua werk komt er wel wat op gang. Mijn docent stuurt mij goed. Uitvaartfotografie gaat wat lopen en er staan wat leuke projecten qua pr op het program.

We gaan het zien.

Trustuh voor straks.

Liefs, Lief :-* :)

Look for the answer inside your question...

Lief

hoihoi,

Nog even mijn dagkaarten voor de 17e. Ik dacht dat ik ze al geplaatst, maar mijn koppie loopt weer om....

kind-zon-tuin=heer /mc=roede
  kist-beer-vogels
    muizen-vosje
           brief

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Goedemiddag Lief,

Zolang je je koppie maar niet "verliest", meid.  ;)

Je krtjs:

Quality-time doorgebracht met je kind of partner of op werkgebied is er een nieuwe ontwikkeling.
Een korte en onverwachte setback o.i.d.
In het gezin is gesproken over iets dat knaagde.

Hartelijke groet,
Audrey




Lief

Dank Audrey :-*,

Kop staat er nog steeds op ;)

Beetje laat maar wil ze toch nog even plaatsen. Erg druk vandaag. Dochter morgen jarig, 10 uur een uitvaart om te fotograferen dus ben alles aan het voorbereiden en checken.

Inderdaad wat tijd doorgebracht met het kind. Werk is inderdaad gestaag in ontwikkeling. Inderdaad over een en ander gesproken.

Kaartjes voor vandaag.

muizen-vos-vrouw=lelie /mc=muizen
  ruiter-slang-muizen
        kist-lelie
          klaver

geen idee. Veel muizen :-\

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Gefeliciteerd met je meisje!!!  :-*

Moonskin

Hoi Lief,

Van harte gefeliciteerd met je dochter  :D

Je kaartjes:
Doordat er valsheden aan het licht komen, zal jou waarheid belicht worden.
Iets wat je ten hore komt zal je misschien van weg doen veranderen.
Een einde van iets wat wat stabiliteit en steun brengt.


Liefs Thea  :-*

Lief

Dank je Moon :-*

Hmm, ik ben zeer benieuwd wat de kaartjes bedoelen. Ik denk dat de kaarten van vandaag erbij aansluiten. Nu snel aan het werk, ga er later naar kijken.

zeisen-tuin-brief=berg /mc=kind
    lelie-roede-vos
      boom-ring
          lelie

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Eva_84

Hoi Lief,

zeisen-tuin-brief=berg /mc=kind
    lelie-roede-vos
      boom-ring
          lelie

Een plots bericht over iemand uit je omgeving brengt je kopzorgen.
Moeilijke gesprekken met een oudere man. Een nieuwe therapie ivm de gezondheid van een oudere man..

Liefs,Eva

Audrey

Beste Lief,

Werkvlak lijkt stabiel te zijn en iets wordt behaald/afgerond.
Een uitstapje met je zoon of je energie steken in een samenwerkingsverband met gunstig resultaat.
Een tactisch besluit wordt genomen mbt een probleem.

Hartelijke groet,
Audrey


Lief

Goedemorgen allemaal :D

@Eva, Inderdaad een plots bericht aan de deur gisteren. Een deurwaarder. Ik schrok me rot! Over een maand die ik gemist zou hebben van een betaling van een studieschuld van mij eega. Pff, daar betalen we al 15 jaar aan en zitten nu in het laatste jaar gelukkig. Nog nooit een maand gemist. Gelukkig bleek het een misverstand na wat telefoontjes.

Mijn vader belde me om te feliciteren met mijn dochter. Inderdaad altijd aparte gesprekken. En hij doet mee aan een project voor nieuwe medicatie voor zijn nieren. Soort proefkonijn zeg maar, dus de therapie klopt als een bus.

@Audrey, werkgebied wordt inderdaad stabieler, waardoor ik mijn andere werk ooit af kan gaan ronden. Gisteren een uitvaart gefotografeerd. Een samenwerkingsverband tussen mij en een uitvaartorganisatie. Het was dus geen uitstapje van mijn zoon, maar het begraven van een 11 jarig jongetje, een ander zijn zoontje dus.
Dat besluit moet ik even over denken. Ik denk dat ik dagelijks wel 5 tactische besluiten neem ;)

Mooi geduidt hoor!! Zo zie je hoeveel er in een kaart zit. En ik zie nog niet eens 10% ervan :-\

Kaartjes voor de 20e.

anker-vrouw-tuin=vogels /mc=ooievaar
     heer-kind-maan
       boom-ruiker
             vos

Een oprechte liefde en vriendschap tussen dame en heer. Met een groep iets ondernemen op fotografiegebied wat voor een verandering zorgt.
Goed gezelschap qua werk met een heer.
Hmm, die boom-ruiker en vos weet ik niet te plaatsen.

Bellinekaartje:

Kaart 2: De Ster van de Man

De ster van de man, wordt gebruikt als persoonlijkheidskaart, de mannelijke partner, de echtgenoot of een man in het algemeen.
Nog maar kaartje bijtrekken.
Kaart 34: De Ketens

Beroep: Je beroepsleven wordt bepaald door de omstandigheden en je zal je er dan ook moeten naar schikken. Je voelt je absoluut niet vrij, want alle inspanningen die je levert stuiten op verzet. Financieel: Deze kaart duidt op financiƫle beperkingen en er zal streng moeten opgetreden worden.


fijne dag allemaal!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Audrey

Goedemorgen Lief,

Een jongetje van 11, goh. :(
@Eva: idd goed geduid, *thumbs up*

Je krtjs, Lief:

Regelwerk, gesprekken en organiseren lijkt vandaag op werkvlak centraal te staan. Over centraal gesproken: kan zijn dat jij de spil vormt op werkvlak.
De touwtjes in handen hebben of sturing geven mbt een project. Of partner en kind hebben pakken 's avonds hun moment samen.
Er wordt op werkvlak een voorstel gedaan.

Alvast een goed weekend,
Audrey





Lief

Hoi Audrey,

Tja, erg triest een kind van 11 jaar. En dan al vanaf 8 maanden ziek en jaren operaties, chemo e.d.
Je vraagt je af wat op een gegeven moment beter is. Wat me opviel aan de verhalen tijdens de uitvaart was de wijsheid en positiviteit van dit mannetje en zoooo blij met de kleinste dingen.
Een mooi oud zieltje gewoon.....

Ow Audrey je bent lekker op dreef zeg!

Inderdaad veel geregeld en afgevinkt. Mijn whiteboard is weer helemaal schoon.
Op werkvlak/fotografieopleiding inderdaad de spil. Ik heb de fotoreis die we in November gaan maken georganiseerd.
En jawel. Een voorstel. Ik had mij opgegeven om te komen fotograferen tijdens het Filmfestival Utrecht. Door de hoeveelheid aanmeldingen hebben ze het afgeblazen omdat ze de ruimte niet konden bieden aan zoveel mensen. Ze hebben toen een ander concept bedacht. Er zijn namelijk 2 VIP personen die overdag een make over krijgen en 's avonds tijdens de rode lope scene ook daar overheen mogen. Ze zochten 2 fotografen die deze VIP's de hele dag willen volgen en mogen 'savonds ook in het vak tussen de 'echte' paparazzifotografen staan.
Ik had me daarvoor opgegeven en heb net bericht in de mail dat ik uitgekozen ben. Ik moet natuurlijk wel overeenkomst e.d. tekenen. Dus voila. Daar is je voorstel....

Dank voor deze superduiding en een hele fijne avond!

dikke knuffel en liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...