Mijn kaartjes

Gestart door Mieneke, oktober 06, 2012, 15:08:23 PM

Mieneke

mijn kaartjes

muis tuin zeis vis brief

ik krijg nieuws uit mijn vriendenkring waardoor ik ergens mee kapt?

kan iemand verheldering geven?

Sweetie

Mieneke,
muis tuin zeis vis brief
Je mist iets die samenhangt met harmonie , iets dat je iets vernomen hebt uit je vriendenkring / familie wat niet zo leuk is

Suzy

Mieneke

ow... ja klopt...

mn moeder is ziek, en gaat heel snel achteruit, veel te snel.
binnen 4 weken van beetje benauwd naar opgenomen in verzorgingstehuis met morfine...
we (broer en zussen) staan als een team, maar toch geef het een flinke klap..

thnx

kon het al niet plaatsen maar nu wel  :-*

Mieneke

#33
Helaas is mijn moeder donderdagavond overleden, bedankt voor jullie steun in deze

mijn kaartjes zijn

kist hond ruiter toren klaver

ik kan er niets van bakken...

een vriend die een metamorfose ondergaat? een instantie maakt mijn wens waar.

Lief

Hoi Mieneke,

Gecondoleerd met het verlies van jouw moeder. Ik begrijp uit je verhaal de afgelopen tijd dat het heel snel gegaan is. Ik hoop toch dat jullie de tijd hebben gehad om alles met elkaar te bespreken. Dat lijkt me, als ik er zelf aan denk mijn moeder te moeten verliezen, heel belangrijk.

Ik wens jou en je broers en zussen veel sterkte de komende tijd en hoop dat je het wanneer de tijd daar rijp voor is een plekje kan geven.

De kaartjes waag ik mij even niet aan, maar er zijn morgen vast goede duiders die je inzicht gaan geven.
voor nu heb ik alleen een dikke knuffel voor je.

Ik zal morgen wanneer ik mijn wierook brand bij jou en je mams stilstaan.

Veel liefs, Lief :-*  :-* 
Look for the answer inside your question...

Mieneke

dank je wel lief,

het is inderdaad snel gegaan, 12 december de uitslag van kanker, 2 januari overleden.
gelukkig hebben we alles kunnen bespreken, me ma had ook alles geregeld voor de crematie een aantal jaren terug. ook voor mijn pa die in een verzorgingstehuis zit.

ik wacht geduldig af, dank je voor de knuffel

x

Eva_84

Mieneke, mijn innige deelneming, en van mij ook een dikke knuffel! Veel sterkte meid  :-* :-*

Mieneke

dank je wel eva  :-*

Citaat van: Mieneke op januari 04, 2014, 22:30:12 PM
Helaas is mijn moeder donderdagavond overleden, bedankt voor jullie steun in deze

mijn kaartjes zijn

kist hond ruiter toren klaver

ik kan er niets van bakken...

een vriend die een metamorfose ondergaat? een instantie maakt mijn wens waar.

LoveAngels

Citaat van: Mieneke op januari 04, 2014, 22:30:12 PM
Helaas is mijn moeder donderdagavond overleden, bedankt voor jullie steun in deze

mijn kaartjes zijn

kist hond ruiter toren klaver

ik kan er niets van bakken...

een vriend die een metamorfose ondergaat? een instantie maakt mijn wens waar.

Goedemorgen Mieneke,
Gecondoleerd met het verlies van je moeder. Ik heb pas mijn vader overleden, en weet hoe zwaar het is. Sterkte!!
Nu je kaartjes:

Het einde van iets, betekend niet dat je de doos moet sluiten....de kaartjes laten een nieuw begin zien, mits je het vertrouwen hebt en durft om te kijken, durft om jezelf niet op te sluiten....je krijgt een cadeautje (hoeft niet letterlijk een cadeau te zijn, kan ook een lief gebaar zijn)....je voelt je zwaar, het lijkt alsof je de berg niet overkomt, maar die berg is maar tijdelijk, blijf vertrouwen, want achter die berg ligt vreugde, opbloeien en je start m.i. met iets nieuws.
heb je plannen om een cursus/opleiding/workshop te gaan volgen? Dit zal je goed doen...het geeft inzichten in wat je nu eigenlijk wil. Je voelt je gesteund, maar pas op dat je jezelf niet teveel vermoeid....vermijd ergernissen, kleine dingetjes die je ergeren en eigenlijk teveel energie nemen...energie die je beter kunt gebruiken.

grtjs

Mieneke

hoi loveangels,

dankjewel, en jij ook nog veel sterkte gewenst x

mooie duiding, de berg is niet alleen hoog, ook erg breed ;)
ik hou het vertrouwen dat het goed komt

dank je x

Sweetie

Hallo Mieneke,

Gecondoleerd met het verlies , wat is dit snel gegaan !

Je kaartjes

kist hond ruiter toren klaver
Er wordt iets beindigt ( kist ), nog bezoek van enkele goede kennissen zorgen dat je er moet over praten , sluit je niet op meid

Suus  :-*



heleen

Hallo Mieneke

Ook ik wil je condoleren met het verlies van je moeder, en de komende tijd veel sterkte toewensen.
helaas ben ik niet zo goed met de lenormand kaart, maar het eindigt met klaveren. Klaveren staat toch voor geluk, ondanks de kist waarmee je begint. Misschien wil het wel aangeven dat het tijd van loslaten is aangebroken, hoewel de hond er trouw naast zit. Maar de ruiter is gekomen om je te bevrijden uit de toren, om je zachtjes weer over te geven aan het klavertje gegroeid uit de bodem van moeder aarde.

liefs
Heleen.

Mieneke

vandaag mn ma de laatste groet gegeven,

lief van jullie, doet een mens goed.

suzy, dankjewel voor je duiding, klopt... ik probeer het altijd alleen op te lossen, ook verdriet.. zal je advies (proberen) op te volgen

Heleen,

ook bedankt, is een goede manier om te kijken naar de lenordman kaartjes, dank je wel :-*

Mieneke

mijn kaartjes voor vandaag

anker vis kist ruiter vogels

iik ga een methamorfose krijgen die meer vastigheid gaat geven.

Sweetie

Hallo Mieneke

Hoe gaat het meid ?

anker vis kist ruiter vogels

er ligt iets vast en het heeft met geld te maken , een bezoek en gesprekken over een einde

Suzy