mijn dagkaartjes

Gestart door Lief, juli 12, 2012, 20:48:26 PM

Lief

Dank Assie, Rianna en Suzy :-* :)
Look for the answer inside your question...

rianna

hoi Lief zou je iets specifieker feedback kunnen geven daar wij daar dan ook van kunnen leren
dank je wel
liefs RIanna

Lief

Citaat van: rianna op augustus 28, 2012, 10:22:34 AM


hoi Lief
je floeper zeg je hart te volgen 
je houvast hangt op een randje innerlijk zie je de zon wel schijnen waardoor je de toekomst wel aan durf
volle kracht vooruit  geluk wacht je  door dat je kracht op doet  met hulp van je innerlijke zelf
liefs Rianna

Tuurlijk Rianna. Wist niet dat dat zo uitgebreidt mocht ;D

Hart volgen klopt zeker. Maar doordat ik door beslissing veel houvast/zekerheid ga verliezen. Niet alleen voor mijzelf maar ook voor mijn kids. Innerlijk weet ik wel dat het goedkomt, maar ben qua energie nog niet klaar om nu volle vaart vooruit te gaan.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

rianna

hoi Lief bedankt voor je feedback
en  weet zolang je je hart volg zit je altijd goed   
sterkte waar het nodig is
liefs Rianna

Lief

Ik doe mijn best Rianne. Heb volgens mij op het moment erg last van een fladderhart ;D ;D
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen....

Kaartjes voor de 29e

Ruiker-vos-maan=toren
    Muizen-zeisen-beer
              Sleutel-ring
                    Weg       mc/weg

Ik snap alleen de laatste 3. Nieuwe verbintenis aangaan, keuzes.

Kunnen de 1e 7 kaarten duiden op werk of opleiding. Afgunst op opleiding ofzo?

Nou, ik vind ze vandaag weer lastig.

Symbolon voor vandaag:

DE RATTENVANGER

Vandaag stap je in een waardevolle, persoonlijke ontwikkeling. Je doet er goed aan hier geconcentreerd mee verder te gaan. Je ontdekt namelijk steeds beter dat het leven, met alles wat bij het leven hoort, soms ook loze beloften heeft. Je doet er goed aan te vertrouwen op je krachten en inzichten vanuit jezelf.


Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

hallo Lief
Ruiker-vos-maan=toren    mc/weg
    Muizen-zeisen-beer
              Sleutel-ring
                    Weg       
ook de muizen vandaag
je twijfeltje en wil het een en ander rondkrijgen maar het lukt niet echt goed, het enen moment zou je het zo doen en het andere moment twijfel je weer of dit wel de juiste manier is, in ieder geval je zoekt een oplossing om overeen te komen in iets

Suzy

Lief

De spijker op zijn kop Suus.

Ene moment weet ik het allemaal wel, zie ik het glashelder en zou ik het zo doen inderdaad. Andere keer weet ik het ook wel, maar dan trekt de mist weer op waardoor ik niet durf de stap te zetten....

dank :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Wel zal daar dan een andere duiding opleggen

Ruiker-vos-maan=toren   
    Muizen-zeisen-beer
              Sleutel-ring
                   
Je zegt het ene moment zie ik het glas helder dan neem ik de weg .. weg en zie wat we krijgen
je zit in de toren laat je de twijfel weg ,laat de zeis( spanning ) achterwege en de muizen dan kom je bij rust ( ruiker ) dan komt er een oplossing in een relatie ( sleutel - ring ) je kan de cirkel doorbreken door het glashelder te houden

Suus

Lief

owkee, dank je wel Suus!! :-*
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen :)

Kaartjes voor de 30e

Muizen-klaver-boek=beer    mc/kist
        Ring-heer-boom
        Ooievaar-sleutel
                Vosje

Geluk met geld? Iemand op de achtergrond denkt aan mij en biedt bescherming?
Naar gedrag van wederhelft?
Verandering die ik zelf in handen heb.
Weet niet wat de vos in combi zegt en wat voor rol kist hier heeft. Deze zegt zoveel verschillende dingen in combi met verschillende kaarten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

rianna


hoi Lief
je maakt je wat zorgen  maar er worden dingen zichtbaar waardoor je je gelukkiger ga voelen
er komt groei in de band die je hebt met een heer
omdat  er oplossingen komen zodat je je vleugels beter uit kan slaan
een nieuw begin
liefs Rianna

Lief

Hoi Rianna. Ik maak me inderdaad zorgen. Gevoel van onzekerheid speelt me parten. Inderdaad dingen die voor mij niet zichtbaar worden gemaakt die deze onzekerheid veroorzaakt. Of liever gezegt ik laat dat gebeuren.

Groei van een band kan inderdaad kloppen, maar er is inderdaad nog geen ruimte om vleugels uit te slaan.
Een nieuw begin zou eens fijn zijn. Ik doe mijn best om deze te bewerkstelligen.

Thx voor de duiding Rianna. Zeer overzichtelijk en duidelijk.

Groetjes, Lief :) :-*

Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hallo Lief

Muizen-klaver-boek=beer    mc/kist
        Ring-heer-boom
        Ooievaar-sleutel
                Vosje
je hebt zorgen die niet echt duidelijkheid scheppen in een relatie  je nieuwsgierigheid is nogthans groot en wil daar verandering in aan brengen die tot een oplossing gaan komen maar daar sta je nog wantrouwig over

Suzy

Lief

Ja klopt. Veel onduidelijkheid. Zorgen die ik daarom heb zijn mijn probleem. Moet dat gewoon loslaten. Wantrouwen is totaal ongegrond. Ik weet ook niet waarom ik dat creeer.

Dank Suzy :-*
Look for the answer inside your question...