Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 17 december.

Kelken 10 met begeleidingskaart Ridder van Zwaarden.

Het geluk kan van ons zijn. Het universum biedt het ons aan. Stilstaan en goed opletten. Niet te snel gaan!

symbolon:

DE VALSE HALO
Je bent in een pijnlijk en moeizaam leerproces belandt. Dit is niet makkelijk! Ga vandaag aan de slag de gevoelskwesties die hier aan verbonden zijn te leren doorgronden. Kies voor onpartijdigheid. Wat een zalf op je prachtige ziel leek te zijn, openbaart zich vandaag en laat het werkelijke gezicht van vergif zien!

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 december.

De Dwaas met begeleidingskaart Koning van Zwaarden.

Vertrouwen hebben in waar ik nu ben en wat de toekomst brengt. Staan voor een nieuwe cyclus met de ervaringen uit het verleden.
Mijn levensstijl veranderen door nieuwe inzichten.

symbolon:

HET SYMBOLON

Voor je ligt vandaag een geopende weg. Een pad waaraan je niet voorbij mag gaan. Je bent beland in een prachtige, nieuwe ontwikkeling op relationeel gebied. Een ontwikkelingsweg die, als je deze goed oppakt, vandaag vele nieuwe mogelijkheden voor je opent. Twijfel niet, maar luister naar de stem van je hart.

fijne dag!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief,
zwaarden staan voor,

De zelfstandig denkende en
beslissende mens. Keuzes maken en
de waarheid nastreven

de koning zegt,
Je verandert je levensstijl en besluit om een gezondere levensstijl aan te nemen. Je doet dit pas nadat je duidelijk voor jezelf hebt vastgesteld dat je een aanslag doet op je gezondheid.

:-* :-* :-*

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 19 december.

Zwaarden 8 met begeleidingskaart zwaarden 5.

Mij niet laten weerhouden mijzelf te zijn. Op het punt staan een negatieve periode positief af te sluiten.

symbolon:

DE DIENARES
Vandaag doe je er verstandig aan je gevoel en verstand onder de loep te nemen. Onderzoek waar het aan scheelt. Laat je gezonde verstand het werk doen! Op deze manier krijg je de gelegenheid om emoties op te helderen. Laat je leiden naar je eigen innerlijk en kijk wat er werkelijk aan de hand is.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

lief, zwaarden zijn het denken en de woorden die erbij horen,
Breek uit de spiraal van het denken en weer overdenken  en laat het hart wat meer toe...
liefs

Lief

Dank Vlinder,

Je hebt gelijk. Ik denk en pieker en overdenk. Niet meer doen. Zal werken aan het hart....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 20 december.

Ridder van Munten met begeleidingskaart Munten 10.

Geduld bewaren en rust brengen ik het koppie. Uit iedere nare gebeurtenis kan iets positiefs voortkomen.

symbolon:

DE ZORGELOZE
Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.

fijne dag!

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief
Weer een hele andere dag dan gister, tevredenheid maakt rustiger, en positief.
de ridder met een mooie munt, bekijkt het eens rustig en overziet zijn weelde....

Liefs

Lief

Dank Vlinder,

Ik ben rustiger, probeer het positief in te zien....

liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Lief ,
Ridder van Munten met begeleidingskaart Munten 10

terug trekken in de natuur , in jezelf , de rust gaan opzoeken en de spiritualiteit zal vloeien , deze zal je goed doen meid .. op reis ..

Suus  :-*

Lief

Dank Suus,

Terugtrekken zeker. Ik hoop dat ik weer eens kan dromen.....

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

kreeft

Lief,
goe weekend hé  :-* :-*

op tijd de hulp van een engeltje vragen  ;)

:-*

Lief

#942
Hoihoi,

Engeltjes genoeg. Nu moet ik alleen nog luisteren.....

Kaartjes voor de 21e.

Aas van Kelken met begeleidingskaart staven 6.

Vergeven wat er te vergeven valt, loslaten en het leven hervatten.
Er is vandaag een wortel van liefde geplant. Ik ga het tijd geven om sterk te worden en te ontwikkelen, onvoorwaardelijk....
Doelen bereiken door positief in een situatie te gaan staan.

Symbolon:

DE ZORGELOZE

Je bent in een situatie beland die vandaag een aanpak van je eist, welke anders is als je gewend bent. Ben je bang de waarheid uit te spreken? Deze onderdrukking van jezelf zal vandaag niet langer onopmerkzaam blijven! Handel apart en spontaan. Het zijn de onverwachte situaties die je verder op weg helpen.


Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

#943
Goedemorgen,

Kaartjes voor 22 december. Zwaarden 10 met begeleidingskaart de Ster.

Ik ben bezig met de weg omhoog. Dat wil niet zeggen dat het leven mij toelacht. Mijn gedachten positief inzetten. Kin omhoog met een glimlach.
Een nieuwe cyclus. Geloven dat alles ten goede verbetert.

Symbolon:

DE GOUDEN JONKVROUW

Geef vandaag aandacht aan jezelf om te bouwen aan je persoonlijke ontwikkeling. Onderzoek wie je bewondert en een prachtig voorbeeld voor je is! Deze persoon laat namelijk zien wat voor moois in je schuilt. Sluit vandaag je ogen niet langer voor het mooie deel in jezelf dat je ontkent en stel je niet langer ondergeschikt op.

Fijne zondag!

Groetjes, Lief  :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes van 23 december.

Zeer apart. Mijn kaartjes van 2 dagen geleden, maar nu precies andersom.

Staven 6 er met begeleidingskaart Aas van Kelken.

Positieve gedachten en zelfvertrouwen om mijn doel te bereiken.

Liefde ligt aan de basis van mijn situatie. Ook al herken ik het nu nog niet. Liefhebben zonder iets voor terug te verwachten.

Symbolon:

HET EGO

Vandaag openen zich nieuwe mogelijkheden die je graag vertellen je dat de weg voor je open ligt om de scepter over je leven op te pakken. Geef zelfexpressie en eigen identiteit nieuwe ruimte en vorm. Pak de mogelijkheden aan en kom tot besef wat je werkelijk waard bent. Zet jezelf in de spotlights vandaag!

Fijne dag!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...