Mijn dagkaartjes/Lief

Gestart door Lief, januari 01, 2013, 09:45:49 AM

dameblanche

#165
bijf je intuitie trouw, je hoopt op veranderingen waarbij je meer op je gevoel moet vertrouwen en minder op je verstand..
het rad geeft aan dat er een einde is gekomen aan de ene cyclus en een begin aan de andere, je zit er bvoor je gevoel midden tussenin en blijft vertrouwen houden in het nieuwe project...er is groei gaande, je voelt je er emotioneel wel beter bij, maar je moet positief erover bijven...
liefs marianne

Lief

Dank Marianne,

Zo voel ik me inderdaad wel.  Ik zit inderdaad precies ergens tussen 2 fases heb ik het gevoel. Ik blijf vertrouwen op mijn gevoel en volgens mij zit er wel het een en ander aan te komen.

Dank voor het duiden :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 18 februari.

Hogepriesteres met begeleidingskaart Kelken 8.

Vertrouwen en luisteren naar mijn gevoel. Dromen. Tijd om een nieuwe weg in te slaan..

symbolon:

HET NOODLOT

Je begeeft jezelf in ondergrondse tunnels op het gebied van partnerschap. Houdt in ogenschouw dat deze zware situatie je de mooiste geslepen diamanten gaat opleveren. Maak vandaag opnieuw contact met de lieftallige krachten van je hart. Dit is ondragelijk voor donkere krachten. Onderzoek vandaag welk plaatje je aan deze relatie verbindt!

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief ,

je bent je bewust van sommige zaken maar je zoekt nieuwigheden op , nieuwe uitdagingen die je een goed gevoel geven

Suus

Lief

Das inderdaad waar. Ik zoek naar een twist in mijn fotografie. De resultaten vind ik oke, maar wil een andere achtergrond. Geen studiorollen, maar meer vanuit het echte leven fotograferen. Zoekende ben ik naar mijn eigen twist daarin...

Dank Suus :-*

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je blijft je gevoel trouw, maar toch zie je langzaam in dat als ietsn iet gaat werken , je toch een andere weg zult moeten kiezen.

Lief

Goedemorgen,

Dank Marianne :-* Ik ga eens even opletten waar de verandering komt wat mij een andere weg doet inslaan.

Kaartjes voor 19 februari.

De Keizer met begeleidingskaart Gerechtigheid.

Orde scheppen in mijn innerlijk leven. Afwegingen maken om knopen door te hakken.

symbolon:

DE QUANTUMSPRONG

Je staat op het punt van doorbreken naar een geheel nieuwe fase. De wijsheid van je ziel vertelt je vandaag, dat als je deze sprong gaat maken, je een hele nieuwe tijd tegemoet gaat met prachtige nieuwe uitdagingen. Ruk je vandaag los van de ketenen die horen bij je oude gedachten en patronen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

ga niet te strak in je keuze's staan Lief. De keizer heeft nogal de neiging zijn mening als perfect te beschouwen. Gerechtigheid wikt en weegt de juiste keuze af, en laat verschillende mogelijkheden zien.

Heleen

dameblanche

je bent aan heroverwegen, daarbij is gerechtigheid je begeleidingskaart...probeer eerlijk naar jezelf te kijken, waarom wil je zo graag dat ideaal najagen????

Lief

Dank dames, het klopt.

In het verleden een breuk met mijn moeder gehad. Zij gedraagt zich als de moeder van mijn oudste dochter en zet mij buiten spel zeg maar. Na anderhalf jaar is de breuk hersteld. Nu 4 jaar later gebeurd eigenlijk weer hetzelfde. Verwijten naar mij toe als haar moeder en zij zal dan wel voor haar in de bres springen. En dan bedoel ik niet een klein probleempje, maar het gaat gewoon over duizenden euro's schuld.

Mijn dochter, 22 jaar, maakt grote fouten en oma haalt altijd weer de kooltjes uit het vuur. Met als resusltaat dat kindlief niks leert en steeds dezelfde fouten maakt.

Mijn gevoel is hakken en de band weer verbreken. Praten heeft geen zin met haar. Veranderd dan in een hysterica.

Maar misschien moet ik meer wikken en wegen en heroverwegen en niet te drastisch handelen.

groetjes, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

heleen

Lieve Lief.

Als je moeder zo graag je dochter wil redden, waarom jij er een probleem van maken? Het is een levensles voor hun beide.

Mijn moeder kon niet goed met haar moeder overweg. Mijn oma had wel een hele goede band met haar kleinkinderen, dat bezeerde mijn moeder ongelofelijk. Waarom zag ze haar kleinkinderen wel staan, en haar niet. Mijn moeder deed alles voor haar moeder, mijn oma liet nooit een blijk van waardering zien.

Jouw moeder gedraagt zich als de moeder van jouw kind. Het zegt een heel veel over de band die jij met je moeder hebt. Jij wil graag haar dochter zijn, want jij bent uiteindelijk de dochter van je moeder. En jij wil de moeder zijn van jouw kind. Je moeder trotseert je op het meest kwetsbare punt. (zoals mijn oma naar mijn moeder) Neem daar afstand van, anders bezeer je alleen jezelf. Dat gevecht win je niet. Je moeder komt heus wel tot inzichten, en hoe meer afstand je daar in bewaard (keizer), (en dan bedoel ik niet dat je de band moet verbreken), des te meer kans dat gerechtigheid zegeviert.

liefs
Heleen

Lief

Hoi Heleen,

Ik weet het. Wat je zegt klopt. Ik ga die afstand ook zeker creeeren. Het is alleen jammer dat het ook anders kan. Mijn dochter is hier namelijk niet mee geholpen. En dan nog het negatieve gedachtengoedje van mijn moeder. Dat geklaag dat ze er aan kapot gaat en op is. Ondertussen gaat ze vrolijk verder.

Mijn moeder is hierdoor gewoon mijn moeder niet meer. Een zwartgallige zuurpruim die alleen maar klaagt en zwaar op de hand is.
Bah!

Ik ga het een plekje geven en maar accepteren zoals het is. This toch niet anders.

Dank Heleen.

Liefs, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief

De Keizer met begeleidingskaart Gerechtigheid

op je strepen gaan staan en je evenwicht gaan zoeken ...

het is inderdaad niet anders jammer dat alles zo moet gaan maar ja , ik heb het ook meegemaakt , gelukkig is mijn kind voor mij opgekomen op een dag !
Je zou goed doen en zelf alles verliezen !

Suus  :-*

Lief

Dank Suus,

Ik ga maar eens op die strepen staan en mijn evenwicht zoeken. Naar mezelf kijken en niet met anderen bezig. Heeft toch geen zin.

Kaartjes voor de 20e.

Zwaarden 10 met begeleidingskaart Munten 10.

Vanuit de zwaarden 10 kan het alleen maar beter worden. Dieper dan de bodem kan namelijk niet. En zie, de zon begint al te schijnen dus een lichtpunt voor een nieuw begin. Gezin is belangrijk. Geeft een rijk gevoel.

symbolon:

DE FAMILIE

Je doet er goed aan om de uitdaging waarin je bent beland nu niet meer uit de weg te gaan. Draai er vandaag niet langer om heen en laat je niet te veel leiden door emoties en twijfel in jezelf. Een nieuwe en verdiepende verbinding aan gaan, brengt nu eenmaal consequenties met zich mee.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Hee lief,

Je wilt inderdaad weer omhoog, verder dan dit wil je niet, je maakt een opgaande beweging en kiest voor rust en positieve energie voor je gezin, heel belangrijk hoor.
Goed zo Lief!

:-* Vlinder