Even voorstellen

Gestart door Carla, mei 08, 2009, 00:33:27 AM

heleen

Hallo Nunu.

als je interesse hebt in tarot duiden, zou ik gezellig met ons meedoen. Daar leer je veel meer van dan alleen lezen. Leuk dat je er bent, ook een hele leuke naam. Nunu geeft aan dat je in het heden moet leven.
Welkom.

Heleen

assie63



hoi Nunu, veel leerplezier op dit gezellige forum, assie xx

klaproos1945

voor dat men zich zelf kan uiten nunu
heeft men vaak veel gelezen
voor dat je jezelf durf te zijn

tast men de ander af
welkom in dit forum

klaproosje :D

nunu

Dank jullie wel lieve mensen!

Sweetie

Hallo Nunu ben je daarstraks nog tegen gekomen in de gang van de kaartjes
Hartelijk welkon :)
Suzy

nunu

Hallo Suzy,

Ja dat klopt het ging ook per ongeluk mijn fout:0. Maar je duiding klopte behoorlijk, bedankt :),

nunu

Hallo Heleen,

Ik moet eerlijk toegeven dat ik tijdens het aanmelden op eens een gevoel kreeg mezelf NuNu te noemen onbewust van de betekenis. Nu je het zegt valt mij eigenlijk pas op dat het heden is. Het aparte is dat ik nu hard bezig ben te leven in het heden.

Bedankt voor de inzicht  :-*

Eveningstar

Hallo NuNu,

ik heet je een warm welkom toe :) !!

Maak het je hier gezellig, voel je thuis en ... de rest volgt wel ;) .

Het aanmaken van je eigen topic is je eerste stap... voelt lekker aan, probeer maar :) .

Liefs,
Eveningstar

Ricca

Van harte welkom, NuNu! :)
From Ricca with Love

Vlinder

Hoi, Nunu,
gezellig dat je er bent en voel je thuis, dat gaat snel is mijn ervaring.

Hoop dat je vind wat je zoekt,
Groeten Vlinder

nunu

Ik voel mij inderdaad thuis vlinder, ik had al heel veel van velen van jullie gelezen voordat ik mij aangemeld had ik heb al een voorsprong denk ik blij hier te zijn met jullie.

Groetjes nunu

Marilyn

Hallo lieve mensen!

Eindelijk dan toch geregistreerd, vind het een beetje spannend  :). Lezen is veilig en heel leerzaam, maar zal ik genoeg kunnen inbrengen om jullie bij te staan?
Ik ben een vrouw van bijna 45 jaar en woon samen met mijn dochter van bijna 10. Wij zijn beiden kreeftjes.
Momenteel bevind ik me in behoorlijk woelige tijden. Sinds vorig jaar zomer ben ik ziek thuis, vanwege best heftige psychische problematiek. Sinds kort in behandeling bij een reguliere instantie én al een tijdje zoek ik de diepere lagen op met behulp van een hypnotherapeute. Die sessies bevestigen de laatste tijd mijn intuïtieve vermogen en het openstaan en vertrouwen hebben op ingevingen die ik hoor en voel. Heel bijzonder!
Een jaar geleden heb ik mijn eerste RW deck gekocht en vooral de laatste weken ben ik weer actief bezig hiermee. Ik ervaar het commentaar in het Tarot-forum als heel leerzaam! Vooral ook omdat ik soms het idee heb dat ik de kaarten interpreteer met mijn 'wens-denken' in plaats van objectief te kijken naar de werkelijkheid. De verschillende zienswijzen van jullie, leren mij de kaarten op een juiste manier te interpreteren.

Voor nu even genoeg voorgesteld (want het zou een heel lang verhaal kunnen worden  ;)) en ik ga mijn dringende vraag posten, die mij over streep trok om me nu eindelijk aan te melden hier.

Lieve groet,
Marilyn (Monroe  :))

Carla

Hallo Marilyn,

Van harte welkom hier!

Liefs van Carla
(ook de zon in Kreeft)

Eveningstar

Hoi Marilyn!

Welkom bij ons allen! Ik ben ook een zonnetje, maar dan in huis :) ;) .

Leuk te lezen, dat je "ons" al een tijdje volgt en vooral boeiend, dat je mee doet met ons :) :) :).

Liefs,
Eveningstar

klaproos1945

marlyn monroe was dat die blonde vrouw :D

welkom

leuk dat de meningen van ons alle
u hebben geinspireerd om mee te gaan doen

klaproosje :D