Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Sweetie

Hoi Lief,

De Gehangene met begeleidingskaart Koning van Munten.
In omgekeerde richting gaan hangen , het met andermans ogen gaan bekijken kan voor jou heel belangrijk worden , dan zie je iets veel ruimer
Beslissingen gaan nemen en de leiding even over nemen

Suus

Lief

Hmmm, dank Suus.

Weer iets om over na te denken. Zal in ieder geval weer vooruitgang brengen. Moet maar eens wat vaker op de kop hangen, hihihi

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

met andere ogen kijken, een nieuw perspectief, misschien wat zakelijker?
;)

Lief

Dank Vlinder :-*

Dat is inderdaad wel nodig. Ik ben niet zakelijk genoeg.....

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen allemaal,

Kaartjes voor de 20e.

Staven 9 met begeleidingskaart Munten 9.

Hmm, geen idee. Wat me opvalt zijn de 2 negens. Verder kan ik er geen goed garen van spinnen.

symbolon:

MEESTER EN LEERLING

Er staat je vandaag de opdracht te wachten werkelijk te vertrouwen wat je te bieden hebt op het gebied van kennis en levenservaringen. Dit zal je persoonlijke groei en vertrouwen in jezelf zeker ten goede komen! Vanaf vandaag ben je leerling af en er klaar voor je stappen richting het onderwijzen van anderen te volgen.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Staven 9, kom ik ook tegen vandaag, ik herken hem zeer duidelijk, je kunt je bedreigd voelen, dit kan zowel echt zo zijn maar zit meestal in je hoofd, jij denkt dat je klaar moet staan om je te verdedigen,
de munten 9, is een kaart die rijkdom en voorspoed aan geeft, kan het zijn dat je deze rijkdom wilt verdedigen?

ik kan er best naast zitten, maar staven 9 zegt ook wel iets over onze koppigheid.
;D

Salsafret

In de topic "de vier negens" in het Arcana gedeelte staat veel uitleg over de negens. Wat ik opmaak uit jouw kaarten en die uitleg is dat er bij jou een innerlijke onvrede is die je door strijd tegen de buitenwereld probeert op te lossen. De munten negen is je houvast. Dat wat je al hebt bereikt. Dus kijk daar nog maar eens naar. Wat heb je bereikt;-)

dameblanche

de negens zijn inde aanbieding???????

kopppig vast blijven houden aan een uitdaging....
iets te veelbelovends zien...eigenlijk :-\

Lief

Hmm, dank dames. Ik ga hier eens op kauwen....

groetjes, Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief,

Staven 9 met begeleidingskaart Munten 9.
9 + 9 = 18 = 1 + 8 = 9

een uitdaging aangaan en u onafhankelijk opstellen , innerlijke rust nemen

Suus

Lief

Oww, dank Suus. Dat is precies wat in de pen zit. Ik ga trouwens een weekje de hort op, zal wel mijn kaartjes leggen want we hebben wifi. Heerlijk even tot rust komen en de natuur in om weer wat fotoopdrachten te maken. Verder hoeft er even niets....

Kaartjes voor de 21e.

Gerechtigheid met begeleidingskaart Zwaarden 2.

Evenwicht, zaaien wat ik heb geoogst. Leren beslissingen te nemen, oog hebben voor wat er om mij heen gebeurd.

symbolon:

FORTUNA

Kweek vanaf vandaag het vertrouwen in je vergaarde en natuurlijke kennis en vaardigheden. Besef dat je op je weg nu alleen maar vertrouwen nodig hebt! Er is niemand die je kan vertellen wat de juiste weg en afslag voor je is. Zoek daarom ook niet meer buiten jezelf naar inzichten, maar heb vandaag krachtig vertrouwen in jezelf!


groetjes, Lief :) :-*

Look for the answer inside your question...

Vlinder

Het moet fair en eerlijk zijn en er is iets gaande in je omgeving,
waarbij jij je afvraagd of dat wel zo eerlijk gaat
;)

Salsafret

Gerechtigheid en zwaarden 2. Waar bij gerechtigheid de zwaarden rechtop staan en de ogen objectief en helder zien is bij Zwaarden 2 de zwaarden in onbalans en de ogen afgedekt. Deze twee kaarten hebben binding met elkaar.
Het inzicht en de objectiviteit die je nodig hebt om tot een juist oordeel, of afweging, te komen wordt een beetje verstoord door zelftwijfel. Of de Zwaarden twee is een waarschuwing dat je je niet moet katen afleiden door twijfels. Doe wat je denkt dat goed is.

Sweetie

Hoi Lief

Gerechtigheid met begeleidingskaart Zwaarden 2.

eerlijkheid en in evenwicht komen , even op jezelf gaan letten en even je gevoel laten rusten zodat het er terug tegen kan , geen beslissingen nemen want het is niet aan de orde nu

Suus

Lief

Dank dames. Ik denk dat ik inderdaad niet zo moet twijfelen. En iets even van een afstand en objectief moet bekijken.

Kaartjes voor de 23e.

De Dwaas met begeleidingskaart Staven 5.

Het begin van een nieuwe cyclus, onbegrensde mogelijkheden. Deze gaan niet zonder slag of stoot, maar ik zit op de goede weg.

Symbolon:

DE HUWELIJKSE SLEUR

Je wordt aan het werk gezet vandaag! Er zijn namelijk serieuze zaken op het gebied van een relatie, waaraan je verbonden bent, aan het daglicht gekomen. Je liefdesrelatie of een vriendschappelijke en zakelijke relatie, vraagt je activiteit en te spiegelen waar het aan scheelt. Doe dit op praktische wijze en zet alles op een rijtje.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...