Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

dameblanche

pages staan open voor iets nieuws, je wacht en je wacht...je staat te popelen om dat nieuwe te mogen ontvangen...

maar waar hoop je op?

Vlinder

kracht vinden in jezelf of weten dat je krachtig bent..
.om de verandering die je wilt in jezelf door te zetten..

:D

Angel

Ik probeer eerlijk te zijn met mezelf en de dingen die ik niet leuk vind zeg ik ook.  Al is het soms nog wat schipperen hoor.

M'n kaartje voor vandaag : het rad
Ups en downw, een dagje waar er van alles kan gebeuren

Groetjes
Angel 

dameblanche

geluk krijg je niet ,geluk moet je vinden, angel, jullie maken steeds dezelfde fouten, de een blijft steeds op de zelfde manier reageren, jullie kunnen die cirkel niet doorbreken!

Angel

M'n vriend zit terug in Tunesie tot zondag.
M'n kaartje voor vandaag:bekers6

dameblanche

dit is de conflikt en de verzoeningskaart angel, voor jou een steeds terug kerend aspect.

Vlinder

Hee Angel,
Bekers 6 ...nostalgie, denken aan hoe het ooit was of hoe het zou kunnen zijn....
de sfeer ervan is fijn, maar je weet dat niet alles is zoals jij er naar kijkt...

Sweetie

Angelke,

Bekers 6

kinderlijke blij voelen , genieten van hetgeen er nu is en er creatief mee omgaan

Suus

Angel

Beste vriendinnen,

Heel wat meegemaakt de afgelopen periode.  Dat is ook de reden van m'n afwezigheid. 
Midden mei heb ik een trombose (een bloedklonter) in m'n onderbeen gehad.  Ik dacht aanvankelijk een spierscheuring te hebben omdat ik constant pijn had en ik dacht dat m'n tuinwerk de oorzaak was.  Nietes dus, ... Ze zijn me dus helemaal aan het onderzoeken en wat blijkt, ... cyste in de pancreas.  Op het eerste zicht nog niet direct kwaadaardig maar toch eentje van het soort wat operatief moet verwijderd worden.  Ik huppel dus van de ene dokter naar de andere, ... Woensdag weet ik wanneer ik geopereerd wordt.  Zo snel mogelijk. 
Ondertussen ook de laatste stuiptrekkingen van m'n scheiding aan het afronden.  Nog even bij notaris passeren en alles zou moeten in orde zijn maar m'n operatie kan nu roet in het eten strooien. 
Bij de verkoop van het huis van m'n ouders had ik een koper maar nu breekt die z'n woord en komt terug op het afgesproken bedrag.  Ik heb niet echt zin om op z'n verlaagd bod in te gaan maar als ik het niet doe dan blijft het huis staan en draag ik alle mogelijke onkosten.
M'n vriend is terug thuis gekomen van TunesiĆ« en we hebben een spetterende ruzie gehad.  Hij was weer de koppigaard en hij is terug vertrokken naar z'n huis.  Ik heb hem laten gaan en toen hij zich terug met me wou verzoenen heb ik hem verteld om me de volledige waarheid te vertellen.  Hij begon te liegen en ik heb hem buiten gezet.  Met alle gevolgen vandien, ... Ondertussen 3 weken verder.  Hij is met hangende pootjes teruggekomen en vraagt om opnieuw te beginnen.  Ik ben argwanend maar met m'n gezondheidsproblemen heb ik niet veel zin om terug een volledige confrontatie aan te gaan.  Ik heb eventjes rust en steun nodig.  Dus ik laat even begaan maar ik weet niet goed wat ik kan/mag verwachten. 
Dus zo kennen jullie de reden van m'n afwezigheid. 
Groetjes aan iedereen
Angel 

Sweetie

Lieve schat

Ik wens jou ook heel veel beterschap !!
Met alle onheil heb je toch aan jezelf gedacht ... dat is de weg naar vooruitgang
Ik stuur je veel kracht en ik zal ook voor jou een kaarsje branden ..
Dat alles moge goed komen
Dikke kus , dikke knuf en heel veel sterkte Lieverd !!

:-* :-*
Suus

Vlinder

Sterkte met alles lieve Angel,  :-* 

Liefs Vlinder

dameblanche

oeps angel.....

trombose betekend ook dat je vast zit, het stroomt niet meer, je leefde onbewust, eerder in je geest, dan in het hier en nu..
je kracht en je zonne-energie wordt onderdrukt......

nieuwe inzichten verkrijgen angeltje.......
vaak leer je in tijden van nood, je echte vrienden kennen..

jij ook heel veel sterkte en beterschap, blij hopen en blijf vertrouwen in een goed einde!

Lief

Angel heel veel sterkte.

Wierookje en kaarsje brand ook voor jou.
Goed met jezelf bezig meid! Alles op een rijtje zetten, operatie, aansterken en daarna voor jezelf kiezen.

Het gaat je lukken.

Liefs, Lief :)  :-*
Look for the answer inside your question...

Angel

Bedankt iedereen voor de bemoedigende woorden.
Ik word geopereerd op 1/7.  Fingers crossed :)

Liefs
Angel

Sweetie

Gaan we zeker doen Schat !!
Veel sterkte en veel licht in donkere dagen  :-*

Suus