Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

dameblanche

hij draait de rollen om, hij wil jou onzeker maken en verwijt jou dat JIJ veranderd bent, hij weigert naar zichzelf te kijken, nee nog erger, hij kan niet eens naar zichzelf kijken en dat betekend dat hij ook noooooit zal veranderen.
je bent bang dat dat wat je nu hebt, NIET BLIJVEND KAN ZIJN!

Sweetie

Angelke
Om gelukkig te voelen moet je gelukkig zijn , je weet wel wat je wil e hebt een plan uitgewerkt  nu nog volhouden

Suus

Angel

@Vlinder Geen echt geld gezien maar wel een telefoontje gehad ivm de verkoop van het huis van m'n ouders.
@Marianne Ik besef dat hij niet zal veranderen.  Er zijn dagen (ik durf zelfs het woord periode niet in m'n mond nemen) waar het goed gaat en dagen waar het slecht is. Steeds opnieuw hetzelfde.  Nu roept hij dat hij wil werken maar dat de jobs allemaal naar anderen gaan, mensen die NL kunnen.  Ik heb hem al meerdere keren aangemaand om NL te leren maar hij wil niet.  Het is niet 'zijn' taal zegt hij.  Hij klaagt ook dat z'n zoon hem niet verstaat als hij arabisch tegen hem spreekt (z'n zoontje spreekt NL).  Ik zeg, leer dan NL voor je zoontje maar neen, ...  Hij wil niet.  Ik vind dit erg maar wat kan ik er tegen doen  ::)
@Suzy Ik weet waar ik naartoe wil, maar het is moeilijk als de 'anderen' niet mee willen  :-\

M'n kaartje van vandaag : de gerechtigheid
Eerlijk handelen, de zaken nuchter bekijken, ...

Groetjes
Angel

Lief

Lieve Angel,

Het is tijd om je verantwoording te nemen, knopen door te hakken en eerlijk oordelen over jezelf en de situatie.
Je mag wikken en wegen, als die beslissing er nu maar eens komt. Je weet wat goed voor jezelf voelt.

Dikke knuffel,

Lief :) :-*
Look for the answer inside your question...

dameblanche

oh oh oh, dat is zijn taal niet.....

oh oh oh angel, wat komt hij hier eigenlijk doen?
wil hij zich niet aanpassen, nee anderen moeten zich maar aan hem aanpassen.
dagen gaat het goed en dagen gaat het niet goed.
de dagen dat het goed gaat volgen op de dagen dat het niet goed gaat, je weet van te voren niet hoe de vlag erbij zal hangen..

gerechtigheid geeft je de mogelijkheid om eerlijk naar jezelf te gaan kijken en naar wat jij WIL...
je laat aan anderen het oordeel ver, zelf voel je je machteloos.

Vlinder

Gerechtigheid, Angel,
Inzien hoe het werkelijk zit, het moet fair gespeeld worden Angel, ook voor jouw,,,
kom voor jezelf op meid

:) Vlinder

Sweetie

Hallo Lief Angelke
Je probeert het positief i te zien , je wikt , je weegt om het evenwicht te vinden , wat is jou visie Angelke ?

Suus

Angel

@Lief  Ik heb gisteren de knoop doorgehakt ivm de verkoop van het huis van m'n ouders.  Ik ging eerst neen zeggen maar uiteindelijk toch ja gezegd nadat ik de verschillende opties in overweging genomen heb
@Marianne Wat komt hij hier doen?  Tja, hij is niet bewust naar hier gekomen maar is z'n vrouw gevolgd.  Hij kan zich niet zo goed aanpassen en houdt aan z'n gewoonten van toen.  Ik wil niet meer afhankelijk zijn van hem en dit voelt hij wel hoor.  Ik geef niet meer in alles toe zoals vroeger
@Vlinder Gisteren gans de dag goed voor mezelf gezorgd hoor.  Me overal goed ingedekt maar heel trouw geweest aan m'n eigen waarden.
@Suzy Ja ik had een positief dagje.  Echt waar. Alles is goed verlopen.  Ik was tevreden over mezelf. 
Thanks iedereen

M'n kaartje vandaag : Koning van zwaarden
Ruimte voor mezelf creĆ«eren om een wijziging door te voeren.  Proberen van het niet te star te zien en me te strak op te stellen

Angel

dameblanche

de koning zit vast in een eigen denkpatroon, daar het bij de koninigin wel mogelijk is om haar doelstellingen te kunnen verwezenlijken, zit de koning vast....vastgeroest...
er zal wat kruipolie aan te pas moeten gaan komen..
je hebt de neiging om voor anderen te gaan beslissen!

Sweetie

Angelke ,
koning van de zwaarden

Je hebt sterke overtuigingen , je krijgt nieuwe planningen in je hoofd

Suus

Angel

@Suzy  Ik weet altijd wel wat ik wil maar om datgene te realiseren ligt het soms wat moeilijker
@Marianne Ik moet veel voor andere beslissen.  Op het werk doe ik niet anders.  Ik moet anderen overtuigen, dat is nu eenmaal m'n job :)

M'n kaartje van vandaag schildknaap van staven : klaar om iets nieuws te beginnen.

Liefs
Angel

Lief

Hoi Angel,

Je verlangt naar iets nieuws, je hebt er zin in. De knopjes zitten aan de staaf. Ze willen graag uitgroeien. Vol vertrouwen groei jij met ze mee. Je slaat een nieuwe weg in....

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Ook Angel, op zoek naar iets nieuws, past mooi in dit jaargetij....
komt er iets voorbij wat je aanstaat, heb je moed nodig er voor je gaan Angeltje...
:-*

Sweetie

Angelke
page staven
Er komt iets nieuws op je pad .. de nieuwsgierigheid en vol avontuur begin je aan iets wat een groei teweeg brengt

Suus

Angel

@Lief Gisteren nog niets nieuws tegengekomen maar wel eens goed m'n gedacht gezegd aan m'n vriend ivm z'n houding tov werk en werkzaamheden thuis ed.  Hij was niet tevreden maar ik des te meer ;)
@Vlinder Ik laat m'n tanden zien Vlinder.  Ik laat niet meer met me sollen en dat is eerder nieuw voor me :)
@Suzy Ja ik ben aan het groeien.  Ik geef niet meer toe en ik laat af en toe m'n tanden eens zien.  Hihi, soms sterf ik wel vanbinnen maar dat probeer ik niet te tonen :)

Bedankt ladies

M'n kaartje vandaag : de kracht
Moed en vastberadenheid tonen

Liefs
Angel