Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Sweetie

Angelke

Je zoekt geborgenheid maar vind er geen .. je zoekt geluk maar heb je reden tot feesten ??

Suus
Dikke dikke knuffel lieverd !
Je schuldig voelen hoeft niet , hij heeft dit ook niet ten opzichte van jou ..

Suus

Angel

Eventjes geen tijd om persoonlijke feedback te geven (ik zit op m'n werk  :P)
Gisteren is m'n vriend en z'n zoontje (hij blijft bij ons dit weekend) gekomen.  Geen ruzie gemaakt maar ook niet echt veel genegenheid van hem ondervonden. 
Het voelt niet zo goed aan eigenlijk en ik weet dat hij zo doet omwille van het geld


M'n kaartje van vandaag : aas van staven
Potentieel om iets te bereiken

Liefs
Angel

dameblanche

toch is het goed om stil te staan bij je situatie...
stof tot nadenken is er genoeg, maar je gaat maar door...
je weet het wel, je voelt het wel, je ruikt het zelfs....maar je durft geen vuist te maken....
neem de aas van staven aan, maak een vuist, de aas geeft je een kans om wilskracht te gaan tonen!

Sweetie

Angelke

De vernieuwing zal je zelf moeten anbrengen , raap de moed op want ze zit in u schoenen .. en doe er iets mee
Suus  :-*

Lief

Werk ze Angel....

De Aas geeft je er de energie voor. Pak inderdaad je lef bij elkaar en ga er voor staan. Je kan het!!

Pracht kaart hoor. Doe er iets mee....

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Angel

@marianne Ik heb echt niet toegegeven deze keer.  Hem gewoon gezegd dat ik geen geld had en hij het zonder mij moest klaren.  Hij heeft zich 'tijdelijk' bij de situatie neergelegd
@Suzy Wel ik probeer voet bij stuk te houden.  Hij was boos, heel boos zelfs, maar ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik niet van gedacht zou veranderen.  Met resultaat blijkbaar.
@Lief Ik heb het gedaan.  Ik was echt tevreden over mezelf :)

Bedankt dames
Ondertussen is het dinsdag.  Gisteren moest hij met z'n zoontje naar de dokter.  Hij vroeg 40â,¬ en ik zou ze nadien te krijgen (omdat z'n ex ze hem zou terugbetalen).  Ik breng hem naar de dokter, ik wacht, ik breng hem naar z'n huis waar z'n ex z'n zoontje zou oppikken.  Hij vraagt om z'n eten langs de kant te zetten want dat hij tegen 7u30 zal thuis komen.  Ik heb niets meer gehoord en niemand meer gezien.  pfffffffffffffff :(
Ik heb ook niet gebeld of zo, ... Ik vond het gewoon 'niet kunnen'.  Ik vermoed dat ik m'n 40 â,¬ niet meer terug zal krijgen.  Hijnzal ze wel gespendeerd hebben  ???

M'n kaartje van vandaag : maan
Verwarring, niet goed weten wat gedaan, ...

Liefs
Angel

dameblanche

wat ga je er nu tegen doen??????

je gaat hem vertellen dat je dat niet pikt angel, je gaat hem gewoon zeggen; eerst die 40 euro terug en dan mag je weer binnenkomen...

als hij komt maar hij blijft steeds weer terug komen.

welk gevoel heb je als hij niet meer terug komt?

de maan; je bent teleurgesteld in relaties angel.
maar door schuldgevoelens overkompenseer je dan weer, je blijft aardig, zelfs wordt je nog aardiger :-\ :-\ :-\


Sweetie

Angelke

Het begint zich op te stapelen zodanig dat jij er met je neusie in gewreven wordt en dat het helemaal niet lekker meer aanvoelt , je gevoel en je intuitie gaan hiertegen tekeer !
Het kan jou wakker houden meid!

Suus

Lief

Ow meissie.....

Je leeft in een illusie Angel. Die kerel is een grote vergissing. Wanneer komt de kaart die je wakker schud. Als er iemand mij boos kan maken is dat ze met het eten laten zitten. Dan kan die 40 euro mij nog gestolen worden.

Daarnaast een vraag die me bezighoudt. Hoe gaat die kerel eigenlijk met zijn kind(eren) om? Als hij hetzelfde bij kinderen doet als bij jou dan maakt ze kapot.

Houdt de lijn vast die je van de week gevolgd hebt. Sta op voor jezelf en houdt je poot stijf meid. Je kunt het echt!!

Dikke knuffel, Lief :-*
Look for the answer inside your question...

Angel

Eventjes snel vanuit de auto : koningin van staven
Verder vertrouwen op m'n intuitie. Er komt schot in een zaak.
Groetjes
Angel

Sweetie

Angelke

Je krachten gebruiken om je grenzen te tonen, om hem erop te wijzen  , het lijkt er hier op dat je het begrepen hebt ...

Suus
Sterkte Angelke  :-*

Lief

Hoi Angel,

Je weet precies wat je wilt meid. Wat in de kop zit, zit niet in de kont zeg maar. Zet die streep voor hem en laat hem er niet overheen stappen. Je kunt het.

Liefs, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

De staven koningin, stoer en energiek vergeet niet dat het wel eens lastig is geweest, en juist dat maakt je krachtig Angel  :D

Angel

@Suzy  Ik laat me niet meer overblaffen.  Ik heb hem duidelijk gezegd (meerdere keren zelfs) dat ik het niet meer pikte.
@Lief Hij ziet z'n zoon graag maar hij maakt heel weinig tijd voor hem.  Als hij bij ons is moet hij tv kijken of voetbal kijken.  Het wordt een obessie.  Ik heb m'n vriend vewittigd dat dit niet gezond is want dat het heel goed kan dat z'n voetbaldroom nooit uitkomt. Hij roept direct als er iets verkeerds loopt of als z'n zoontje niet doet wat hij opdraagt.  Ik moet nu wel zeggen dat z'n zoontje veel karaktertrekken van z'n pa meeheeft.  Hij is heel moeilijk in omgang en maakt veel ruzie met andere kinderen.
@Vlinder Ik geef niet toe en hij voelt dit ook.  Hij zei dat ik veranderd was

Vandaag : pentakels 9
Een voldaan gevoel hebben. 

Liefs
Angel

Vlinder

Angel,
Pentakels 9 een fijne dag om eens wat geld te vangen??? ;D