Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

wondertje

Hebben we hier met een narcist te maken?

Sweetie

Angelke
.... en dan heb je het gevoel dat je aan hem vast hangt .. de bekers 10 wijst op geluk en je denkt dat het zonder hem niets wordt .

Suus
Dikke kus  :-*

Vlinder

Ziet er goed uit deze kaart, maar is het schijn Angel?

;)

Eveningstar

Hallo Angel,

het omgaan met die mensen, die jij het leukst vindt, geeft een fijn gevoel. Ga ervoor en maak je keuze  ;) .

Liefs,
Eveningstar

dameblanche

Citaat van: wondertje op april 09, 2013, 15:25:02 PM
Hebben we hier met een narcist te maken?
;)
iemand die steeds weer een nieuwe ingang weet te vinden en dan het oude riedeltje weer af draait!

Angel

@Lief Heel juist gezien.  De situatie verandert niet.  Ik leef met een angst al denk ik dat het soms irréeel is.  Ik weet dat deze situatie niet juist is en toch zie ik hem graag.  Ik weet dat ik dit niet zal blijven pikken.  Ik ben echt wel een verstandige realistische vrouw en ik verbaas mezelf door dit zolang te accepteren.

@Marianne Soms denk ik dit ook maar op andere momenten dan weer niet.  Dan denk ik dat z'n gevoelens echt zijn.  Hij is een complexe persoonlijkheid.  Zelfs z'n eigen vrienden vertellen me dit.  Maar tov hen reageert hij minder erg dan tov mij.

@Wondertje Hij vertoont zeker dit gedrag. 

@Suzy  Soms heb ik het gevoel dat ik niets ben zonder hem maar heel diep van binnen weet ik dat ik best zelfstandig ben. 

@Vlinder Gisteren geen problemen gehad.  Hij was heel lief.  Stilte voor de storm misschien? 

@Eveningstar  Gisteren heb ik echt wel een leuk dagje gehad, op het werk, zelfs thuis.  Niets op aan te merken eigenlijk

Thanks iedereen

M'n kaartje voor vandaag Schildknaap van zwaarden
Kansen die ik krijg waar ik niets voor hoef te doen.

Groetjes
Angel

Vlinder

Na een heerlijk vredig dagje, is vadaag veel kansrijker om woorden te krijgen,
je kunt het rustig houden door verstandig te zijn Angel, laat je niet opjutten

:)

Lief

Hoi Angel,

Je bent waakzaam! Je ziet aan de bomen en de vogels dat het behoorlijk waait. Zou er storm komen?
Ga je denkpatronen doorbreken en zie dat je een onafhankelijke vrouw bent die er mag zijn en die niemand nodig heeft om te zijn.

Ik begrijp je helemaal hoor Angel. Ik heb met mijn exman jarenlang hetzelfde geslikt, geslagen worden, gekleineerd. Ook had ik grote angst voor hem. Tot de dag daar er ineens was als donderklap bij heldere hemel. Ik stopte ermee en ben er zo uitgestapt. Wat een heerlijk gevoel was dat. Daar moet je aan toe zijn en dat voel je wanneer dat moment daar is. Ik hoop alleen voor jou en eventuele kinderen dat het moment snel mag komen en dat je weer kunt genieten en op platte voeten mag lopen. Nu loop je alleen maar op de voorkant, de tenen en daar wordt je zo moe van....

Dikke knuffel, Lief :-* :)
Look for the answer inside your question...

Eveningstar

Hallo Angel,

Mocht je kritiek krijgen... zie het dan als een raad, die je gegeven wordt  ;) . De kans, om zaken met andere ogen te zien.

Liefs,
Eveningstar

Sweetie

Angelke,

Schildknaap van zwaarden
innerlijke conflicten iets van wat je vroeger hebt meegemaakt , je moet nog bepaalde zaken gaan verwerken !

Suus

Angel

Deze morgen m'n auto op het onverwacht naar de garage moeten brengen.  Er is een stukje kapot.  Ze hadden me beloofd dat hij tegen vanavond klaar zou zijn maar niet dus  >:(
Van thuis uit gewerkt en natuurlijk 1 uur problemen gehad met het internet  :-\
Een vrij rustig dagje gehad op emotioneel vlak tot vanavond 21u.  M'n vriend eist terug geld.  Ik weiger en nu zijn de poppetjes aan het dansen. 

@Vlinder  Ik heb me niet laten opjutten.  Ik ben zelfs heel vriendelijk gebleven en ik ben overtuigd van m'n gelijk maar .... ik voel me nu al schuldig.  Ik weet dat het hem daarom te doen is maar ik kan het niet helpen.  Ik lig niet aan de oorzaak van z'n geldproblemen; integendeel ik heb al veel geld aan hem 'geleend' maar toch schuift hij de schuld altijd naar mij toe.

@Eveningstar De enige kritiek die ik vandaag gekregen heb ik 'Jij betaalt iedere maand m'n huur en je moet dit deze maand ook."  Ik heb vriendelijk bedankt :-\

@Suzy Weet je Suus van thuis uit heb ik het altijd goed gehad; geen zorgen; altijd alles kunnen kopen wat ik wou.  M'n vriend heeft schulden en ik heb hem al heel veel geholpen.  Ik vond het altijd m'n plicht om hem te steunen en te helpen, juist omdat ik nooit zo'n problemen gehad heb en ik dit als een proef ervaarde.  Nu vind ik dat hij overdrijft. 

@Lief Inderdaad ik voel het wanneer er iets niets zuiver is.  Ik heb een grote intuitie als stel ik ze soms in vraag.  Nadien blijkt altijd weer dat ze het bij het rechte eind had.  Ik voel me slecht omdat hij z'n leven lang dingen gekocht heeft zonder centen; liever op café ging dan z'n facturen betalen:... Hij is verantwoordelijk voor z'n daden; hij alleen; ... maar hij heeft er een handje van mee om me mee schuldig te doen voelen.  En het ergste is dat ik heel goed besef dat hij me manipuleert en hij steeds een stapje verder gaat. 
Ik weet, ik moet voor mezelf kiezen maar zoals Marianne terecht al opgemerkt heeft, ... ik ben bang om alleen te zijn: bang om terug verlaten te worden, ...

Bedankt iedereen,
Angel

Angel

Vandaag terug staven 4
Een overwinning behalen

Liefs
Angel

dameblanche

wat wil je vriend met zijn gedrag je duidelijk maken
een narcist ziet alleen zichzelf, heeft geen inlevingsgevoel en kent geen normen en waarden.
zij voelen zich snel ondergewaardeerd en snel gekrenkt.
hij zoekt steeds aandacht om zijn brose zelfbeeld in stand te kunnen houden.
de basis van narcisme wordt al in de vroege jeugd aangebracht.
zijn gedrag gebruikt hij als verdedigingsmechanisme.

maar ergens heb je medelijden met hem.

maar je zult je eigen stukje hierin voorop moeten stellen.
wat doet zijn gedrag met jou?

staven 4 geeft dat ook steeds aan.....
je hebt deze kaart al voor de 2e keer en telkens duid je hem verkeerd..
je kijkt hierbij niet naar je eigen aandeel!
de kaart wilt zeggen; voel je je groot?
of voel je je net klein...
begrijp je wat ik hiermee bedoel?

liefs mar

Vlinder

Angel,
zo op het eerste gezicht lijkt alles gezellig en vredig en comfortabel, maar deze 4 kan ook wijzen op verstarring,
er mag beweging komen in de situatie, niets is wat het lijkt

:)

Lief

Hoi Angel,

Och meissie. Ik wou dat ik je eens een dikke knuffel kon geven.

Wat ik mij afvraag is waar dat schuldgevoel vandaan komt. Ik zou dat graag weten. Je bent gelukkig opgegroeid en nooit schulden gehad begrijp ik. Maar wat is er ooit in jouw leven geweest dat je je schuldig moet voelen voor de wandaden van een ander.

Dat alleen zijn begrijp ik. Heb ik ook gehad, maar alleen ben je nooit en het voelt zo heerlijk te kunnen doen wat je wilt. Heerlijk een gevoel van harmonie creeeren met alleen ik en jezelf en de mensen om je heen kunnen verzamelen die er toe doen, die er echt voor je zijn. En dan nog je kindje(s).

Over je kaartje.....Staven 4

Neem van mij aan. Het is niet zo wanneer je slingers ophangt dat het ook een feestje wordt.

Liefs, Lief :) :-*

Look for the answer inside your question...