Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Vlinder

Angel, staven 2, niet te strak denken en doen, probeer wat luchtiger te zijn,
de zon schijnt achter de wolken.

gr vlinder

Sweetie

Hallo Angel

st 2 verdraagzaamheid en rechtvaardigheid spelen een grote rol

Suzy

Angel

Thanks voor jullie uitleg. Ik heb een vruchtbaar dagje gehad. Dus het viel wel mee.
M'n kaartje voor vandaag : staven 2 dus dezelfde kaart als gisteren. Toch raar he.
Groetjes
Angel

Sweetie

Hoi Angel

Ja dan kan ik niet anders dan hetzelfde zeggen zoals gisteren

Suus

Salsafret

Misshien ben je te weinig betrokken bij de dingen die je doet en raakt het je niet echt. Hij komt nietvoor neits twee keer.

Angel

Hallo dames,
Gisteren toch wel wat bezig geweest met dingen uit het verleden voornamelijk omdat ik naar het huis van m'n overleden ouders geweest ben en dus met herinneringen geconfronteerd geweest ben.  Maar ik kan niet zeggen dat ik een slechte dag gehad heb.

M'n kaart van vandaag is staven 10. Niet zo goed zien zitten, de verantwoordelijkheid niet aankunnen, ...
Niet zo bijster goed blijkbaar
Groetjes
Angel

dameblanche

te veel je je op je nek willen laden, wat je [nog] niet aankunt...gewoon laten rusten!

Sweetie

Hallo Angel
Teveel hooi op de vork nemen , teveel balast

Suzy

Salsafret

Je hoeft niet alles alleen te doen. Geef rustig wat staafjes over:-)

Vlinder

Hoi angel.....
Rustig aan, beetje bijkomen

gr Vlinder

Angel

Bedankt dames.  Inderdaad soms krijg ik de indruk dat het me wat teveel wordt. 

M'n kaartje van vandaag : Koningin van staven.  Opletten met wat ik zeg en hoe ik het zeg; vertrouwen op m'n intuitie.
Liefs
Angel

Sweetie

Hallo Angel
creatieve bezigheden, ze laat niet met haar spotten

Suzy

Vlinder

Staven koningin, heeft al het een en ander mee gemaakt, ze is best sterk Angel

Angel

Tuurlijk ben ik sterk Vlinder en ik heb de laatste tijd zeker heel wat meegemaakt.  Creatief ben ik ook en ik kan ook m'n mannetje staan.  Maar soms twijfel ik toch aan mezelf en dat is wat tegenstrijdig natuurlijk.  Maar gisteren had ik een 'sterke' dag.

M'n dagkaartje van vandaag is koning van zwaarden.  Beslissingen nemen, rationeel denken, knopen doorhakken, groot denkvermogen hebben, ...

groetjes
Angel

Vlinder

De koning van zwaarden, koppig, sterk en een groot denker, combineer die eigenschappen en doe je voordeel er mee, maar niet te koppig he, ;D

Fijne dag