Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Angel

Nog niets echt afgesloten de afgelopen dagen. 
M'n avondje uit was leuk maar ik had er natuurlijk meer van verwacht dan het uiteindelijk was.

M'n kaartje van vandaag : Munten 3
Ik heb de indruk dat dit verwijst naar m'n job.  Dat ik best iets kan verwezenlijken en dat mensen van me kunnen leren.

Groetjes
Angel

dameblanche

#241
 problemen die je in de afgelopen tijd hebt gehad zijn 'opgelost', je gaat nu in volle vaart vooruit de volgende fase in...
hoeft niet persse met je job te maken hebben...
het kunnen ook andere verbintenissen zijn, in ieder geval die verbintenissen die vanuit de 2 is ontstaan

Angel

Bedankt Marianne.

M'n kaartje voor vandaag : staven 10
Gebukt gaan onder een zware last.  teveel van mezelf vragen.

Groetjes
Angel

dameblanche

maar ook lasten waarbij je te veel van je zelf blijft vergen, ze zijn moeilijk te overwinnen, toch wijzen de staven 10 naar een op komst zijnde oplossing, eenvoudig..omdat het zo niet langer gaat!!!!

Vlinder

Lieve Angel
De staven geeft een uitputtings slag aan die uiteindelijk op houd,
omdat je jezelf tegen werkt, dat ga je inzien en het loslaten....

Liefs Vlinder

Sweetie

Hallo Angel,

De last valt van je schouders Angel doordat er een oplossing op komst is

Suus

Angel

Nog niets speciaals gemerkt :) 

Vandaag : Schildknaap van pentakels
Eeen voorstel of een kans die ik aangeboden krijg? 

Liefs
Angel

Vlinder

engeltje,
een kans geboden, opletten en vangen he, overdenk wat het voordeel voor je zou kunnen zijn.

;)

dameblanche

nog niets speciaals gemerkt angel/
je gaat pas de put dempen als het kalf verdronken is, je bent iemand die de situatie pas inziet als je met je neus heel hard tegen de muur bent gelopen....
waarom zo ver gaan?
terwijl al signalen genoeg zijn afgegeven....
je ziet het wel, je bemerkt het wel, maar nog laat je het ontglippen...
je bent je wel bewust van het vuur in je maar je aat het uitdoven, je laat het niet aanwakkeren...
te goedhartig!...oef...en daar wordt heel handig misbruik van gemaakt.....

Sweetie

Hoi Angel,
Schildknaap van pentakels

Je bent voorzichtig en te gespannen

Suus

Angel

@Suzy  Ik herken me wel in hetgeen je zegt.  Ik heb heel weinig vertrouwen en daarom zie ik misschien dingen die er niet zijn of twijfel ik over zaken die misschien wel goed bedoeld zijn
@Marianne Ik probeer altijd het goede in de mensen te laten boven te komen.  Meestal denk ik dat ik spoken zie en te negatief ben.  Daarom geef ik de mensen ook meerdere kansen en dit werkt meestal tegen me.  Maar nu heb ik een vrij rustige periode.  Maar nu denk ik al dat de volgende weken terug minder zullen zijn. 
@Vlinder Ik denk meer aan andere mensen dan aan mezelf.  En dat zorgt ervoor dat ik soms wel eens de pineut ben. 

Bedankt lieverds

M'n kaarjte voor vandaag : staven 4  Succes, positivisme, ...
Liefs
Angel

dameblanche

mag ik vragen angel, wat is je persoonsgetal of we je geboortedatum?

Angel

M'n geboortedatum is 18/10/1963

Vlinder

Lieve Angel,
Wikken en wegen maar soms mag je ook ervaren hoe fijn het is,
genieten van wat die page jouw hebt gegeven, ook al denk je veel of eerst aan een ander,
jij mag ook, het gaat om de juiste balans, dat hoort bij je.

Vlinder

Sweetie

Hallo Angel

Je mag best genieten van JOU vruchtjes  ...

Suus