Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Sweetie

Ja Angelke

Patronen gaan doorbreken , even opkuisen en wat niet van toepassing is eruit gooien .. maar wat heb je niet nodig hé ?... :-\

Suus

Vlinder

De duivel Angel,
ja zo kijk ik er ook naar, maar zie ook wel een beetje het ondeugende en de mindere kanten in onszelf die we allemaal hebben en die soms ineens de kop op steken.
daar zijn we mens voor he... ;D

Angel

@Vlinder.  Inderdaad, af en toe hebben we eens een minder dagje ;)
@Suzy Niet direct opkuis gedaan; een gemoedelijk dagje gehad infeite

M'n kaartje van vandaag : Munten 4 Vasthouden aan hetgeen ik heb, tevreden zijn met hetgeen ik heb, ...

Liefs
Angel

Angel

Leuk weekend gehad.
M'n kaartje : staven 4
Succes, genieten, 'feesten'
Liefs
Angel

dameblanche

2 vieren na elkaar,vieren kunnen op het eerste gezicht wijzen op gunstige zaken, ik zeg op het eerste gezicht....
vier is het getal van vorm krijgen, stabiliteit, zekerheid, struktuur en regelmaat.....zou er dat ikn kunnen zitten denk je, het feit dat hier 2 vieren achter elkaar liggen, wijst weer op veranderlijkheid... :-\

Vlinder

Staven 4 Angel,
wijst op het vieren van het leven, maar ook groei, en vrede voelen in je hart.
Lijkt met voor vandaag, best eens prettig  ;)


Sweetie

Hoi Angelke ,

Ho wat ben ik blij voor je dat je tevreden bent dat je vieren mag ... mag wel hé !!

Suus

Angel

@Marianne  Tot nu toe loopt alles vrij goed maar ik heb ook het gevoel dat het niet zal blijven duren.  Dus die veranderlijkheid herken is wel. 
@Vlinder Gisteren tof dagje gehad. een gerust gevoel al begon dit 's avonds wat te keren
@Suzy Vieren is altijd plezant he :) 

Dank je wel lieverds

Kaartje van vandaag : schildknaap van pentakels
Verstandig zijn maar misschien moet ik meer dingen doen vanuit m'n intuitie dan vanuit m'n verstand
Groetjes
Angel

dameblanche

pages zijn de eerste reeks van de hofkaarten en staan voor iemand die openstaat, pas open staat, ik zie hier meer een verwijzing dat je je eigen houvast verwerpt

Sweetie

Hallo Lieve Angel

schildknaap van pentakels
nieuwe ideeen en nieuwe inzichten verkrijgen

Suus

Vlinder

Angel,
een nieuw idee, maar het is nog jong en moet nog doordacht worden.

Liefs

Angel

Dag schatjes,
Afgelopen dagen waren vrij leuk.  Ik zou het huis willen opfrissen maar weet nog niet goed hoe ik eraan moet beginnen :) 

M'n kaartje van vandaag : de dood
Een periode die afgesloten wordt; er komt iets nieuws op m'n weg.
Het is wel raar dat ik vandaag die kaart trek.  Vanavond volg ik een workshop "Contact met overledenen". 
Ik ben benieuwd

Liefs
Angel

Vlinder

De dood, een eind aan iets en iets nieuws beginnen, neem de tijd het word je wel duidelijk.
beginnen in je huis; begin met iets kleins, wat je kan overzien, bijv een gezellig hoekje maken, andere indeling.... de ideeen komen dan vanzelf, stukje voor beetje....
Leuk  hoor, ennne een fijne avond

;) vlinder

Sweetie

Hoi Angelke

En na de dood komt er terug leven , en geboorte , een hernieuwing ..

Suus

dameblanche

de dood kan niet 'beginnen'eer er iets is afgesloten.
een eidne van een fase, dat merk je zelf ook wel dat het zo niet door kan gaan, of je een verandering kunt doorvoeren hangt ervan af of je de huidige fase kunt afsluiten.