Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

dameblanche

ik zie bij jou een masochistisch trekje.....
een harde aanpak???..kick je hier eigenlijk op :-\ ;) ;)

Angel

Haha Marianne, ... neen ik heb het liever zacht en teder  ::)
Suzy, zo hard ben ik er niet tegenaan gegaan.

Hij was precies niet helemaal in z'n normale doen.  Hij voelde zich niet goed (hij zag er niet zo goed uit ook)en is vrij vroeg gaan slapen.  M'n dochter en haar vriend logeerden ook thuis, dus hij zal zich niet zo comfortabel gevoeld hebben. 
Dus tot een echte confrontatie is het niet gekomen.  Er is heel weinig gezegd geweest.  Wel een complimentje dat ik lekker gekookt had  :D

M'n kaartje van vandaag : munten 6 (hetzelfde als vorige week vrijdag  ???).  Maar ik bekijk het positief.  Helpen waar nodig is, steun geven, ...

Greetings,
Angel

dameblanche

nou meneer is op vakantie geweest, komt 'thuis' en het thuisfront moet weer naar zijn pijpen dansen.
geen souveniers???
heeft hij niks voor je meegenomen?/

het is toch jouw huis, dus jij bepaald toch wie er blijft slapen..

meneer past zich maar aan!

gelukkig kon er toch een komplimentje voor je kookkunst ervan af.... :-\

dameblanche

#213
WORDT WAKKER MEISJE...HIJ PROFITEERT VAN JE EN VIND DAT DAN OOK NOG DAT HIJ DAAR RECHT OP HEEFT!!

daar zitten ook de munten 6 in verwerkt, weet dat het gene dagkaarten zijn, je vergist je daar nog steeds in angel, de munten 6 wijzen op een ongelijkwaardige relatie, wie ben je op de kaart, die arme bedelaar op d,r knietjes of de man die met het weegschaaltje in de handen staat?????

let hierbij toch ook even op voorgaande opmerking over dat masochistische trekje.....
ook 'dagkaarten 'staan met elkaar in verbiniding!

Vlinder

Angel,
Je vermogen tot behulpzaamheid en mededogen, er wordt een beroep op gedaan vandaag.
;)

Sweetie

Hallo Lieverd

munten 6

je krijgt iets aangeboden ,maar ook en dit heb ik eens uitgelegd bij Tinneke deze week

het geven en ontvangen .. bij jezelf innerlijk naar uiterlijk , uiterlijk naar innerlijk liefde geven en liefde uitstralen , positief innerlijke is energie naar buiten toe uitstralen snap je ..

Suus

Angel

Wel ik heb een heel leuk weekend achter de rug.  Geen strubbelingen, geen grote uitschieters, maar wel tof. 
Fingers cross dat het zo blijft :)
Bedankt ladies

M'n kaartje van vandaag : Ridder van zwaarden
Hetzelfde kaartje als vorige donderdag. 

Liefs
Angel

dameblanche

je bent steeds op je hoed, je blijft ook steeds op je hoede, maar is dat de kern van je relatie?

Sweetie

Hallo Angel

ridder van de zwaarden
je gaat er wat tegenaan , aar je werkt er ook hard voor

Suzy

Vlinder

Angel,
Zwaarden ridder, ziet er altijd zo onstuimig uit voor mij, voor jouw ook? het woord het verstand, er voor gaan, scherpte ook, komt dan echt in me op...maar vooral ruimte scheppend in woord en gedachte

;) Vlinder

Angel

@Vlinder Ik denk altijd dat het er erg zal aan toegaan.  Dit is ook mijn gevoel maar uiteindelijk valt het meestal heel goed mee.  Nu had het niets met mezelf te maken maar eerder met m'n dochter (denk ik).  Zij had ruzie met haar vriend. 
@Suzy  Ik wil vooruit, dat is een feit.  Maar gisteren was het een normaal dagje voor me. 
@Marianne Ja, ik ben en blijf op m'n hoede.  Ik weet dat na een rustige periode een woelige periode komt.  Niet goed he.

Bedankt dames

M'n kaartje van vandaag : Staven 4
Overwinning, naar buiten komen, vriendelijkheid, geborgen voelen

Groetjes
Angel

dameblanche

kijk naar de staven...voel je je groot of voel je je klein?

Vlinder

#222
Staven 4 Angel,
Vandaag veel vrediger dan gister, vooruitgang. :D

Sweetie

Hallo Angelke

Staven 4
ik hou van dat kaartje ..

tevredenheid houdt stand en je raakt er wel verder mee , je plukt en geniet van hetgeen rondom je heen gebeurd

Suus

Angel

Gisteren een leuk dagje gehad zowel thuis als op het werk.
Dank u wel iedereen.

M'n kaartje van vandaag : duivel
Die kaart geeft me altijd het gevoel van verslavingen; dingen waarvan je weet dat ze slecht voor je zijn en er toch geen afstand kunnen van doen.
Liefs
Angel