Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Sweetie

Hoi Angel
Wat erg en zo lastig , en deze kaart toont het u nog eens dat je uitgetelt ligt , maar deze zegt ook dat je langzamerhand mag opstaan , de hemel begint toch uit te klaren , alleen .. wil je rechtstaan of heb je daar nu echt geen zin voor ...

Suzy

Angel

Positief dagje op het werk gehad. M'n vriend niet gehoord en ook niet gezien. Maar z'n kleren zijn er nog.
Vandaag : munten 10
Geeft me toch een positief gevoel. Een voldaan gevoel eigenlijk.
Liefs
Angel

dameblanche

je hebt meer behoefte aan huiselijkheid en geborgenheid, dit geeft je vriend je echter niet..

Angel

Inderdaad Marianne, ... ik voel me in de steek gelaten en ik wil een beetje koestering; een beetje liefde; ...
Iets waar iedereen toch recht op heeft, denk ik.

Gisteren was m'n dag een ramp.  Niet op werkvlak, wel op emotioneel vlak.  M'n vriend was woensdag niet langsgeweest om zijn spullen op te halen.  Gisteren stuurde hij een sms dat hij met een vriend gisteren zijn spullen zou komen ophalen en dat hij geen contact meer wou.  Hij is terug niet langs geweest.  Dus ik heb hem gisteren ook niet meer gebeld; deze morgen niet m'n vertrouwd smsje gestuurd.  Ik ben benieuwd wat het nu zal zijn.  Maar ik voel me echt wel verlaten; in de steek gelaten.

M'n kaartje vandaag : staven 3
Dus ik moet afwachten, ik kan weinig actie ondernemen maar gewoon afwachten.
Groetjes
Angel

dameblanche

het is een kinderachtig spel van hem, hij durft niet  echt een face to face gesprek met je aan en verschuilt zich achter die vriend, onvolwassen gedrag, dat nooooooooooooooooooit verbeterd angel, je zult dat moeten gaan inzien, je wenst een man naart je die je ook ruggegraat kan bieden, dit is een eenrichtingsverkeer dat alleen tweerichting wordt op het sexuele vlak.... :-\
en dat eigenlijk ook weer niet :-[

Sweetie

Angel

staven 3
je raakt overtuigd van iets wat niet meer in de beugel kan ...

Suzy
Sterkte meid , hier een knuffel van mij  :-*

Angel

Wel vrijdag had ik een heel emotioneel dagje.  Gelukkig kreeg ik steun van een vriendin en zo kwam ik de avond door.  We waren het erover eens dat hij aan het overreageren was.  's Nachts om 3u uit m'n bed gebeld door m'n vriend.  Veel blabla eerst, grootdoenerij, ... om uiteindelijk de zaterdag een afspraak te maken.  Ondertss is de vrede hersteld.  Vraag is voor hoelang natuurlijk.  Maar hij is momenteel super charmant.

M'n kaartje van vandaag : koning van kelken.  Emoties onderdrukken, controlefreak. 
Liefs
Angel

dameblanche

de koning zit vast in haar emoties......je hebt je laten overhalen, bezweken voor zijn charmes????

Vlinder

dag Angel, vandaag emotioneel daje, veel buikgevoelens  ;)

Mimi88

Sluit me aan bij bovenstaande reacties.. onderbuik gevoel, vast zitten in je emoties, tussen hoop en loslaten kapot gescheurd worden. Sterkte en ik lees graag mee hoe het verder gaat!

:-*

Angel

Dames, toen ik in de loop van de dag jullie visie las dacht ik "Ze overdrijven"  :P
Er was geen vuiltje aan de lucht tot ik rond 20u45 's avonds thuis kwam.  M'n vriend zat aan de 2e fles cava met een andere vriend.  Dit werkte blijkbaar al erg op het systeem van m'n dochter die me duidelijk maakte dat ze dit niet kunnen vindt.  ik vond dit nog niet zo erg (als er bezoek is moet je ze immers toch een beetje 'verwennen') ware het niet dat m'n vriend dronken was.  Niet echt stomdronken maar ik hoorde het aan de manier van praten en ik zag het aan z'n houding.  Toen z'n vriend vertrokken was moesten we nog eten.  En toen begon het.  Hij zei dat ik anders deed en dat hij het zag in m'n ogen.  Dat ik niet lief was en dat hij alles deed voor mij, .... Ik zei er niet zoveel op want ik wist, mocht ik reageren, dat er gegarandeerd ruzie van kwam.  Maar hij ging naar bed (zei hij).  Ik volgde nadat ik nog wat zaken opgeruimd had.  Van zodra ik in de kamer kwam lag hij me kwaad aan te kijken.  Ik kruip in bed en kijk hem even aan en boem, .... de poppetjes gingen aan het dansen.  Ik behandel hem niet correct; het is nooit goed; ... en toen ik gewoon opmerkte "Je hebt gedronken en doet anders " werd hij gewoon nog kwader.  Hij zou vertrekken en me alleen laten, ... Uiteindelijk is hij gebleven maar hij is kwaad in slaap gevallen.  Ik dacht bij mezelf : "Hoelang ga ik dit nog volhouden?".  Ik ben hoe langer hoe meer in hem teleurgesteld.  Vanmorgen lag hij nog te slapen toen ik naar het werk vertrok. 
Conclusie : Jullie zaten goed met jullie duiding

M'n kaartje van vandaag : Ridder van staven
Ik denk aan vooruit gaan; ongeduldig zijn; agressief uit de hoek komen; maar ook enthousiasme en levenlust
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.
Groetjes
Angel

dameblanche

hij draait de zaak om, hij probeert jou onzeker te maken en ook het  'probleem' op jou af te schuiven.
we bevinden ons op het gebied van zowel de zere en blinde vlek, en hij heeft een ongelofelijke trots, dat komt vanuit zijn cultuur daarbij heeft hij weinig ruggegraat, hij heeft immers de steun van vrienden, en of drank nodig.

hij begint een 'oorlog' om met geweld het evenwicht te kunnnen herstellen,  het conflikt wordt echter niet openlijk aangegaan, nee hij draat de zaak om, manipuleert je, want het gaat wel degelijk over iets waarvan hij wel op de hoogte is.
het is het kat en muis spel spelen en daarbij dan ook nog eens sterkere wapens moeten gaan inzetten, zijn vrienden en drank en of drugs!!!

Vlinder

Soms projecteerd iemand zijn tekortkomingen op een ander, het is makkelijker de schuld aan een ander te geven dan onder ogen te zien, lastig vooral als iemand flink gedronken heeft, dan gaat de rem eraf. maar waar 2 kijven.... sterkte  :-*

Sweetie

Angel
Veel sterkte meid ..

Ridder van de staven
de ridder duidt op gebrek van energie

Suzy

Angel

Het klopt allemaal wat jullie zeggen.  :-\
Gisteren stuurde hij een sms dat ik de vrouw van z'n leven was.  Gisterenavond zei hij sorry.  Dusja, .... ik hoop dat hij inziet dat hij verkeerd was maar ik vrees er een beetje voor. 

Vandaag : de dood
Transformatie, een nieuwe start, afscheid nemen van iets en me open stellen voor iets nieuws.
Groetjes
Angel