Angel Dagkaarten

Gestart door Angel, september 09, 2012, 21:55:37 PM

Angel

Hallo iedereen,

Hier ben ik terug.  Na enkele maanden afwezigheid. 
Ik ga proberen om iedere dag m'n dagkaartjes hier neer te leggen.
Duiden zal er momenteel nog niet inzitten aangezien ik nog het één en ander te verwerken heb.
Maar beetje per beetje kom ik er wel :)
Groetjes
Angel

Angel

M'n dagkaartje : de hogepriesteres
Wat maak ik er zelf van?  Ik moet vertrouwen op m'n innerlijke, m'n intuitie, geduld hebben.
Benieuwd wat jullie ervan vinden?
Groetjes
Angel

dameblanche

zeker weten angel, je komt er omdat je er ook alle kracht voor hebt.....
alleen gaat voorlopig nog de kracht naar het stabilizeren, het recetten toe....

de hoge priesteres gaat je weer meer zelfvertouwen helpen opbouwen, leren beslissingen te gaan nemen en weer gevoel en intuitie met anderen te gaan delen....
belangrijk hier is het DELEN.....
je maalt te veel in je hoofd en je voelt je te veel op jezelf geworpen..daar je te weinig zelfvertrouwen [nu] [nog] blijft het almaar in je hoofd zitten...

Sweetie

Hallo Angel
de hogepriesteres

innerlijke waarnemingen, je bent je bewuster gaan worden

Suzy

Angel

Dank je wel Suzy en Marianne.  Het is een feit dat ik meer en meer in mezelf moet gaan geloven; me bewuster worden van de dingen om me heen en waarmee ik dagdagelijks geconfronteerd word.  Ik voel me nog altijd alleen op m'n eilandje maar heb er vertrouwen in dat dit ook verder zal evalueren.

M'n kaartje voor vandaag : de koningin van staven.
Dus ik denk dat dit terug een aanduiding is om op m'n intuitie te vertrouwen, open te staan naar nieuwigheden, een positief dagje, ...

Groetjes
Angel

dameblanche

angel, je mag bogen op een sterk ontwikkelde intuitie, die je echter nog niet durft te gaan gebruiken..
waarom die twijfels in jezelf?
gebruik je intuitie om het midden te kunnen gaan bewaren tussen waarheid en bedrog..
je wordt op deze manier minder intro spectief en zoekt anderen om leiding, maar je bezit zelf die edelmoedigheid!

Angel

Dank je wel Marianne.
M'n kaartje voor vandaag : aas van staven.
Ik zou denken dat ik het potentieel heb om verder te doen, ervoor gaan, ....
Ik heb de indruk dat ik toch wel positieve kaartjes trek :)

Sweetie

Hallo Angel
de nieuwe Angel ...
ik moet naar je berichten kijken om te zien voor wie ik duid  :D

een vernieuwing brengt verandering en succes zal deze jou brengen

Suzy

dameblanche

de aas van staven, een hele mooie kaart om eens voor jezelf te kunnen gaan opruimen, je krijgt het zowaar aangeboden, je mag gebruik gaan maken van de energie van de kosmos....

Angel

Haha Suzy, inderdaad, de nieuwe Angel ... maar infeite gaat het over de oude Angel die terug is :)
Dank je wel voor de duiding.
Jij ook Marianne.

M'n kaartje van vandaag zwaarden 5.  Minder positief zou ik denken.  Ik denk dat ik me meer egoïstisch zal opstellen, meer conflicten, ...  Het voelt niet zo goed aan allesinds.

dameblanche

de 5 zwaarden geven al een beweging aan in je gedachtengang angel.....
een voorfase voor de zwaarden 6...
op naar betere tijden....

Sweetie

Hallo  oude Angel  :D :D ( grapje hoor ) !!!

u grenzen verruimen , trots aan de kant en goed met u voetjes op de grong blijven staan

Suzy

Angel

Welwelwel;  Ik moet zeggen dat vrijdag en voornamelijk vrijdagavond toch niet zo positief was.  Maar het is inderdaad een feit dat  er veel dingen duidelijker worden.
Thanks Marianne en Suzy :)

En rarara m'n kaartje voor vandaag is ....... zwaarden 5.
Uit 78 kaarten trek ik opnieuw dezelfde kaart. 

Groetjes
Angel

dameblanche

niet vreemd....

zwaarden is een confliktenkaart, een kommer en kwel kaart, het laat je gedachten zien die volop in beweging zijn die ook volop in conflikt zijn......
eerst heb je weten te beroepen op bezinning [4 zwaarden] nu is er het overgeven aan..er is een worsteling in je zelf aanwezig die je alleen kunt beeindigen door jezelf over te geven angel....

Sweetie

Hallo Angel
Ja daar sta ik soms ook van te kijken  maar deze wil het dan wel echt in de verf zetten waar je moet opletten/ uitkijken ervoor

het onvermijdelijke aanvaarden !!

Suus