H's dagkaarten

Gestart door hatsjepsoet, maart 02, 2016, 14:44:16 PM

hatsjepsoet

Pfff, klinkt ook pittig, zeg. Waardeloos inderdaad dat ze zo lang wachten. Valt me op dat dat tegenwoordig vaker gebeurd. Er wordt niet meer zo gedacht aan de werknemers, vind ik maar meer wat goed is voor het bedrijf 😐
Jij denkt aan twijfels over jou of een corrigerend gesprek bij matigheid. Zou het ook iets kunnen zeggen over dat de werksfeer juist wat harmonieuzer gaat worden? Dat jij ook wat meer in balans komt ermee?

Ik heb inderdaad 2 leuke gesprekken gehad en inderdaad een aantal goede tips gekregen. De 2de was wel eerlijk dat het wat lastiger gaat zijn om weer in de zorg terug te gaan gezien de reden van mijn ontslag bij mijn oude werkgever. Desondanks had ze me toch voor dit gesprek uitgenodigd (ze kende de reden al voor de uitnodiging) dus ik probeer niet te negatief te gaan denken. Dat zal een uitdaging worden want ben snel uit het lood geslagen op dit vlak. Hou me erg vast om weer terug te kunnen (pentagrammen 4) maar vind niet veel anders leuk en raak mijn registratie kwijt als ik mijn oude vak niet meer beoefen.
In het 1ste gesprek werd aangegeven dat ze mijn naam wel doorgeeft aan een werkgever dus afwachten maar.

Gabriëlla

Jij bent snel uit het lood geslagen op dat vlak schrijf je. Kan het zijn dat je hierop vastloopt (Pentakels 4). Het feit dat je in korte tijd twee keer Staven Schildknaap trekt geeft mij sterk het gevoel dat je juist moet proberen om ook aan andere werkgebieden te denken. Weet je nog van die legging, een hele poos geleden :) Zie jij jezelf het werk wat je nu doet al je hele leven doen ;)

Wat jij over mijn matigheid zegt zou ook heel goed kunnen hoor! Ik hou je op de hoogte.


GABRIELLA

hatsjepsoet

Ik denk dat je gelijk hebt over dat vastlopen en P 4.
En ik moest inderdaad aan die legging denken. Ik vroeg mij af of waar ik nu mee bezig ben (recruiter gaat  mijn naam doorgeven aan een organisatie) daar ook onder valt, ander werkgebied. Het schuurt er tegen aan, zeg maar maar is niet hetzelfde. Ander soort organisatie en doelgroep maar mijn oude doelgroep komt daar ook voor, om het maar zo te zeggen.
Ik hoor het graag wat er met je gaat gebeuren!

Vandaag pentakels 7. Geduld hebben! Nou, dat begrijp ik wel.  :)

Gabriëlla

Pentakels 7 is een aanmoediging om vol te houden als de moed je in de schoenen zinkt.

Voor mij vandaag Gerechtigheid. Ik geloof dat ik ook niet teveel snelheid in ontwikkelingen moet verwachten ::)

hatsjepsoet

Kreeg toevallig vandaag telefoontje dat ik maandag een sollicitatiegesprek heb  :) Ik ga van het weekend een legging doen wat ik moet vertellen betreft de reden van ontslag bij oude werkgever want dat kan lastig worden.

Gerechtigheid is inderdaad een mooie kaart. Het recht zal zegevieren, Gabriëlla! Lijkt er op dat hij zegt dat je er vertrouwen in moet hebben, denk ik.

Gabriëlla

Dank je voor je hart onder de riem, kan ik goed gebruiken!!

Nu jij nog! Voor zover ik nu kan beoordelen, denk ik dat je in ieder geval niet al te veel moet liegen want leugens komen uit en dan is het vaak nog erger!

hatsjepsoet

Je hebt volkomen gelijk, Gabriëlla. Ik voel me beter bij de waarheid. Nu is het wel zo dat volledig de waarheid zeggen of het direct bij de naam noemen ik waarschijnlijk mijn glazen ingooi dus wil wel eerlijk zijn maar moet het anders framen.

Vandaag staven 8. Veel staven deze week! Ik begrijp dat hij staat voor een verandering die gaat komen of iets wat ten einde komt. Moet wel oppassen, staat er ook dat ik niet overhaast moet handelen.
Geen slechte kaart 😀

Gabriëlla

Zeker geen slechte kaart Hatsjepsoet en wat je over Staven 8 schrijft vind ik heel kloppend! Even rustig nadenken over hoe je dat gaat framen, op een gegeven moment schiet je wel iets te binnen.

Voor mij vandaag De Geliefden! Mijn werkgever is nauwkeurig aan het onderzoeken of ik mag blijven. Maar ook de keus van het hart. Ik heb de afgelopen tijd wat dingetjes voor mezelf opgestart, nu de ontwikkeling nog en dan volgen andere keuzes 'vanzelf'.
Dit is maar liefst de derde kaart uit de Grote Arcana die ik achter elkaar trek! Alles bij elkaar geeft het voor mij de boodschap van rustig blijven, ga mee met de flow en vertrouw op de goede afloop.

GABRIELLA

hatsjepsoet

O, dit klinkt inderdaad heel goed, Gabriëlla! Ik voel een soort plaatsvervangende energie als jij die kaarten zo voor jezelf beschrijf! En ik geloof zeker dat wat je beschrijft. Als jij praat over andere keuzes, bedoel je dan ander werk dan wat je nu hebt?

Gabriëlla

Verschillende dingen Hatsjepsoet,

Ik denk aan ander werk. Maar ook aan het Gaelic wat ik nu aan het leren ben plus het zoeken naar verdwenen/verborgen bijbel boeken naarst mijn bestaan als wicca. Ik wil ook gaan schrijven. Een aantal dingen voor mezelf dus opgestart, nu nog de weg vinden dus.

hatsjepsoet

Klinkt erg gaaf! Zeker die taal, erg mooi. En leuk dat je een wicca ben!

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag de Zegewagen. Ik heb mooie kaarten, deze dagen. In ieder geval kaarten die me optimistisch maken. De Zegewagen zie ik als een kaart die klaar staat om de wereld in te trekken. Hij staat er fier en stevig vol zelfvertrouwen. Dat vind ik in ieder geval een goed begin.

Gabriëlla

Een fier en stevig zelfvertrouwen! Probeer voor je 'vertrek' nog even te kijken of je 'alles wel hebt' zeg maar. Begin in deze periode niet aan ingewikkelde relaties of situaties! Die kunnen je teveel verschillende kanten op trekken. Een mooi begin is het inderdaad wel!

Voor mij vandaag wéér Zwaarden 2! En ik heb het gevoel dat die maan al dichter naar me toe komt  :o spannend! Ik vermoed dat dit sneller zou kunnen zijn dan ik denk. Op de een of andere manier krijg ik wel een vredig gevoel, het gevoel dat ik al veel meer dingen op een rijtje heb.

GABRIELLA

hatsjepsoet

Goedemorgen, vandaag bokalen schildknaap. Leuke kaart. Speels en onderzoekend. Dadelijk spannend gesprek dus ik denk dat ik het beste zo erin kan staan.

Bijzonder inderdaad dat jij weer die zwaarden 2 had. En welke vandaag?

Gabriëlla

Vandaag Zwaarden 10 Hatsjepsoet! Behalve dat deze kaart op een nieuw begin duidt (zie die opkomende zon), duidt het ook op vergeving van een bepaald persoon denk ik. Niet dat er ruzie is geweest of zo maar vergeving in die zin dat de persoon in kwestie niet anders kan handelen. Een aansporing tot vergeving dus.
Ik hoop echter niet dat deze kaart ongewenste veranderingen aangeeft. Met Zwaarden 2 erbij ben ik daar toch wel wat huiverig voor.

Vertrouw op je gevoelens en indrukken (Bokalen Schildknaap). Je bent op de juiste weg! Ik ben benieuwd hoe jouw gesprek is verlopen!

GABRIELLA