dagkaarten Vlinder

Gestart door Vlinder, januari 01, 2013, 13:25:08 PM

Sweetie

#540
Vlindertje

De maan , die doet me aan de nacht denken , de stilte en het gepieker dat soms kan boven drijven als je wakker bent .. de kelken ridder , net als gisteren .. er wordt je iets aangeboden hij geeft je de beker , neem het maar aan Lieverd , het mag  !! , heb je gedroomd vannacht ?

Suus  :-*



Vlinder

 8)
Droom altijd heel veel, maar weet niet  altijd meer hoe het zat..
had gister wel een klein stukje onthouden van een droom,
ik zat op de grond met een soort kunst werkstuk voor m,n voeten had dit zelf gemaakt,naast mij 4 vrouwen ook allemaal met een zelfgemaakt kunstwerk, we kregen alle 5 de prijs voor de mooiste!
kon niet zien wie de vrouwen waren en kon ook de kunstwerken niet onder scheiden!

:D

Sweetie

Een zelfgemaakt kunstwerkje , je bent zeker in een drukke periode in je leventje beland , je houdt het creatief en bent trots op het gemaakte werkje  :)

Vlinder

Vandaag; de 9 van bekers...
Wat er bij komt; zwaarden 2

Beide de armen gekruist voor het hart... beschermen of angst los te laten...?

heleen

Niet helemaal waar vlinder, ik houd mijn armen over elkaar. Mijn armen zijn niet gekruist over mijn hart. Mijn hart zit boven mijn armen, kijk maar goed vlinder. Man van bekers 9

Ja vlinder de kaarten worden steeds vrijpostiger, spraken ze eerst alleen mij aan, nu rechtstreeks naar jullie. Ben bijna niet meer nodig. He, Heleen ben jij hier ook? Had je wel gezien hoor, maar ik las de duiding van vlinder, en ik kon mijn mond niet meer houden. Het klopt gewoon niet. Er zijn wel overeenkomsten met de mooie dame van zwaarden 2 hier naast me, maar dat van mijn armen dat klopt niet. JA man van bekers 9 dat wilde ik vlinder ook gaan vertellen, maar u was mij voor. En dat u u mond niet kan houden klopt. Ha ha Heleen, alsof jij dat een probleem vind. Jij houdt er wel van af en toe flink te kletsen. Je bent tenslotte de dochter van de zwaarden koningin, van de communicatie. Bekers 9 we zijn nu in het topic van vlinder. Dus is dit geen relevante info. En of ik de dochter ben van de koningin zwaarden dat weet ik niet. Maar ik vind het wel gezellig als u de kaarten van vlinder mee duidt. Ik ook Heleen. Ik ook.

De overeenkomsten tussen u en de dame van zwaarden 2, eigenlijk zitten jullie beide wel in dezelfde houding. U een houten krukje, mevrouw van de zwaarden een stenen. Allebei als ik het oneerbiedig mag zetten, allebei een witte jurk. En allebei een blauwe achtergrond, u een gordijn, en de vrouw een zee. Allebei zwarte haren.

Klopt Helena, dat klopt. We zitten inderdaad op dezelfde manier, en het lijkt dat ik comfortabeler zit als de dame. Is dat dan niet zo? Heleen ik zit, maar heb ik de rust om te zitten, ik ben de man van vertier. Ik zou graag van het krukje opspringen, en dansen door het leven. De zwaarden vrouw daarin tegen lijkt haar krachten te meten. Ze houdt 2 zwaarden in de lucht, lijkt mij een zware opgave. Misschien is dat haar keuze.
Misschien heeft zij niet de behoefte om te dansen en te springen. Dat kan man van bekers 9, dat kan.
De blauwe achtergrond, bij mij een gordijn. Een gordijn die hermetisch gesloten is. Jullie kunnen niet zien wat ik achter het gordijn verborgen houdt. Met boven mij de 9 bekers. Bekers staan voor water Helena, water wat je wel ziet bij de dame. Ik moet u weer gelijk geven, man van bekers 9. En inderdaad wij hebben beide zwarte haren. Maar ik weet niet welke conclusie je daaruit wil trekken Heleen. Ik ook niet, ik zag het gewoon.
Maar wat heeft dat te maken met de kaarten van Vlinder?

He Helena, jij zou de kaarten duiden. Ik zit hier alleen op de kaart. HoHo man van bekers 9 u zou me helpen. Die Heleen, altijd weer ad rem. Klopt Heleen ik zal je helpen. Het vaste gordijn gaat over in water, gecombineerd met mijn bekers. Misschien moet vlinder haar strakke gevoel los laten, en zich overgeven aan haar diepere emotie's. Maar te zien aan de zwaarden dame is dat voor haar een krachtproef. Een vlindertje hoort te dansen in de lucht (zwaarden), maar het lijkt haar op dit moment niet te lukken. En blijft ze met haar armen over elkaar zitten. Laat haar het gordijn wegrukken. Ik denk dat dit een goed idee is man van bekers 9. Dus vlindertje, ruk het gordijn open, ga weer aan de fladder zodat de krachtmeting van zwaarden 2 oplost, dan komt ook de energie vrij, zodat je hart weer kan spreken.

liefs
Heleen, man van bekers 9.

Vlinder

Dank je Heleen,

Klopt, de heer van de 9 heeft de armen niet over z,n hart, maar de dame van de 2 wel.
De heer laat zien hoe mooi en prachtig zijn bezit is, gewoon pracht en praal, maar verder eigenlijk niets te zien, een groot gordijn hangt ervoor, maar het is van blauwe stof en zou zomaar eens opzij geschoven kunnen worden.
De heer van 9 is dit niet van plan aan zijn vastberaden houding te zien( armen over elkaar/ lichaamstaal)
De dame gaat een stap verder, ze is afgesloten van haar gevoel, geblinddoekt en met gekruiste armen doet ze haar best 2 zwaarden in de lucht te houden... ze is vlg mij heel bang haar gevoelens toe te laten..gezien het water achter haar dus blijft het gordijn voorlopig hangen.

Liefs Vlinder

Vlinder

#546
vandaag;
bekers 7/ Matigheid/ Magier

de bekers vol illusies , zien wat de werkelijkheid is en er helemaal tevreden mee zijn

Liefs vlinder

Sweetie

Vlindertje ,
Geen illusie hoor , omgaan met u dromen , je dromen laten uitkomen , weten hoe je ermee moet omgaan , de magier helpt je een handje

Suus :-*

Vlinder

Susy, zou best eens kunnen als ik er eens wat meer voor open zou staan...
ga er voor, dank je
:-*

Sweetie

Ja ik snap het helemaal Vlindertje  :-*

Suus

Eveningstar

Kiekeboe!

Leg je vandaag ook kaarten? Of heb je graag, dat ik die van gisteren duid?

Liefs,
Eveningstar

Vlinder

Susy, En de veren  liggen overal voor m,n voeten de boodschappen zijn zo talrijk...

Vandaag; De wereld / de Keizer / de Magiër..

have a Nice Day  :-*

Vlinder

O jee, Eve we kwamen elkaar tegen .... blaas een veertje jouw kant op...  :-*

Eveningstar

Wa dat is lief! Inzichten zijn steeds welkom!

Merci!!!

Liefs,
Eveningstar

Eveningstar

Je kaarten...

Alles valt op zijn plaats. Je job / werksituatie ... je sociaal leven... je liefdesleven... (en hier ben ik voorzichtig mee, om dit te zeggen...).
Je streeft naar éénheid.

Het draait om doorzettingsvermogen, volharding...  en je doet het op je eigen manier.

Liefs,
Eveningstar