Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Ja zo is het Marianne.

Vandaag weer een uitdaging. Volgende portret voor school maken die ik op de manier a la Lief wil doen, maar die aan toch aan de 'eisen' van mijn docent voldoet.

Van de week al een portret gemaakt die voor de 100% perfectie nog eens over kan, maar die wel gelijk in goede aarde viel bij docent. Nou, dat was een unicum.

Dank voor deze duiding.

Ik zal mijn resultaten weer eens online zetten zodat je de foto's kunt zien.

Ze staan trouwens wel op www.imagecreative.nl onder de naam Simple.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Helemaal mijn dymbolon verbeten :-\

Bij deze nog even.

Symbolon:


DE TONEELSPELER

Vandaag beland je in een situatie, waarin je de rol vertolkt van de toneelspeler op het podium. Dit is voor nu een uitstekend initiatief! Je kunt niet altijd jezelf zijn. Zelfbescherming via deze weg is soms een feit! Maak dan ook gebruik van het hele podium! Trek je niets aan van knagende schuldgevoelens.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

ik heb meteen een kijkje genomen lief, zeer apart!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lief

Hmm apart. Hihi, daar kan ik van alles mee.

Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 12 december.

Kelken 3 met begeleidingskaart Schildknaap van Munten.

Iets te vieren vandaag, er is groei en vreugde. Leergierig en volhardend.

Symbolon:


DE PHOENIX

Op dit moment vinden er veel veranderingen in je leven plaats! Niets in je leven zal hetzelfde blijven. Dit zijn vruchtbare en noodzakelijke veranderingen, waar je vandaag niet alleen voor staat. Geef jezelf vandaag de mogelijkheid je oude situatie helemaal te laten vallen. Besef dat je los moet laten en zelfs misschien eerst moet vallen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Lief, Iets te vieren, iets nieuws ?
:D

Sweetie

Hoi Lief
Kelken 3 met begeleidingskaart Schildknaap van Munten.

iets te vieren Lief ?maar je blijft voorzichtig ...

Suus

Lief

Hihhi,

Ja langzaam iets te vieren. Ben weer een paar stappen vooruit qua fotografie en docent is wat meer scheutig met complimenten. Ik voel dat ik een stap voorwaarts gemaakt heb en dat is voor mij een feestje...

Dank dames :-*

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...


dameblanche

ja en nee iets te vieren, je voelt je mogelijk happy, na een moeilijke periode begin je nu voor je zelf aan iets, je hebt er grote verwachtingen van....
je geniet ook!

Lief

Dank voor het filmpje Marianne. Erg gaaf. Prachtig verhaal en foto's.

Vieren van vooruitgang, maar echt vieren gaat pas komen wanneer mijn eigen stijl er staat.
Zeker verwachtingen en zeker happy op alle vlakken.

Dank voor de duiding  :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 13 december.

De Maan met begeleidingskaart zwaarden 6.

Intuitieve ontwikkeling. Tegenstrijdige gevoelens. Innerlijke verandering, een andere instelling.

Symbolon:


DE VAMPIER

Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

Past perfect bij de andere kaarten.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 14 december.

Zwaarden 5 met begeleidingskaart Staven 9.

acceptatie van beperkingen, krachtreserve.

symbolon:

DE VAMPIER

Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 15e.

Kelken 9 met begeleidingskaart Ridder van Munten.

Levensvreugde, zelfvertrouwen. Er is al veel bereikt maar ik ben er nog niet.
Hard werke, aandacht voor detail. Praktische kennis en vaardigheden benutten.

Symbolon:


DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Sweetie

Oei oei , is hier stilletje
Hoi lief
Kelken 9 met begeleidingskaart Ridder van Munten.

geluk en tevredenheid , je hebt de ridder en deze geeft u een avontuur die in je zit , je bent zelfzeker en je gaat ervoor

Suus