Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

@Marianne, qua werken vind ik het fijn alles te plannen en qua fotografie ben ik zeer perfectionistisch. Van binnen is de controle wat minder hoor. Gevoel kun je ook niet controleren. Het gaat een stuk beter in de relatie en dingen wat ik niet leuk vind spreek ik uit en zo ook mij partner. We praten dus veel meer en dat lijkt me erg zinvol en belangrijk.

@Heleen, ik voel me inderdaad goed bij regelen en zorgen. Wat de controle aangaat begrijp ik je wel. Soms is dat inderdaad uitputtend. En ik kan zeker niet leed van de hele wereld op me nemen. Controlfreaken dus maar eens een beetje afleren.

Dank voor jullie 2e reactie :-*

Slaap lekker en tot morgen, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor 6 november.

Kelken 3 met als 2e/kruisliggingkaart De Magiër.

Een tijd van vreugde, creativiteit en kansen voor ondernemen.

symbolon:

DE SCHULD

Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

de vreugde en de groei binnen i jullie relatie, de magier kan een begeleidende kaart zijn en die geeft aan da je je onafhankelijkheid begint te tonen d.m.v. je eigen inkomsten en of baan...
hier de fotografie..
op den duur kan dit ook tegen gaan werken omdat manlief dit niet van je gewendt is, hij zal er aan moeten wennen dat je niet meer het afhankelijke type bent...

Sweetie

Ho Lief
Mooie kaartjes
Kelken 3 met als 2e/kruisliggingkaart De Magiër.
vreugde en plezier , daar werk van maken en ervan gaan genieten

Suzy

Lief

Dank Marianne en Suus :-*

@Marianne. Dat lijkt me heerlijk als de financien eens vooruit gingen. Ik hoef niet rijk te worden, maar wat ruimer zou heel fijn zijn. En het gevoel financieel onafhankelijk te kunnen zijn is natuurlijk echt van deze tijd. Zou goed gevoel zijn. Dan kan ik ook eens bijten in de hand die mij nu voedt. Hihi, was nog wel eens een opmerking van mijn eega wanneer ik het eens oneens was. Bijt niet in de hand die je voedt...
Hmm, ik geloof dat mijn eega het ook fijn zou vinden als we financieel meer ruimte zouden krijgen. Dus dat kan ik niet helemaal plaatsen. Daarnaast weet hij dat ik nu ook wel onafhankelijk ben. Al zou ik gras moeten eten bij wijze van....

@Suus. Ik was ook erg content met de kaarten Suus. Vooral die Magiër klinkt altijd zo lekker. Ik vind dat een mooi woord. Magisch, magiër.
Er is op het moment veel vreugde en plezier. Ik heb weer lol in mijn fotograferen, relatie gaat stukken beter en zelfs in mijn pedicurewerk kan ik weer blij zijn. Droom blijft nog altijd iets te kunnen met mijn fotografie. Daar ga ik dan ook voor.

Fijne avond nog, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

het gaat er niet om dat jullie het idd financieel wat ruimer krijgen, maar hoe gaat manlief er werkelijk mee om dat jij [bij]werkt...dat stukje ligt wat ingewikkelder bij hem.

Lief

Hmmm, dat doe ik nu toch in principe ook. Heb nu mijn eigen pedicurepraktijk. Maar we gaan het zien...

Slaap lekker :)
Look for the answer inside your question...

Lief

Goedemorgen,

Kaartjes voor de 7e november.

Zwaarden 6 met als 2e/kruisliggingkaart munten 9.

In rustiger vaarwater komen. Plezier door materiele prestatie.

Symbolon:


DE BELEMMERING

Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt! Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

heleen

lieve lief

en alweer vind ik dat je symbolon kaart bijna het antwoord is op je kaarten
Citaat van: Lief op november 07, 2012, 08:10:16 AM
Je besteed te veel aandacht aan een situatie waar geen beweging in te krijgen is. Geef op! Je zult moeten accepteren dat je een gevecht voert tegen de wil van het lot.

zwaarden 6
aan de ene kant is het water van de boot rustig, jouw wil, dat is hetgeen jij het liefst wil.
aan de andere kant van de boot, is het water in beweging en dat houd jij niet tegen lieve lief. je zit in het bootje.

Citaat van: Lief op november 07, 2012, 08:10:16 AM
Het is goed om tot inzicht te komen en je kostbare energie vandaag niet langer te verspillen aan dat waar je geen invloed op hebt!

munten 9.
kijk naar de vrouw, zij verspilt geen munten 9 druppel energie.  Ze straalt rust en kalmte uit.

liefs

Heleen.



Sweetie

Hoi Lief,
Zwaarden 6 met als 2e/kruisliggingkaart munten 9.

je zoekt naar aangename dingen, je wil boven je krachten gaan om een doel te bereiken, je wil los staan, munten 9 staat voor onafhankelijkheid, maar bezorg je de nodige rust !

Suzy

Lief

Dank Heleen en Suus :-*

Ik snap het. Ik ga mijn energie in dingen steken waar ik wel invloed op kan hebben. En dat onafhankelijke is financieel. Doe er alles aan om wat ruimer te komen zitten en gaat wel lukken denk ik.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Salsafret

Wegvaren uit een situatie maar wat ligt er aan de andere oever. D verrijking van de munten negen?

Lief

Dat zal wat zijn Salsa. Dank :-*

Kaartjes voor 8 november.

Aas van Kelken met als 2e/kruisliggingkaart Kelken 8.

Mijzelf openstellen om te ontvangen. Vervulling van gevoelens en wensen. Er zit verandering in de lucht.
Op reis naar de vervulling wat ik nog mis.

Symbolon:


DE VAMPIER

Je doet er goed aan vandaag te reflecteren naar jezelf en in actie te komen. Ga op onderzoek naar dat deel in jezelf wat je aandacht dringend vraagt. Maak je vandaag los van de gehechtheden wat in eerste instantie goed leek te zijn. Misschien is het confronterend en ben je bang. Je kunt het!

Symbolon sluit weer goed aan.

Groetjes, Lief :)

Look for the answer inside your question...

Sweetie

Hoi Lief
Aas van Kelken met als 2e/kruisliggingkaart Kelken 8.
er komt een nieuwe relatie , vreugde en creativiteit, de bekers 8 kruist je pad .. zonder dit nieuwe begin zal je niet vooruit raken dan krijg je een geblokkeerde situatie

Suus

Lief

Hoi Suus,

De nieuwe relatie is dezelfde als nu. Alleen gaan we heel anders met elkaar om. Inderdaad meer vreugde en hele andere dingen doen met elkaar en met het gezin.
Er moest inderdaad iets veranderen in onze relatie, anders zou het inderdaad stoppen.

Dank voor de duiding  :-*

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...