Mijn dagkaarten/Lief

Gestart door Lief, juli 10, 2012, 13:14:22 PM

Lief

Hmmm, dank allemaal voor de duiding :-*

@Salsa. Een heleboel is aan het veranderen in het positieve. Relatie verbetert, werk gaat de goede kant op. Nu nog eens meer stabiliteit in de financiƫn. Dat geeft op het moment een 'beklemmend' gevoel. Het hoeft niet mijn zakken uit te rollen, maar iets meer marge zou fijn zijn.

@Suzy. Inderdaad iets uit balans door teveel hooi op mijn vork. Even bijtanken, dingen weer overzien en dan weer volke vaart vooruit.

@Heleen. Groei van het vrouwtje is bezig hoor. Gaat alleen zeer gestaag. Even mij draai vinden in al wat veranderd is.

@Marianne. Door de positieve verandering in relatie en werk moet ik wel mijn draai weer even vinden. Gaat langzaam komen.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

Lief

Kaartjes voor 3 november.

Koning van munten met als 2e/kruisliggingkaart zwaarden 8.

Productiviteit en vakmanschap. Wel wat onzeker, waardoor stilstand kan ontstaan.

Symbolon:


DE SCHULD

Je bent in gevecht met jezelf en wordt vandaag bijna verpulverd tussen schuld en onschuld. Het is je opdracht te accepteren dat je beland bent in een onbedoelde daad. Besef dat vandaag het moment is aangebroken om in beweging te komen en voor jezelf en de ander alles in de juiste orde te herstellen.

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

dameblanche

nou vandaag ook weer een duidelijk seintje dat het niet is zoals het is...
lief.....

waarom ontkennen????
de koning van kelken zetten iemand neer die geheel vast is komen te ziten in emoties, maar hij doet het zichzlef aan???!!!

Salsafret

Het gaat de goede kant op Lief. Overvloed en succes met d Munten Koning. Maar met die laatste touwen hou je jezelf nog een beetje vast. Dat laatste beklemmende gevoel moet nog weg. Gooi af, strek je uit, adem heel diep in en kom op met die schreeuw. Je bent er bijna.

heleen

ik denk dat je symbolon kaart een duidelijke aanwijzing is. In beweging komen lief. de koning van de munten is verbonden met stier. Dier dat langzaam en traag staat te grazen in de wei. Daardoor het gevoel krijgen gebonden te zijn. Maak die ketens los, bevrijd jezelf van stilstand.

Heleen.

Lief

Dank Salsa en Heleen,

Ik moet inderdaad maar eens de beweging in gang gaan zetten.

Marianne, dat vastzitten in emoties zie  en voel ik niet. Deze gaan juist stukken beter.

Groetjes, Lief

Look for the answer inside your question...

Lief

#591
Goedemorgen,

Kaartjes voor 4 november.

Staven 7 met als 2e/kruisliggingkaart Staven 3. Floeper De Maan.

In beweging koen en de competitie aangaan. Mijn blikveld verruimen zodat ik alle moelijkheden kan zien die ik heb.

Floeper toont nog het gebrek aan zelfvertrouwen.

Symbolon:


DE MOEDER

Ga vandaag je gevoelens en emotionele verlangens niet uit de weg. Laat je denken achterwege en zeg heel duidelijk tegen jezelf dat kwetsbaarheid en je open stellen voor je gevoelens er mogen zijn! Trek jezelf vandaag terug van de buitenwereld en eis je rust op! Alleen zo geef je jezelf de mogelijkheid om inzicht te krijgen.

Fijne zondag.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Vlinder

Staven 7 met als 2e/kruisliggingkaart Staven 3. Floeper De Maan.

Je ondernemingslust is groot, je voelt je soms wat aangevallen hiermee,
wat voor gevoel zit daar achter lief?
dat is een stukje van de maan, diepere laagjes van jezelf...


Lief

Hoi Vlinder,

Dank voor de duiding. Het klopt Vlinder. Ondernemingslust is zeker groot. Soms werkt dat inderdaad tegen mij. Heb dan geen rust en hoofd blijft maar malen. Lijkt dan een soort strijd in mijzelf.

Groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

Lief

goedemorgen,

kaartjes voor 5 november.

De Ster met als 2e/kruisliggingkaart Koninging van Munten.

verandering ten goede. vertrouwen en productiviteit.

symbolon:

DE GOUDEN KOOI

Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven. Je bent er klaar voor en je bent al op de helft. Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

Groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

heleen

Hoi Lief

Je symbolon kaart sluit precies aan bij je kaarten.

De ster:
Citaat van: Lief op november 05, 2012, 11:54:21 AM
Het wordt tijd vandaag dat je eigenheid straalt. Dit ontstaat door een diep verlangen naar rust en vrede in jezelf en in je leven.

de vrouw op de kaart van de ster, is zich totaal eigen. Naaktheid, kwetsbaarheid, en het durven omgaan met emotie's (het spelen met water).

koningin van de pentakels

Citaat van: Lief op november 05, 2012, 11:54:21 AM
Vandaag is het je taak uit te vinden wat, of wie je in de je greep houdt aan onzichtbare draden van uiterlijke perfectie!

De kleding die de vrouw heeft aangetrokken. Rood van de liefde, wit van de onschuld en groen, de ontgroening, dus van de groei. De pentakel die de vrouw zorgzaam vasthoud, het eerste zaadje dat gepland kan worden. En als finishing touch, de kroon op de hoofd van de vrouw, waardoor ze veranderd van vrouw tot koningin.

liefs
Heleen.

dameblanche

de ster mag ook je hoop aangeven, maar wat blokkeerd deie hoop...de koningin van kelken...
je fijngevoeligheid, je intuitie...
je mag wel hopen, maar je focusd je te veel op wat er van buitenaf kan gaan gebeuren, je zult je moeten gaan richten op wat er vanbinnenuit moet gaan gebeuren...
begrijp je me?

Lief

Dank Heleen en Marianne,

@Heleen. Ik vond de symbolon ook al zo mooi aansluiten. De ster snap ik. Wat betreft het in de greep houden denk ik dat ik dat zelf ben. Ben zeer perfectionistisch en wil alles voor iedereen regelen. Controle houden zeggen maar.

@Marianne. Ik begrijp niet wat je bedoeld met buitenaf en binnenuit.

groetjes, Lief :)
Look for the answer inside your question...

dameblanche

je focussen op wat er van buitenaf kan gebeuren dat is nu presies de teugels strak in hoanden houden perfectionisme, niks mag mis gaan, alles moet zoals je het plant, kortom 100% controlle...
maar wat gebeurd er vanbinnen uit?????
wat doet het met je van binnen...richt je je daar eigenlijk ook wel op....
het is een soort van verschuiving..probleem verschuiving...

heleen

Citaat van: Lief op november 05, 2012, 18:21:54 PM
Wat betreft het in de greep houden denk ik dat ik dat zelf ben. Ben zeer perfectionistisch en wil alles voor iedereen regelen.

als je dat met liefde en zorgzaamheid doet, en je vindt het prettig is dat geen probleem. Zoals de koningin haar pentakel vasthoudt. Alleen de zin controle houden, daar moet je bij stil staan. Je kunt niet alles onder controle houden, dat put uit.

Heleen.