Wil iemand de tarotkaarten voor mij leggen?

Gestart door Quadique, juli 23, 2012, 21:54:44 PM

Quadique

Lieve allemaal.. Het lijkt wel alsof ik om de twee jaar terugkeer om hier even te lezen, of om wat te posten...
Gek eigenlijk, want middenin mijn puberteit kwam ik hier "terecht".... Niet alleen om te puberen maar ook om mijn interesses te ontwikkelen!
Zoals jullie hier (http://www.catharinaweb.nl/cathforum/index.php/topic,2780.msg39193.html#msg39193) al konden lezen ben ik getrouwd en mama... Inmiddels wordt onze zoon over twee weken alweer 3 en had ik momenteel 24 weken zwanger moeten zijn van de tweede....

Op 18 juni j.l. hebben we de medische 20-weken echo gehad en daarop was te zien dat ons zoontje niet levensvatbaar zou zijn buiten mijn baarmoeder. We hebben geen keuze gehad en daarom is ons zoontje 26 juni 2012 geboren. Thijs is 3 uurtjes bij ons geweest en in de handen van mijn man overleden.

Ik heb het er best moeilijk mee - de wereld gaat door en ik sta stil. Heb geen dikke buik meer, mijn oudste krijgt geen broertje erbij en ik ben bevallen maar ging alleen naar huis.

Ik wil vragen of iemand voor mij de kaarten wil leggen...

Thanks! :)

klaproos1945

voor jullie een engelenkaart

sta open voor de innerlijke leiding die jullie door de engelen geboden word
ontvangen want jullie verdienen het om hulp van boven te krijgen

fiona is blij dat jullie hulp hebben gevraagd aan haar en het universum
zij vraagt of jullie haar toestemming willen geven om te helpen
het is van belang dat jullie dit zelf vragen zij wilt jullie geest verlichten
en ze heeft jou nodig om vertrouwen te hebben in haar leiding

ze vraagt je ook om je sterk te houden en herhaalde indrukken
in de gaten te houden die je krijgt door je gedachten gevoelens en inzichten
dat zijn de echte boodschappen vanuit het universum en zal je ondersteunen
als je de innerlijke leiding weet te volgen

veel sterkte en liefde wenst jullie toe engel fiona en klaproosje :)

dameblanche

allereerst heel veel sterkte gewenst, quadique

ik heb het keltische kruis voor je gelegd,  met de vraag; welke krachten spelen er op dit moment voor quadique?/

1 de sitatie/doel; pentakels 4
2 wat kruisd; het oordeel
3 verlden; staven 10
4 heden; staven 6 op de kop
5 nabije toekoekomst; bekers 10 op de kop
6 verre toekomst; zwaarden 10 op de kop
7 jij; de dood
8 hoe anderen je zien; bekers 6
9 je hoop en angsten; koning van staven
10 uitkomst; de pentakels 9

het vasthouden, je houdt wanhopig vast, je kunt het niet loslaten, omdat je het niet begrijp,t je kunt geen definitieve streep trekken over het geen je gebeurd is...
zien we ook nog eens 3 tienen erbij liggen, de bekers en zwaarden op de kop...
een moeilijke situatie waarvan je jezelf meer de schuld van geeft, je komt geen stap vooruit eerder een stap achterwaarts,
wat een kroon op jullie relatie had moeten wezen is niet levensvatbaar gebleken en jullie gaan daar ieder op een ander manier mee om...

je bent bang te  verstarren, de dood heeft je zo aangegrepen dat je denkt dat het een straf is, maar dat is niet zo...
het is een aanwijzing.....
het was de reincarnatie van een bijna vollige oude ziel....
dit persoontje had maar een weinig nodig om zijn oude ziel te vervolmaken...om door te kunnen groeien...
je kijkt te veel naar het verleden, zo kom je niet vooruit...
je kunt je onmogelijk los maken en zo geraak je ook die 10 zwaarden in je rug niet kwijt, ze liggen zelfs onderste boven, ze kunnen er als het ware uitvallen...
dus loslaten......................

lfs marianne

Lief

Quadique,

Allereerst sterkte voor jou en je partner met dit verlies. Ik heb zelf 5 kinderen en moet er niet aan denken dat ik 1 van hen op deze manier verloren zou hebben.

Daarnaast chapeau voor Marianne. Zeer knap in deze situatie de kaart te leggen en zo mooi en misschien ook wel confronterend te duiden.

groetjes, Lief
Look for the answer inside your question...

heijdenv

Hoi Quadique,

Ook ik wens jou, je partner en zoontje heel veel sterkte toe. Ik heb (nog) geen kinderen dus kan me niet voorstellen hoe het voelt om een kindje te verliezen. Ik kan me er slechts iets bij indenken en wat ik me indenk grijpt me heel erg aan.

Daarom wens ik jullie heel veel liefde, licht en kracht toe om dit verlies te kunnen dragen en het een speciale plaats in jullie hart te geven.

Grx, Vicky

heleen

Hoi Quadique,

Ook ik wens jullie heel veel sterkte toe.

liefs

Heleen

Ricca

Lieve Kwadiek :)

Ik weet niet of Tijsje een oude ziel was. Wat ik wel weet is dat hij slechts drie uurtjes nodig had om te doen waarvoor hij naar de aarde was gekomen. Geen enkel leven, hoe kort ook, is tevergeefs. Hij heeft even van het leven geproefd en hoewel je nu natuurlijk nog heel verdrietig bent, heeft hij jullie ook een schat aan liefde gebracht. En die liefde is blijvend.

Ik wens jullie veel licht en kracht.
Liefs van Ricca
From Ricca with Love