Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

assie63

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 08:58:00 AM
Citaat van: assie63 op december 14, 2011, 07:09:21 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

bekers 5 en de ruiker

wat meer rust in mijn verleden door het achter mij te laten

bekers 5, ik sta daar even bij stil assie...ik zie in jou die figuur in zwart gekeerd, gebogen kijkend naar de 3 omgevallen bekers...je hult je in wijsheid, om je taak te vervullen,  en tevens je zoektocht naar je innerlijk, je dromen, je visioenen....zijn het omgevallen bekers of zijn het de 3 zwaarden die daar liggen assie?
je zit daar van tid tot tijd nog mee, dat die 3 bekers zijn omgevallen, leeg gelopen....iets van spijt dat die 3 bekers omgevallen zijn assie?

ja denk het wel hoor, toch wel spijt over zaken die in het verleden zijn gebeurt, en waar ik nu nog steeds voor aan het strijden ben, Dank voor duiding, assie xx

kristina1975

Hiii allen, hi Marianne,
Ik heb net de kelken 7 en Lenormand toren getrokken.
Ben ik weer mezelf aan t misleiden....??? Ik zal er voor waken, ook om mezelf niet terug te trekken of mezelfals de koningin te zien  :-[

Gek he bij kelken 7, valse hoop koesteren denk ik gelijk aan hem want ik hoop en ik verwacht en ik wens dat hij naar mij zal komen.....

Nu lekker dromen & slapen.
Liefs

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zwaarden 5 en de ruiter

vechten om vooruit te komen

rianna

goedemorgen allemaal
vandaag de 15 d december en ik trok

  staven 7 en De Boom

zelfverdediging  wat betreft mijn gezondheid
denk dat ze daar over gaan  voel me zo ziek als een hond heel de nacht in de weer geweest  dus vandaagmaar rustig aan
liefs Rianna

klaproos1945

goede morgen allemaal
de beker blijft half vol

;D vandaag zijn mijn dagkaarten

bekers zeven pentagrammen koningin en de vosjes

bekers zeven
een blik achter de coulissen
leert ons de waarheid op zijn
waarde in te schatten we leren

wat goed voor onszelf is in het
kopje zit het kropje het is tijd
om de angsten te gaan zeven

de koningin


zij laat een idiaalbeeld zien zij
is de soeverein in de omgang
met de elementen van de aard

en de materie van het lichaam
en de talenten het wonder van
het leven is de rijkdom van de

schepping zij zet het dagelijkse
leven in de rozentuin

vosjes

ziet het belang van het gezinsleven
in het doorzien van de liefde

klaproosje

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 15, 2011, 00:35:12 AM
Hiii allen, hi Marianne,
Ik heb net de kelken 7 en Lenormand toren getrokken.
Ben ik weer mezelf aan t misleiden....??? Ik zal er voor waken, ook om mezelf niet terug te trekken of mezelfals de koningin te zien  :-[

Gek he bij kelken 7, valse hoop koesteren denk ik gelijk aan hem want ik hoop en ik verwacht en ik wens dat hij naar mij zal komen.....

Nu lekker dromen & slapen.
Liefs

de combi van gevoel ne verbeelding laat zich hier zien, het is veilig en het is dan ook nog eens de tijd, kerst, lichtjes, liefde, warmte, om je terug te trekken achter dat veilige warme muurtje waar alles mogelijk is.
gezien er wle 7 kelekn op deze kaart staan; rijkdom[sieraden] overwinning[ de krans], angst [draak] avontuur[het kasteel]
al je dagdromen hebben wel betekenis, zij slaan op de diepste wensen, en die mag je wel onder ogen zien, maar stop ze niet weg achter een muur, ga er iets mee doen!!!

dameblanche

Citaat van: assie63 op december 15, 2011, 07:09:52 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zwaarden 5 en de ruiter

vechten om vooruit te komen
aktie leveren assie, dat maakt wel dat je strijdvaardig en doelbewust op je doel afgaat, maar ook die strijdvaardigheid gebruikt om  je te verdedigen....

dameblanche

Citaat van: rianna op december 15, 2011, 09:14:03 AM
goedemorgen allemaal
vandaag de 15 d december en ik trok

  staven 7 en De Boom

zelfverdediging  wat betreft mijn gezondheid
denk dat ze daar over gaan  voel me zo ziek als een hond heel de nacht in de weer geweest  dus vandaagmaar rustig aan
liefs Rianna

je energie is op rianne, je gezonheid, je moet je eigen iets meer gaan bewaken, je laat onnodig energie wegstromen, enegie gaat veelal op aan vrede bewaren en piekeren....
zorg dat je het teboven komt, je zit als maar tegen en griep aan te hikken.....

dameblanche

aan klaproosje...
de zeven staat ook voor creativiteit, wijsheid, filosofie, en psychische vaardigheden.

maar ook het dagdromen, zorg dat je als pentakels koningin je stabiliteit en zekerheid niet uit het oog verliest, je niet je teveel overgeeft aan dagdromen, het kan een misleiding zijn.....

dameblanche

goede morgen allemaal
aas van pentakels op de kop en voor mij ook de boom
na al die spanningen van de afgelopen dagen komt het er bij mij nu ook uit....snotter de snotter, keelpijn en hoofdpijn......rustigjes aan maar weer.... :-\ ;)

Palomino

Hoi allemaal,

Vandaag trok ik: Staven 10.

Een aanwijzing om eens te kijken of ik mijn energie wel goed investeer... ::)

Liefs van Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rianna

Citaat van: marianne op december 15, 2011, 10:36:58 AM
goede morgen allemaal
aas van pentakels op de kop en voor mij ook de boom
na al die spanningen van de afgelopen dagen komt het er bij mij nu ook uit....snotter de snotter, keelpijn en hoofdpijn......rustigjes aan maar weer.... :-\ ;)

hoi Marianne
door gehaast en gespannen te hebben geleefd de laatste dagen  is je gezondheid ondermijnt 
liefs rianna


klaproos1945

goede morgen lieve marianne  ???

eens heb je mij het boek aan geraden van
als de dieren spreken konden weet je nog  :o

misschien is het op dit moment een goed idee

eens te kijken welke boodschap jou lieve manneke
voor jou in petto heeft ik leef met je mee ;)

klaproosje

rianna

Citaat van: Palomino op december 15, 2011, 10:46:03 AM
Hoi allemaal,

Vandaag trok ik: Staven 10.

Een aanwijzing om eens te kijken of ik mijn energie wel goed investeer... ::)

Liefs van Palo

hoi Palo
teveel  de lasten dragen  gooi ze van je af en maak wat passen op de plaats om te overzien hoe je verder kan
leifs Rianna

rianna

Citaat van: assie63 op december 15, 2011, 07:09:52 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

zwaarden 5 en de ruiter

vechten om vooruit te komen

hoi Assie
het gevoel hebben  verlaten te zijn je gaat de strijd  aan door er tegen in te gaan  je  zit weer rechtop in het zadel
liefs rianna