Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

kristina1975

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 09:05:15 AM
ja hoor believe, de poes is wonder boven wonder aan de beterende hand, ik sta er zelf ook verstelt over.....

de keizerin geeft aan dat je je okè voelt waneer je in harmonie me jezelf en met je omgeving bent, je omgeving is heel belangrijk voor je.
je bent heel gevoelig voor sferen, en hoe de sfeer is, dat heeft grote invloed op je...
maar probeer je daar voor af te sluiten.
in je eigen omgeving is het goed de rollen eens om te draaien en ZELF die sfeer te gaan bepalen....

Hi Marianne, ik ben blij dat de poes aan de beterende hand is. Ik moest opeens aan je poes denken. Ik was helemaal vergeten dat Maury ziek was :-[

Ik ben inderdaad enorm gevoelig voor het sfeer, ik kan de gangmaakster zijn echter ik kan iemand anders pijn., ergernis etc enorm aanvoelen en aantrekken! Zelfs iemand die mij moet helpen mijn pijn aanvoelt zorg ik ervoor dat ik helemaal opgewekt en vol energie bij haar verschijn zodat zij niet met mijn situatie in haar maag zal zitten.... Grrrrrrrrr dus heb ik naar je advies geluisterd. Ik heb vandaag 2telefoontjes gepleegd om een begin te maken van iets dat bij mij een behoorlijke ergernis veroorzakt. Het heeft wel met mijn werkgever te maken en ik ben  benieuwd, die druk maakt dat alles omhoog komt, figuurlijk en letterlijk. Ik ben benieuwd. Ik heb vandaag ook niets maar dan niets kunnen doen wegens de spanningen van mijn werkgevers kant...

Heel veel liefs,
XXX


Palomino

Citaat van: marianne op december 13, 2011, 12:53:58 PM
je ondervindt weerstand palo, je komt niet vooruit, dat maakt dat je op je hoede moet zijn vandaag, maar ik denk morgen ook....
nee grapje, deze kaart slaat natuurlijk op een wat groter geheel...

Weerstand...Ja! Ik ondervind inderdaad weerstand van mijn dochter die die nu verkering heeft met een jongen die Jehovah's getuige is... :-\ Ik denk een hele lieverd, maar ja, ik wist niet zo veel van Jehovah en ben erover gaan lezen... :-\ ::) :o, ben er niet blij mee en maak me ook zorgen hoe zich dit verder zal ontwikkelen...wil graag vertrouwen hebben en houden...Als ik het met haar wil bespreken stuit ik op een enorme weerstand en zegt ze dat ik bevooroordeeld ben, terwijl ik eigenlijk alleen maar nieuwsgierig ben en en meer van wil weten en haar peilen.
Moeilijk.

Liefs van Palomino

                                   
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

assie63

goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

bekers 5 en de ruiker

wat meer rust in mijn verleden door het achter mij te laten

klaproos1945

goede morgen heerlijk geslapen

mijn dagkaart is zwaarden 5 en bekers 9 en de muizen ;D

dameblanche

#874
Citaat van: assie63 op december 14, 2011, 07:09:21 AM
goedemorgen allemaal

vandaag trok ik

bekers 5 en de ruiker

wat meer rust in mijn verleden door het achter mij te laten

bekers 5, ik sta daar even bij stil assie...ik zie in jou die figuur in zwart gekeerd, gebogen kijkend naar de 3 omgevallen bekers...je hult je in wijsheid, om je taak te vervullen,  en tevens je zoektocht naar je innerlijk, je dromen, je visioenen....zijn het omgevallen bekers of zijn het de 3 zwaarden die daar liggen assie?
je zit daar van tid tot tijd nog mee, dat die 3 bekers zijn omgevallen, leeg gelopen....iets van spijt dat die 3 bekers omgevallen zijn assie?

rianna

goedemorgen  vandaag 14 december en ik trok

Koningin van Kelken en De Dame

liefdevoller voor me zelf zijn
ik heb echt geen idee

vind het erg vreemd dat ik gisteren de Koning van Kelken en De Dame trok
liefs Rianna

dameblanche

#876
Citaat van: klaproos1945 op december 14, 2011, 08:35:13 AM
goede morgen heerlijk geslapen

mijn dagkaart is zwaarden 5 en bekers 9 en de muizen ;D

hihi klaproosje...ik moet lachen om je ;D ;D ;D[icoontje]
heerlijk geslapen, dat heb je teminste al, dat kunnen ze je niet meer afpakken...
want wat ligt er op je te wachten?
nou kijk maar eens naar buiten....
confliktenkaart, geen winnaar of verliezer, ondanks dat blijf je kijken naar het geluk in je leven, toch het mooie, dat haalt je er altijd weer uit...
in ALLE geval blijf je er altijd voor zorgen dat je beker halfvol is en niet half leeg

dameblanche

Citaat van: rianna op december 14, 2011, 08:58:20 AM
goedemorgen  vandaag 14 december en ik trok

Koningin van Kelken en De Dame

liefdevoller voor me zelf zijn
ik heb echt geen idee

vind het erg vreemd dat ik gisteren de Koning van Kelken en De Dame trok
liefs Rianna
ik snap je verwarring ook rianna, de koning geeft aan dat je bepaalde karacter trekken nog moet ontwikkelen en hier is dat dat je moet staan vor je eigen persoonlijkheid, neem hierbij zelf de touwtjes in handen zegt de dame...
de koningin geeft een bepaald ASPECT in je situatie aan wat van belang is...
je bent een intuitieve, invoelende en fantastische vriendin voor iedereen....maar hoe zit het met je eigen gevoelens?

kristina1975

Goedemorgen :) ik heb zo vast geslapen :) toch slaperig nog ???

Ik heb de Staven Koningin en de Zon van LK

Klinkt mooi, ik zal. me vrolijkheid moeten voelen en niet me door de negatieve laten beïnvloeden

Xxx

dameblanche

Citaat van: Believe75 op december 14, 2011, 09:22:55 AM
Goedemorgen :) ik heb zo vast geslapen :) toch slaperig nog ???

Ik heb de Staven Koningin en de Zon van LK

Klinkt mooi, ik zal. me vrolijkheid moeten voelen en niet me door de negatieve laten beïnvloeden

Xxx
ondanks je nog slaapdronken toestand ligt er toch iets moois op je te wachten vandaag...
je positieve reakties van anderen geven je wilskracht zodat je je eigen positeve kanten meer gaat zien, aanvaarden  dat zij er echt wel zijn....
twijfels gaan dan weg....

kristina1975

Xxx xxx


Citaat van: marianne op december 14, 2011, 09:35:01 AM
Citaat van: Believe75 op december 14, 2011, 09:22:55 AM
Goedemorgen :) ik heb zo vast geslapen :) toch slaperig nog ???

Ik heb de Staven Koningin en de Zon van LK

Klinkt mooi, ik zal. me vrolijkheid moeten voelen en niet me door de negatieve laten beïnvloeden

Xxx
ondanks je nog slaapdronken toestand ligt er toch iets moois op je te wachten vandaag...
je positieve reakties van anderen geven je wilskracht zodat je je eigen positeve kanten meer gaat zien, aanvaarden  dat zij er echt wel zijn....
twijfels gaan dan weg....

Palomino

Goede middag allemaal,

Vandaag: Bekers Ridder.

De behoefte om te terug te terkken en lekker bezig te zijn met mijn nieuwjaarskaarten... :) en dat doe ik dan ook, wil daarin niet gestoord worden en ik laat de boel lekker de boel :D
Heb vaochtend wel met mijn dochter gesproken (over het Jehovah gebeuren...) en ik ben iets meer gerustgesteld...rustiger dus.

Liefs,
Palo
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

ja palo, jullie hebben het dan gehad over een ridder van bokalen, desondanks een gevoelige jongeman, die zich bij ee nvoor hem sterke gemeenschap heeft aangesloten, voor hem werkt dit op dit moment even goed....

rianna

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 09:17:35 AM
Citaat van: rianna op december 14, 2011, 08:58:20 AM
goedemorgen  vandaag 14 december en ik trok

Koningin van Kelken en De Dame

liefdevoller voor me zelf zijn
ik heb echt geen idee

vind het erg vreemd dat ik gisteren de Koning van Kelken en De Dame trok
liefs Rianna
ik snap je verwarring ook rianna, de koning geeft aan dat je bepaalde karacter trekken nog moet ontwikkelen en hier is dat dat je moet staan vor je eigen persoonlijkheid, neem hierbij zelf de touwtjes in handen zegt de dame...
de koningin geeft een bepaald ASPECT in je situatie aan wat van belang is...
je bent een intuitieve, invoelende en fantastische vriendin voor iedereen....maar hoe zit het met je eigen gevoelens?

hoi Marianne
ja hoor het zelfde euvel weer   dingen die me echt dwars zitten hou ik voor me  het is echt een handicap hihihih  misschien als ik groot ben dat het veranderd hihihihi
in iedergeval  weet ik wel wat ik wil wat bv creativiteit iets wat echt mijn ding is
in iedergeval ben ik alweer een stapje verder voorzichtig aan
dank je wel
leifs Rianna

kristina1975

Citaat van: marianne op december 14, 2011, 09:35:01 AM
Citaat van: Believe75 op december 14, 2011, 09:22:55 AM
Goedemorgen :) ik heb zo vast geslapen :) toch slaperig nog ???

Ik heb de Staven Koningin en de Zon van LK

Klinkt mooi, ik zal. me vrolijkheid moeten voelen en niet me door de negatieve laten beïnvloeden

Xxx
ondanks je nog slaapdronken toestand ligt er toch iets moois op je te wachten vandaag...
je positieve reakties van anderen geven je wilskracht zodat je je eigen positeve kanten meer gaat zien, aanvaarden  dat zij er echt wel zijn....
twijfels gaan dan weg....

Ik heb me toch door een heks negatief laten beinvloeden. Zij liegt zo makkelijk en alles draait om haar eigen ik. Damn! Marianne ik heb over hetzelfde meisje waarover wij vaker ook met Jane en Sweetmami hebben besproken. Grrrrrrrr xxx