Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

Citaat van: Believe75 op november 18, 2011, 08:31:38 AM
Goedemorgen allemaal, wat een drukte en gezelligheid :)

Ik heb vandaag de zwaarden 2 en het schip
zwaarden 2....
een dame die haar degens gekruisd houdt voor haar hart, het is de angst en haar woede die zij voelt, zij weert anderen die haar kunnen kwetsten....
zij heeft een bliinddoek om, die blinddoek die opzettelijk haar ogen doet afsluiten, zij heeft er zelf voor gekozen, zij blijft in het oude zitten, zodat zij niet hoeft te kiezen voor een geheel nieuw leven, want dan komt er nog meer kommer en kwel op haar af...denkt zij.......
het blokkeert haar energie[schip].....

rianna

#406
goeiemorgen allemaal
mijn kaart van vandaag is
Staven 8
staven staan voor activiteiten en projecten las ik 
misschien dat er iets meer in beweging komt

liefs Rianna

ik las zoveel over zwaarden dat ik per ongeluk zwaarden schreef hihihihih

hatsjepsoet

Bedankt weer Marianne en Believe, als ik dat van jullie lees dan herken ik het volledig en wordt me meer duidelijk. Wat ik nog moet ontdekken is in welke richting ik me nu precies belemmer.

Palomino

Citaat van: hatsjepsoet op november 17, 2011, 22:47:06 PM
Citaat van: Palomino op november 17, 2011, 20:27:17 PM
Wat ik de man op Bekers 9 vooral vind uitstralen is dat hij zijn zaakjes wel lekker voor elkaar heeft gekregen, maar ik voel daar ook iets minder prettigs bij als ik hem zo zie zitten...

Het heeft ook iets bezitterigs zoals hij er bij zit, vind je ook niet?

Ja inderdaad Hatsjepoet, nu je het zegt zie ik dat bezitterige ook wel...alsof er vanuit gaat dat er ieder moment iemand bij hem binnen kan komen rennen die er met zijn bekers (troffeeën) vandoor gaat. Alsof het mogelijk is dat men van je iets af kan nemen wat op een eerlijke en innerlijke manier bij je is gekomen...Het maakt zijn houdig des te twijfelachtiger m.i.  ::)

Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

dameblanche

Citaat van: rianna op november 18, 2011, 09:33:08 AM
goeiemorgen allemaal
mijn kaart van vandaag is
Staven 8
staven staan voor activiteiten en projecten las ik 
misschien dat er iets meer in beweging komt

liefs Rianna

ik las zoveel over zwaarden dat ik per ongeluk zwaarden schreef hihihihih

ja rianne de zwaarden vliegen je om de oren vandaag hihi, nee staven 8 ee ngeheel andere kaart, staven hebeen met vuur en energie te maken,  er wordt er de hoop op veranderingen aangegeven, let wel in welke richting de staven liggen...hoop op gunstige veranderingen
de 8 staat ook voor het punt het geluk te kunnen bereiken terwijl de 7 aangeeft; het idee van het geluk...dus in die zin ben je al een stapje verder

Palomino

Vandaag is mijn dagkaart (weer) Gerechtigheid XI zoals ook afgelopen zondag het geval was...Aan mij de taak dus om vandaag mij zelf nogeens even kritisch te analyseren, te kijken waar ik mijzelf in de wielen heb gereden door onjuiste houdingen en verwachtingen...                                                                Ik moet de samenhang gaan zien tussen mijn eigen conflicten en die waarin ik in de buitenwereld verzeild raak.

Liefs Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Citaat van: rianna op november 18, 2011, 09:33:08 AM
goeiemorgen allemaal
mijn kaart van vandaag is
Staven 8
staven staan voor activiteiten en projecten las ik 
misschien dat er iets meer in beweging komt

liefs Rianna

ik las zoveel over zwaarden dat ik per ongeluk zwaarden schreef hihihihih


Hi Rianna, communicatie is ook een belangrijk aspect van de Staven.


Liefs van Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

klaproos1945

mijn dagkaart pentogrammen 10
zwaarden koningin

   :D de vreugde leren kennen van de strijd in mij ?  ???


dameblanche

Citaat van: Palomino op november 18, 2011, 10:10:49 AM
Vandaag is mijn dagkaart (weer) Gerechtigheid XI zoals ook afgelopen zondag het geval was...Aan mij de taak dus om vandaag mij zelf nogeens even kritisch te analyseren, te kijken waar ik mijzelf in de wielen heb gereden door onjuiste houdingen en verwachtingen...                                                                Ik moet de samenhang gaan zien tussen mijn eigen conflicten en die waarin ik in de buitenwereld verzeild raak.

Liefs Palomino
gerechtigheid, 11e kaart van de grote arcana, 1+1=2
dualiteit, de innerlijke strijd in je palomino,
naast het bewuste 'ik ben'is het onbewuste nl. datgene waarvan het 'ik ben'nog niet bewust is ook aan de orde.
dan komen we uit bij de hoge priesters[2] die verzoeningen van tegenstellingen waarborgt,  innerlijke verdeeltheid overwinnen...
liefs marianne

dameblanche

Citaat van: klaproos1945 op november 18, 2011, 12:03:44 PM
mijn dagkaart pentogrammen 10
zwaarden koningin

   pen. 10 wijst op bescherming,de zwaarden koningin, kijk naar de kaart; de koningin houdt haar zwaard uitdaend voor haar, niks dat zij vreest, zij mag teren op wijsheid die zij door de hjaren heen heeft vergaard....

rianna

Citaat van: Palomino op november 18, 2011, 10:13:47 AM
Citaat van: rianna op november 18, 2011, 09:33:08 AM
goeiemorgen allemaal
mijn kaart van vandaag is
Staven 8
staven staan voor activiteiten en projecten las ik 
misschien dat er iets meer in beweging komt

liefs Rianna

ik las zoveel over zwaarden dat ik per ongeluk zwaarden schreef hihihihih


Hi Rianna, communicatie is ook een belangrijk aspect van de Staven.


Liefs van Palomino

hoi Palamino
praten kan ik als de beste hoor ik praat letterijk 5 kwartier in een uur hihihih
dus dat klopt wel
dank je wel
leifs Rianna

rianna

Citaat van: marianne op november 18, 2011, 10:06:31 AM
Citaat van: rianna op november 18, 2011, 09:33:08 AM
goeiemorgen allemaal
mijn kaart van vandaag is
Staven 8
staven staan voor activiteiten en projecten las ik  
misschien dat er iets meer in beweging komt

liefs Rianna

ik las zoveel over zwaarden dat ik per ongeluk zwaarden schreef hihihihih

ja rianne de zwaarden vliegen je om de oren vandaag hihi, nee staven 8 ee ngeheel andere kaart, staven hebeen met vuur en energie te maken,  er wordt er de hoop op veranderingen aangegeven, let wel in welke richting de staven liggen...hoop op gunstige veranderingen
de 8 staat ook voor het punt het geluk te kunnen bereiken terwijl de 7 aangeeft; het idee van het geluk...dus in die zin ben je al een stapje verder

van mij mogen die veranderingen komen hoor ik blijf er vertrouwen in houden dat is waar
fijn dat er toch een stapje vooruit gegaan is  vandaag was het een dagje dat ik een soort niet op gang kon komen
wilde van alles gaan doen maar je snapt  aan het eind van de rit is er niks uit mijn handen gekomen  pfff morgen beter dan maar
heerlijk het is weer weekend
dank je wel hoor
liefs Rianna

rianna

goeiemiddag allemaal

vanmorgen toch maar een dagkaart getrokken
DE KRACHT
ik denk dat ik vandaag in mijn persoonlijke kracht komt en laat zien wat ik in mijn mars heb
leifs Rianna

heb gelukkig de RW deck binnen 

klaproos1945

dagkaart bekers 9

achter het gordijn bestaat geen zinloosheid
daar is het effect van de daden het gewenste
resultaat dat een uitkomst geeft en geen etiket

op is geplakt daar word vanuit het niet atijd
iets geboren

zwaarden koningin

streef de doelen niet na het hart zegt ik weet wat je werkelijk verlangt
zelfs voorbij de grenzen van de logica kan men het hart raadplegen? ???




kristina1975

#419
Hallo Klaproos, Jij had de zwaarden koningin gisteren ook...
Jij moet stoppen met analyseren, met denken en denken maar gewoon het gevoel vanuit je hart moet volgen.