Dagkaarten bespreken en begrijpen

Gestart door kristina1975, september 19, 2011, 01:08:18 AM

dameblanche

zwaarden geven kommer en kwel aan
zwaarden aas, je zult je hierin vastberadener en moediger moeten gaan gedragen, steek niet de kop in het zand, ik weet je financieen zijn niet je paradepaardje je stopt het liefst alle rekeningen onder het tapijt, in de hoop wat ik niet zie is er niet....
toch zul je het onder ogen moeten zien, een goed idee krijgen hoe je het allemaal weer beter op rij te verkrijgen
moeilijkheden en obstakels liggen zo wie zo op de loer dat weet je hierbij, dat geven de staven al aan...je zult er toch mee aan de slag moeten gaan....
helaas onvermijdelijk :-*

kristina1975

Net mijn eerste belletje.....een meevaller waarmee ik rekening hield kan (nog) niet doorgaan  >:( >:( >:(
Eind van de middag nogmaals bellen voor uitleg en de stappen die gezet moeten worden!!!!
XXX

kristina1975

#182
Hiii allen,
Ik werd vanzelf wakker over waarom ik mijn dagkaarten trek, ik trek ze als aandachts en of werkpunt, zeker niet als toekomstvoorspelling. Mijn leggingen vraag ik ook aan anderen omdat ik de kaarten te veel kan beinvloeden ....

dus mijn dagkaarten als aandachtspunt voor vandaag

Aas van Pentakels
Positief blijven :D kansen liggen overal en relax

xxx

hatsjepsoet

Ik vind dit een interessant iets. Ik zelf trek altijd een dagkaart in de veronderstelling dat het ook uit gaat komen die dag. Een aantal weken geleden trok ik zwaarden 3 waar ik erg van schrok. Allerlei angsten en doembeelden doken op. Ik schreef dat op het forum en dat ik bang was dat het uit zou komen. Ik verwachte die dag iemand te gaan zien en was bang dat de kaart iets negatiefs daarover voorspelde, het geen waar ik al langer bang voor was. Kraai heeft toen gereageerd met dat het zo pittig zal zijn zoals ik het zal zien. Dus geen voorspelling. Sterker nog, Kraai wist me te vertellen dat die dag me iets anders zou brengen dat wat ik zelf dacht. Dat is helemaal uitgekomen. De dag werd 10 keer beter dan dat ik had gehoopt. Geen nare voorspelling dus. Ik was langer al wel bang dat ik iets negatiefs zou horen of zou zien dus misschien sloeg het daarop.

Vandaag met mijn eigen kaarten de Duivel getrokken en bij Catharina's Web Zwaarden 5. Ook weer pittige kaarten. Met name de 1ste. Vandaag was ik wel weer veel bezig met iemand waarover ik al eerder heb gedacht dat het wel een verslaving lijkt. Afgelopen dagen was dat minder. Dus in de loop van de dag kreeg ik het idee dat de Duivel vanochtend al iets voorspeld had wat ook ging gebeuren: veelvuldig bezig zijn met iemand.

Hoe zien anderen dat? Zien anderen de dagkaarten als iets voorspellends of als advieskaarten? Zouden jullie me daar wat meer over kunnen vertellen? 

Groetjes, H.

dameblanche

#184
Citaat van: Believe75 op oktober 18, 2011, 12:49:05 PM
Hiii allen,
Ik werd vanzelf wakker over waarom ik mijn dagkaarten trek, ik trek ze als aandachts en of werkpunt, zeker niet als toekomstvoorspelling. Mijn leggingen vraag ik ook aan anderen omdat ik de kaarten te veel kan beinvloeden ....

dus mijn dagkaarten als aandachtspunt voor vandaag

Aas van Pentakels
Positief blijven :D kansen liggen overal en relax

xxx
azen zijn mooie kaarten believe, zij bieden een potenciele verandering aan, hier een solider gevoel in eigenwaarde.....

dameblanche

Citaat van: hatsjepsoet op oktober 18, 2011, 19:39:32 PM
Ik vind dit een interessant iets. Ik zelf trek altijd een dagkaart in de veronderstelling dat het ook uit gaat komen die dag. Een aantal weken geleden trok ik zwaarden 3 waar ik erg van schrok. Allerlei angsten en doembeelden doken op. Ik schreef dat op het forum en dat ik bang was dat het uit zou komen. Ik verwachte die dag iemand te gaan zien en was bang dat de kaart iets negatiefs daarover voorspelde, het geen waar ik al langer bang voor was. Kraai heeft toen gereageerd met dat het zo pittig zal zijn zoals ik het zal zien. Dus geen voorspelling. Sterker nog, Kraai wist me te vertellen dat die dag me iets anders zou brengen dat wat ik zelf dacht. Dat is helemaal uitgekomen. De dag werd 10 keer beter dan dat ik had gehoopt. Geen nare voorspelling dus. Ik was langer al wel bang dat ik iets negatiefs zou horen of zou zien dus misschien sloeg het daarop.

Vandaag met mijn eigen kaarten de Duivel getrokken en bij Catharina's Web Zwaarden 5. Ook weer pittige kaarten. Met name de 1ste. Vandaag was ik wel weer veel bezig met iemand waarover ik al eerder heb gedacht dat het wel een verslaving lijkt. Afgelopen dagen was dat minder. Dus in de loop van de dag kreeg ik het idee dat de Duivel vanochtend al iets voorspeld had wat ook ging gebeuren: veelvuldig bezig zijn met iemand.

Hoe zien anderen dat? Zien anderen de dagkaarten als iets voorspellends of als advieskaarten? Zouden jullie me daar wat meer over kunnen vertellen? 


Groetjes, H.
je bent in de ban van iemand,je kunt je er niet geheel van los maken, het heeft innerlijke strijd [zwaarden 5]

dameblanche

ik ben al 3 jaar mijn huis aan hetverkopen, mijn ex bewoont het pand nog, maardoet geen sodemieter.
een tijdje geleden kwam kraai met de suggestie een andere makelaar te nemen, nu kraai die heb ik idd genomen en zij belooft een enorme boost aan het geheel te willen geven, ik heb er dan ook ee nheel goed gevoel over...... :-*

deze kaarten trok ik vandaag;
kelken 7-de wereld-de duivel op de kop
ik denk dat ik een goede en creatieve manier heb gevonden om me uit de ketenen te kunnen gaan bevrijden..... :-\


kristina1975

Ik hoop echt dat het huis zo snel mogelijk wordt verkocht. Mijn financiƫle situatie is ook niet echt denderend grrrrrrrrr

Ik heb net de Hogepriester getrokken :) vertrouwen in mezelf hebben en in anderen. Ik weet het .....toch.... mijn harteman wil maar niet uit mijn hoofd   :-[

Ik hoor niets ik laat niets horen behalve dat ik gisteren goede vriend van hem heb gesproken....ik spreek hem vandaag omdat zij gisteren samen waren.....
::)
Stom dat ik hem niet heb benaderd


dameblanche

ja ik hoop het ook, deze makelaar is ook veel enthousiaster, heeft al een kandidaat ik het hoofd, zegt zelf dat het nu tijd wordt om er een streep over te trekken, de oude makelaar liet te veel liggen, bleek minder geinteresseert......
de hoge priester, geloof in jezelf, je eigen religie nastreven bij fundamentele levensvragen, dat is presies waar je mee bezig bent believe....... :-*

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 19, 2011, 16:12:49 PM
ja ik hoop het ook, deze makelaar is ook veel enthousiaster, heeft al een kandidaat ik het hoofd, zegt zelf dat het nu tijd wordt om er een streep over te trekken, de oude makelaar liet te veel liggen, bleek minder geinteresseert......
de hoge priester, geloof in jezelf, je eigen religie nastreven bij fundamentele levensvragen, dat is presies waar je mee bezig bent believe....... :-*

wauwwww al een kandidaat......yessssssss....o ik voel je opluchting al...... :D :D :D

xxx

mijn kaart voor vandaag trek ik ook maar nu  :)

Oordeel..... ::)


Ik had gisteren een nare mailwisseling mbt mijn werk...hmmm ik weet deze kaart niet hoe als een advieskaart te lezen....Dus mijn grenzen laten vallen en genieten van de gevallen beslissing?

xxx

dameblanche

ja zoiets believe, ook meester worden over jezelf, je niet meer afhankelijk opstellen naar wat zij beslissen, er boven staan als krachtig persoon.... ;)

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 20, 2011, 09:06:07 AM
ja zoiets believe, ook meester worden over jezelf, je niet meer afhankelijk opstellen naar wat zij beslissen, er boven staan als krachtig persoon.... ;)

ik zal ze straks mailen dan!!!
:D :D :D
:-* :-* :-*

dameblanche

voor vandaag;
1 de hoge priester
2 kelken 10 opde kop
3 schildknaaap van zwaarden...
toch het inzicht verkrijgen dat ikeeen zaak in harmonie zal moeten gaan oplossen, het huis dat verkocht moet  worden, handelingen moeten in harmonie gaan met mijn ex anders gaat die de kont weer tegen ge krib gooien en bent ik nog nergens, de schildknaap geeft het karacter van de gast dan ook aan, ik heb hier te maklen met iemand die op zijn eigen [kinderlijke] manier hier tegen aan kijkt. :-\

kristina1975

Citaat van: marianne op oktober 21, 2011, 07:59:23 AM
voor vandaag;
1 de hoge priester
2 kelken 10 opde kop
3 schildknaaap van zwaarden...
toch het inzicht verkrijgen dat ikeeen zaak in harmonie zal moeten gaan oplossen, het huis dat verkocht moet  worden, handelingen moeten in harmonie gaan met mijn ex anders gaat die de kont weer tegen ge krib gooien en bent ik nog nergens, de schildknaap geeft het karacter van de gast dan ook aan, ik heb hier te maklen met iemand die op zijn eigen [kinderlijke] manier hier tegen aan kijkt. :-\

De Hogepriester beschermt je ook Marianne, jij kunt en zult dan die gast aan kunnen. xxx

mijn dagkaart is pentakels 9 en oke voor jou en eigenlijk voor mij nog 2 andere

de 2e Pentakels 2

en de 3e Gematigheid

alle 3 via verschillende paginas en weer heel anders dan Lenormand.

Ik hoor je straks Marianne, nu moet ik naar de arts...'xxx

kristina1975

ik heb toch maar 3 kaarten getrokken, alle drie via een andere pagina en gekke is de zwaarden page getrokken terwijl de titel schildknaap van staven was.... ik keek nogmaals en zag dat het zeker om een zwaarden schildknaap ging.

ik laat me niet van de veld afslaan ik zal mijn verleden gebruiken voor mijn toekomst en kelken 3 .... :D een van de mooiste vrolijkste harmonie volle kaart :D :D :D

xxx